Hei
kips ja
JuupeliJuupeli, olitkin tehnyt pätkimisestä jo vikailmoituksen ja vikailmoitus oli siirretty asentajalle. Tänään ja eilen modeemi on pysynyt linjalla hyvin. Oletko havainnut pätkimistä tänään tai eilen? Asenaja ei ole vielä kuitannut vikailmoitusta. Työt siis jatkuvat edelleen.
kips, sinulla on ilmeisesti käytössä Ciscon EPC3825 modeemi? Laitoin modeemiisi tulemaan uuden ohjelmiston. Tämä on helpottanut pätkimistä jonkin verran. Voisit käydä muokkaamassa modeemin asetuksia hallintaohjelmasta. Asetuksista kannattaa poista Block IP Flood detection täppä. Asetusten muokkaus onnistuu seuraavalla tavalla:
1. Surffaa osoitteeseen 192.168.0.1 (jos ei toimi, kokeile 192.168.100.1)
2. Jätä käyttäjänimi sekä salasana tyhjäksi ja kirjaudu sisään (ellet ole jo muuttanut näitä).
3. Paina yläreunasta Security ja valitse alavalikosta Firewall
4. Ota Block IP Flood detection täppä pois
ja paina Save settings
Käytätkö modeemin ja tietokoneen välillä langatonta?