Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
mli_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

laajakaista kuopiossa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
eli adsl liittymäni pätkii edeleen vaikka häiriötiedotteiden mukaan asia olisi korjattu kuopiossa, ei pidä paikaansa:

PING www.l.google.com (74.125.79.99): 56 data bytes
64 bytes from 74.125.79.99: icmp_seq=0 ttl=51 time=53.722 ms
Request timeout for icmp_seq 1
64 bytes from 74.125.79.99: icmp_seq=2 ttl=51 time=53.293 ms
Request timeout for icmp_seq 3
64 bytes from 74.125.79.99: icmp_seq=4 ttl=51 time=55.728 ms
Request timeout for icmp_seq 5
Request timeout for icmp_seq 6
Request timeout for icmp_seq 7
64 bytes from 74.125.79.99: icmp_seq=8 ttl=51 time=55.876 ms
64 bytes from 74.125.79.99: icmp_seq=9 ttl=51 time=55.273 ms
64 bytes from 74.125.79.99: icmp_seq=10 ttl=51 time=55.593 ms
64 bytes from 74.125.79.99: icmp_seq=11 ttl=51 time=52.959 ms
64 bytes from 74.125.79.99: icmp_seq=12 ttl=51 time=55.265 ms
64 bytes from 74.125.79.99: icmp_seq=13 ttl=51 time=55.496 ms
64 bytes from 74.125.79.99: icmp_seq=14 ttl=51 time=51.148 ms

--- http://www.l.google.com ping statistics ---
15 packets transmitted, 10 packets received, 33.3% packet loss
round-trip min/avg/max/stddev = 51.148/54.435/55.876/1.497 ms


ongelma alkoi maanantaina 19.4 ja pätkiminen on jatkunut enemmän tai vähemmän tähän päivään asti, puhelinpalvelussa oli tiedote että 'asiaa korjataan' tiistaina kun soitin sinne ja nyt häiriötiedotteissa lukee että 'vika on korjattu'. korjaus ei ole ollut kyllä mitenkään hyvä...
43 vastausta
FDkC7evm_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
AIVAN KÄSITTÄMÄTÖNTÄ!

Kolme päivää minulle "teknisestä" asiakaspalvelusta kerrotaan, että ongelmia ehkä on, vaikka samaan aikaan näen että pakettia tippuu, latenssit heittelee, ja verkkolaitteenne vaihtuvat. Tuntuu kuin asiakasta käsiteltäisiin tyhmänä eläimenä, joka on vain numero paperilla! Pidättekö te minua aivan pellenä?

Kolme päivää olen Ciscon kanssa kironnut, että minussako se vika muka on - kuten asiakaspalvelunne vianrajausautomaatteineen antaa ymmärtää! Miksi häiriötiedotesivunne kertoo - kahteen kertaan - että Pohjois-savon vika on korjattu, vaikka näin ei todellisuudessa ole. Miksi häiriötiedotesivunne ei kerro, että Pohjois-savossa on VIKA, joka häiritsee laajasti alueen tietoliikennettä! Mikä siinä on niin vaikeaa saada sinne se uusi laite että hommat alkaa skulaamaan!?

Voiko olla sattumaa, että kun maanantaina yritysliittymissä oli katkos niin samoihin aikoihin alkoi yksityisasiakkaiden ongelmat!? 1+1..

Aivan varmaa on, että:

    GSM-liittymäni lähtee kilpailijalle
    Asia etenee kuluttajaviranomaiselle
    Yrityksemme tulevaisuuden järeissä tietoliikenneratkaisuissa Sonera ei ole listan kärjessä

Odotan yhteydenottoanne -- koska enää en aspaanne jonota -- liittyen kompensaatioon jonka tulette minulle tarjoamaan; asiakaspalveluunne on jonotettu useampi tunti, hermot menetetty puolen tusinaa kertaa ja aikaa tuhlattu yleisesti ottaen tuntitolkulla.

Ennen tätä Sonera edusti minulle ammattitaitoa - ei enää.
khl_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 12 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Surullista on, Siilinjärvi klo 21

Status: Up
Downstream Rate: 7648 Kbps
Upstream Rate: 1024 Kbps

Firmware Version: V1.01.05
MAC Address: 00:1E:E5:99:28:9E
Cisco Logo
Internet Connection

Login Type: RFC 1483 Bridged
Interface: Down
IP Address: ---
Subnet Mask: ---
Default Gateway: ---
DNS1: ---
DNS2: ---
DNS3: ---
WINS: ---
FDkC7evm_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Linja kättelee normaalisti, mutta liikenne ei kulje. Naurettavaa touhua.
mli_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
ja taas hetkeksi pääsee nettiin soneran ADSL:llä, ihme kumma...saadaanko näistä toimimattomista päivistä hyvitystä vai pitääkö irtisanoa liittymä?
Megabass_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Erittäin rasittavaa touhua.
Tässä nytten oli kolme tuntia ihan kunnolla kiinni koko netti.
Ei tehnyt mitään vaikka kokeilin vaikka ja mitä.
Toivottavasti nytten pelittää.
Zyxel:issä internet valo oli punaisella tai ei mitään. Tai oli, mutta ei toiminut.
Aika moista paskaa täytyy sanoa.
Kuluttanut omaa aikaa tähän paskaan. Kun mullekkin sanottiin asiakaspalvelussa, että vika on korjattu.
No joo, onpa juuri korjattu. Vituttanut nytten monet päivät ja on mennyt helvetti kaikki pieleen. Vittu.
FAILera_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Jotain korvausta tästä on saatava, ei nyt saatana jaksa koko päivää kytätä koneella millon pääsee asioitaan hoitamaan!!!
Erittäin säälittävää, liittymä lähtee vaihtoon ASAP.
casper2_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tökkii myös Leväsellä itseasiassa koko viikon ollut jotain häikkää
yleensä alkuillasta toimii normaalisti ja joskus 18-19 aikaan ei toimi sitten mitenkään, kun taas sitten myöhemmin illalla taas toimii
koettakaa saada nyt korjattua nämä viat !!!!! rupeaa jo vituttamaan !!!
khl_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 12 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Korvausta... tietenkin ilmaista helpson aikaa.....uttiv
dingding_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tähän keskusteluun ilmeisesti ei saa vastausta Sonera-asiantuntijalta, että voisi kertoa mikä on homman nimi ja miksi netti on pätkinyt Kuopiossa koko viikon ajan ja onko asiaan tulossa korjausta ja täytyykö maksaa täyttä nettilaskua jos netti vaikka 1/4 ajan laskutuskaudesta ei toimi vaan pätkii ja toimii jos toimii?
MikaT_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tahtoisin tietää seuraavaa;
a) Mitä Sonera tekee asian suhteen?
b) Mitä korvauksia katkoksesta on tarkoitus asiakkaille suorittaa?
c) Mistä löytyy puhelinnumero josta pääsee asiakaspalveluun puhumaan ihmiselle joka tietää asioista jotain. Vianselvitysautomaatti alkoi kypsyttää noin kymmenessä sekunnissa, ja vaadittiin runsasta itsehillinän käyttöä että koko puhelin ei päätynyt pihamaalle.

Oletteko te nyt ihan aikuisten oikeasti tosissanne tämän palvelun suhteen?

Harkitsen vakavasti liittymän vaihtoa kilpailevalle firmalle, ehkä siellä on toimivampi yhteys ja ihmisystävällisempi asiakaspalvelu.
Tämän osion uusimmat keskustelut