peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
57986 Jäsentä
161561 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Kerro haasteista Liigan katsomisessa



Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎14-09-2018
Kirjoituksia: 14
41/116

Vs: Kerro haasteista Liigan katsomisessa

Sama tunkkainen kuva taas tänään. Hyvä kun tilannemonitorista näkyi tilannetiedot, pelaajia ei voinut tunnistaa kasvoista eikä selkäteksteistä. Huonompaa kuin UrhoTV:llä, he antoivat reilusti korvauksia.

0 tykkäystä
Velho
Velho
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
Kirjoituksia: 2 110
42/116

Vs: Kerro haasteista Liigan katsomisessa

Pätkinnän syitä voi olla:

 

  • Epävakaa internet-yhteys, yhteys liian hidas
  • Heikkolaatuinen ja häiriöllinen Wifi tai jokin lähiverkon laite rikki
  • Epävakaa päätelaite, päivittämättä jätetty, tai muuten vaan heikko suorituskyky, ettei jaksa videoa pyörittää

 

Millä laitteella olet peliä yrittänyt katsella? Ja mitä peliä? 

 

Itse olen katsellut puhelimella ja sitten Arris-boksilla eri otteluita, eikä pätkintää ole esiintynyt. Vaikuttaisi siis, että pätkintä ei ole yleistä.

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎15-09-2018
Kirjoituksia: 2
43/116

Vs: Kerro haasteista Liigan katsomisessa

Katson ipadillä ja pätkii ainakin 50 kertaa Jukurit-HIFK ottelussa. Katsoin ennen ottelu jalkapalloa dnatv:ssä

eikä pätkinyt ollenkaan , latausnopeus näitti olevan noin 40 eli internetistä se ei ole kiinni. Myös HBO, katsomo ym toimii moitettomasti. Eli ongelma kyllä Telian lähtyksien puolella

0 tykkäystä
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎12-08-2018
Kirjoituksia: 47
44/116

Vs: Kerro haasteista Liigan katsomisessa


@Purnipsi@  kirjoitti:

@zirkoni@  kirjoitti:

@Purnipsi@  kirjoitti:

@zirkoni@  kirjoitti:

Sama vika täällä. IPadilla yritän katsoa. 10 minuutin aikana pätkäisi sovelluksen 5 kertaa. Enpä tuota jaksanut uudelleen käynnistellä sen jälkeen...


Lähtisin epäilemään joko mobiiliverkon tai sitten langattoman lähiverkon yhteyden laatua ja vakautta. Erityisesti, jos ollaan kaukana Wifi-tukiasemasta/reitittimestä/modeemista.


Mobiiliverkkona Telian 4G, nopeus Nettitutkan mukaan 41667 kbit/s......


Okei, pikaisella arviolla tuo nopeus kyllä pitäisi riittää toistamiseen. Elikkäs siis iPadissa on suoraan Telian SIM ? Ei ole mitään mokkulaa tai reititintä välissä? Jos nyt kokeilet Telian kirjastosta toistaa jotain ottelua, niin katkeaako sekin samalla tavalla? Jossain tapauksessa Telia TV -sovelluksen uudelleenasennus voi auttaa.


Juuri palasimme mökiltä ja koska iPad unohtui kotiin, en ole päässyt testaamaan eilisten pelien aikana, joko toimisi... Ja kyllä, iPadissa on Telian SIM ilman mitään välissä olevia vehkeitä. Kirjastosta kokeilin kahta ottelua katsoa iPadilla ja molemmat toistuivat normaalisti ilman pätkimisiä. Telia TV:kin on nyt asennettu uudelleen, joten seuraavat pelit pitäisi näkyä kunnolla (ehkä)?

0 tykkäystä
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎18-12-2014
Kirjoituksia: 347
45/116

Vs: Kerro haasteista Liigan katsomisessa

Katsoitko pelin nyt tuon Telia TV-sovelluksen kautta windows 10 laitteellasi? Jos kuva oli edelleen tunkkainen, kannattaa vielä varmistua internet-yhteyden nopeudesta vaikka Speedtestillä. Nopeus olisi hyvä olla vähintään 6-8Mbit luokkaa.


Jos ongelma edelleen jatkuu niin vielä on vaihtoehtona testata Internet Explorer selain tuon tv.telia.fi - sivuston kautta. Näitä kuvanlaatu /nykimisongelmia on pyritty ratkomaan myös tässä toisessa ketjussa jos sieltä löytyisi apua.

0 tykkäystä
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎18-12-2014
Kirjoituksia: 347
46/116

Vs: Kerro haasteista Liigan katsomisessa

Moi @Cockeri ja tervetuloa yhteisöön!

iPadilla oli ilmennyt muillakin käyttäjillä ongelmia mutta nyt ongelmaa rajataan johtuuko se uudesta iOS-järjestelmäpäivityksesta vai onko ongelmaa pelkästään vanhemmilla Applen laitteilla. Oliko sinulla mikä laite nyt käytössä (Malli, iOS-järjestelmäversio) ?

 

Kannattaa muistaa että mikäli lähetys pätkisi, näkyisi ongelma ihan millä tahansa laitteella / alustalla käytettäessä, kannattaa siis testata aina mahdollisuuksien mukaan toiminta myös toisella laitteella / tehdä tarkka vianmääritys omalle kokoonpanolle.

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎26-07-2018
Kirjoituksia: 409
47/116

Vs: Kerro haasteista Liigan katsomisessa

Hei! 

Millä laitteella koitit Liigaa katsella? Pätkikö kuva vai häviääkö se kokonaan?

Kannattaa täältä ainakin heti tarkistaa selainyhteensopivuudet jos katselit peliä sovelluksen / selaimen kautta.

 

Mutta kerro tosiaan ihmeessä lisätietoa näistä häiriöistä, niin mietitään mitä niihin on tehtävissä Hymiö Onnellinen

 

Telia Yhteisö on nyt myös Laiteyhteisö.jpg
0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎26-07-2018
Kirjoituksia: 409
48/116

Vs: Kerro haasteista Liigan katsomisessa

Olen yhdistellyt muutamia samasta aiheesta tulleita keskustelun aloituksia tähän yhteen ketjuun, jotta mahdollinen apu löytyy helposti yhdestä paikkaa Hymiö Onnellinen 

 

Tänne ketjuun voi siis jatkossakin laitella mahdollisista haasteista Liiga-lähetyksien näkymisessä; mikäli kuva pätkii, on epäselvä, ei näy, äänet ei kuulu, yms. 

Telia Yhteisö on nyt myös Laiteyhteisö.jpg
0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎15-09-2018
Kirjoituksia: 2
49/116

Vs: Kerro haasteista Liigan katsomisessa

Hei

Minulla on ipad air 64 gb ja ios 11.4.1, sekä testattu myös ipad pro 128gb ios 11.4.1 .

Kuvanlaatu on ihan ok kunhan se ei heittäsi ulos jatkuvastl. Olin mukana testaamassa silloin aikoinaan silloin sen toiminta oli ok, myös cromecastin toiminta oli ok. En ole edes vielä viittinyt testata jos cromecast toimii.

 

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2018
Kirjoituksia: 134
50/116

Vs: Kerro haasteista Liigan katsomisessa


@Cockeri@  kirjoitti:

Hei

Minulla on ipad air 64 gb ja ios 11.4.1, sekä testattu myös ipad pro 128gb ios 11.4.1 .

Kuvanlaatu on ihan ok kunhan se ei heittäsi ulos jatkuvastl. Olin mukana testaamassa silloin aikoinaan silloin sen toiminta oli ok, myös cromecastin toiminta oli ok. En ole edes vielä viittinyt testata jos cromecast toimii.

 


Heittääkö Telia TV -sovellus ulos vähän väliä? Jos näin on, niin kenties sovelluksen poisto ja uudelleen lataaminen voisi auttaa. Kerrotko vielä vähän tarkemmin, niin voidaan kenties olla avuksiHymiö Onnellinen

Telia Yhteisö on nyt myös Laiteyhteisö.jpg
0 tykkäystä