Kirjoitettu
25-12-2019
23:55
Muokattu
24-01-2020
08:03
AaTanja
Nyt kun sain lopulta irtisanottua Liiga-passini Omilta sivuilta... huomasinkin että liiga näkyi edelleen. Soitin tietty asiakaspalveluun, että jotain on vialla kun tein irtisanomisen päivää ennen seuraavan kuukauden alkua.
JA -sain tietää (tätä tietoa ei tarjottu tilausikkunassa...), että paketin irtisanomisaika on YKSI KUUKAUSI!!
Kaikissa nettipalveluissa (Netflix, HBO, Amazon Prime) irtisanominen tapahtuu tunneissa ilmoituksesta! Niin paitsi Telialla...
Tämä lähentelee jo huijausta ja lieneekö kuluttajansuojalain vastaista koska tietoa ei kerrota tilatessa.
Eli vaikken Elisasta niin pidäkään enää - sinne on matka nyt.
Edit AaTanja: muokattu otsikkoa
Kirjoitettu
23-01-2020
16:08
Muokattu
05-02-2020
16:58
ReOlivia
@MMALINEN: Joukkuepassin laskutus katkeaa automaattisesti, kun joukkueenkin pelit loppuvat. Tappara tosin näyttää pääsevän pleijareihin, joten jos haluat katkaista paketin jo runkosarjan loppuun, niin käytössä on normaali 30 päivän irtisanomisaika. Irtisanomisvahvistusta näistä ei käsittääkseni lähde, mutta tieto siitä kirjataan toki asiakastietojärjestelmiimme.
Kirjoitettu
23-01-2020
16:58
Muokattu
05-02-2020
16:58
ReOlivia
@IlariJR kirjoitti:
@MMALINEN: Joukkuepassin laskutus katkeaa automaattisesti, kun joukkueenkin pelit loppuvat. Tappara tosin näyttää pääsevän pleijareihin, joten jos haluat katkaista paketin jo runkosarjan loppuun, niin käytössä on normaali 30 päivän irtisanomisaika. Irtisanomisvahvistusta näistä ei käsittääkseni lähde, mutta tieto siitä kirjataan toki asiakastietojärjestelmiimme.
Kerrotko @IlariJR mistä löydän tiedon, että laskutus katkeaa KUN JOUKKUEEN PELIT LOPPUVAT? Väittäisin, että tämä ei pidä paikkaansa, vaan asiakas maksaa sen kuun osalta, kun joukkue on vielä pelannut?
Kirjoitettu
23-01-2020
17:14
Muokattu
05-02-2020
16:58
ReOlivia
@mikkooks : Ilmaisin itseni huonosti. Laskutus katkeaa siis sen kuun loppuun, kun joukkueella on kauden viimeinen peli. Kiitos tarkennuksesta!
Kirjoitettu
23-01-2020
17:22
Muokattu
05-02-2020
16:59
ReOlivia
@IlariJR kirjoitti:
@mikkooks : Ilmaisin itseni huonosti. Laskutus katkeaa siis sen kuun loppuun, kun joukkueella on kauden viimeinen peli. Kiitos tarkennuksesta!
Ok, tämä on myös siis edelleen palveluntarjoajan eduksi toteutettu. Mikään automatiikkahan ei tässä ole syynä, koska aivan yhtälailla olisi hoidettavissa niin, että tilaus tai laskutus tosiaan katkeaa kun pelit loppuvat. Mutta kun asioita halutaan tehdä asiakkaan kustannuksella, niin eipä siinä mitään. Ne maksavat, jotka tahtovat.
Kirjoitettu
23-01-2020
17:28
Muokattu
05-02-2020
16:59
ReOlivia
@IlariJR kirjoitti:
@mikkooks : Ilmaisin itseni huonosti. Laskutus katkeaa siis sen kuun loppuun, kun joukkueella on kauden viimeinen peli. Kiitos tarkennuksesta!
Mutta sen takia haluan irtisanomisvahvistuksen sitten kun peruutan tilauksen kun tilausvahvistuskin oli tosipuutteellinen enkä tykkää telian nykyisestä laskutus systeemistä että voi joutua maksaan peleisttä vaikka pelejä ei enään oliskaan kun laskutuskausi on kuukausi
nelosella tilanne oli toinen vaikka pelit loppu niin katsottavaa edelleen oli .
Lukeeko jossain sopimusehdoissa mitä en ole siis saanu sähköpostiini että playoffeissa laskutetaan päivien mukaan jos pelejä on vähän
meinaan mulle sanottiin viimekeväänä
kun kysyin et jos joukkue pelaa laskutuskaudella vaan yhden pelin peritään playoffeissa 1 pelin hinta mikä on jotain 14 euroa vai onko tääkin juttuja mitä on palstalla sanottu mutta ei mainita sopimusehdoissa eli ei voida vedota siihen .
Kirjoitettu
23-01-2020
17:51
Muokattu
24-01-2020
08:04
AaTanja
@MMALINEN kirjoitti:
@IlariJR kirjoitti:
@mikkooks : Ilmaisin itseni huonosti. Laskutus katkeaa siis sen kuun loppuun, kun joukkueella on kauden viimeinen peli. Kiitos tarkennuksesta!
Mutta sen takia haluan irtisanomisvahvistuksen sitten kun peruutan tilauksen kun tilausvahvistuskin oli tosipuutteellinen enkä tykkää telian nykyisestä laskutus systeemistä että voi joutua maksaan peleisttä vaikka pelejä ei enään oliskaan kun laskutuskausi on kuukausi
nelosella tilanne oli toinen vaikka pelit loppu niin katsottavaa edelleen oli .
Lukeeko jossain sopimusehdoissa mitä en ole siis saanu sähköpostiini että playoffeissa laskutetaan päivien mukaan jos pelejä on vähän
meinaan mulle sanottiin viimekeväänä
kun kysyin et jos joukkue pelaa laskutuskaudella vaan yhden pelin peritään playoffeissa 1 pelin hinta mikä on jotain 14 euroa vai onko tääkin juttuja mitä on palstalla sanottu mutta ei mainita sopimusehdoissa eli ei voida vedota siihen .
Viime keväällä tehtiin tosiaan niin, että jos joukkue pelasi vain yhden pelin huhti- tai toukokuussa, laskutimme siitä ainoastaan yhden Pelipassin hinnan 13,90e. En osaa sanoa onko sama käytäntö voimassa myös tänä vuonna. Tämä tarkentuu varmasti lähempänä.
Voit pyytää asiakaspalvelijaa lähettämään vapaamuotoisen vahvistuksen irtisanomisesta esimerkiksi mailiisi, jos niin haluat. Siitä jää joka tapauksessa merkintä meidän järjestelmiimme.
12-02-2020
21:49
Muokattu
12-02-2020
22:08
Onko nyt oikeesti niin että tappara passin irtisanomisesta ei tule irtisanomisvahvistusta tein äsken netissä irtisanomisen ja miten toi menee toimiiko se nyt 12.3 saakka ja laskuutus pättyy siihen vai laskutuskauden loppuun 23.3 ja jos 23.3 saakka niin kai tapparan pelit näkyy siihen saakka vaikka niinkuin telialla on tapana niin kai toi paketti katkastaan vuorokaudenvaihteessa eli 1 playoff peliä en näe se meinaan on tapparalla 23 päivä .
Omilla sivuilla ei näy paketin kohdalla että olis irtisanottu päättymään laskutuskauden loppuun irtisanomisenpuitteissa miksi ei ??
13-02-2020 15:11
13-02-2020
15:33
Muokattu
13-02-2020
15:47
14 jonossa en lähde odotteleen mikä on telian postiosoite mihin voin lähettää kirjatun kirjeen vielä kerkee irtisanomisajan puitteissa sitten mulla ainakin on mustaa valkosella et telialle on kirje lähetetty .
Kävin omilla sivuillani kattomassa äsken taas luki toistaseksi voimassa oleva tilaus
sitten luin nyt et muka postuis tilatuista sitten kun asia käsitelty mutta miksi lukee edelleen toistakseksi voimassa oleva vois lukee irtisanominen käsittelyssä on tää epäselvää .
13-02-2020 15:58
Voit laittaa meille viestiä myös Facebookin ja Twitterin yksityisviestillä. Lisäksi löytyy Yhteydenottopyyntö -lomake.