peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
58104 Jäsentä
161809 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Mitkä asiat ovat sinulle tärkeintä pelaamisessa?

Kunniajäsen
Rekisteröitynyt: ‎21-02-2015
Kirjoituksia: 1 361
21/34

Vs: Mitkä asiat ovat sinulle tärkeintä pelaamisessa?

juu, onhan tuo kehitys ns. "vähän pysähtynyt" pc puolella siten että ei enää niin usein uutta näyttistä tai prossua tarvi olla ostamassa kuin 10v sitten Hymiö Onnellinen Mac hoitaa tietokoneen tarpeet, ja pari muuta linux läppäriä enkä pöytäkonetta enään halua kun tottunut läppäreihin ja kaiken mitä tarvitsen saan näillä tehtyä. Xboxi miehiä olin ennen, kun 360 kävi vanhaksi päätin kuitenkin ostaa pleikkarin tällä kertaa ja ihan tyytyväinen olen ollut grafiikoihin ja äänentoistoon. Jotenkin tuo konsoli on mukavampi omistaa, kuin peli pc mutta makunsa toki kullakin Hymiö Onnellinen Pleikan kaverina toki Steelseries siberia 840 kuulokkeet, voin muuten suositella. Toimii toki myös muussakin kuin pelikäytössä nuo ja mikin saa piiloon sisään kun sitä ei tartte.

Kaikki oikeudet pidätetään
All rights reserved
0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎20-10-2017
Kirjoituksia: 1
22/34

Pelaaminen ajankuluttamista. Ei jaksa 15 minuuttia enempää kerralla.

0 tykkäystä
Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎18-09-2017
Kirjoituksia: 106
23/34

@TeroRe Pleikkarin VR-laseissa kuvanlaatu suunnilleen sama kuin pelaisi vanhemmalla HD-telkkarilla. Jos on tottunut 4k-kuvaan, niin sitten VR-kuva tulee näyttämään huonommalta.

Ilmeisesti on lähiaikoina tulossa (jos ei jo olekin) uusi paranneltu versio, mutta ei se kuvanlaatu siltikään taida olla sama kuin huippumallin 4k-telkkarissa.

Itse vähän olen epäileväinen tätä VR-tekniikkaa kohtaan. Siitähän on paljon tutkimusta ollut että älypuhelinten yleistyessä on alkanut näköongelmat yleistyä kun näyttöjä katsotaan niin läheltä ja VR-laseissahan sitä vasta läheltä katsotaankin

0 tykkäystä
Telialainen
Telialainen
Rekisteröitynyt: ‎10-06-2016
Kirjoituksia: 3
24/34

Oma pelaamiseni on alkanut Nintendo-konsoleilla, ensimmäisenä oli NES, mutta pelaamisesta innostuin kunnolla vasta Nintendo 64-konsolin myötä. Tänäkin päivänä lempipelinäni toimii Legend of Zelda: Ocarina of Time ja muutkin Zeldat. Lapsena tuli pelattua todella paljon, pelit toimivat kivana ajanvietteenä kun asuin siihen aikaan todella pienellä paikkakunnalla ja välimatkat kavereiden luo olivat pitkät.

Teini-ikäisenä tulikin sitten pukilta lahjaksi Xbox 360-konsoli ja siihen Guitar Hero 3 peli. Bändipelit toimivat muutaman vuoden ajan ehdottomina ykkösinä ja jonkin verran tuli jopa kilpailtua erilaisissa tapahtumissa ja voitot tuli näistä kun tuli ehkä otettua vähän turhankin vakavasti noiden pelaaminen Hymiö Erittäin onnellinen

Samaan aikaan kun pelailin vielä bändipelejä, tuli mukaan myös FPS-pelaaminen konsolilla, pelinä toimi Call of Duty: Modern Warfare 2. Itse en olisi ikinä uskonut, että innostun FPS-peleistä, mutta silloinen kämppikseni opiskeluaikoina pelasi samaa peliä ja saatiin aikaan todella hauskoja iltoja, kun mentiin samalle servulle pelailemaan ja otettiin myös pientä skabaa keskenään Hymiö Onnellinen

PS4 siirtyessäni jäi bändipelit pois, koska sille ei ole tehty hirveästi näitä enää ja uusin Guitar Hero muuttui aikalailla siitä mihin itse oli tottunut. Jos jollain keinolla saisi toimimaan PS3 kitaraohjaimen PS4 niin uusin Rock Band olisi kiva peli! Muutenkin PS4 siirtyessä tuli aika pitkä tauko pelaamisesta kun ei oikein löytynyt peliä mikä kiinnostaisi, eikä ollut mitään hyvää porukkaa jossa pelata. Mutta kun Call of Duty: Black Ops 3 julkaistiin, niin saatiin puolivahingossa kasaan vanhasta kaveriporukasta noin 12 hengen ryhmä jolla pelata tätä peliä. Porukan koko oli täydellinen, sillä saatiin käytännössä joka illalle täydet tiimit kasaan, vaikka aina ei kaikki pääsisi pelaamaan. Nyt on BO3 jäänyt vähemmälle pelaamiselle, mutta onneksi kohta julkaistaan uusi CoD Hymiö Onnellinen

Kesällä 2016 aloin pelaamaan Overwatchia itse ja tullut hommattua se sekä PS4, että PC:lle. Pelitunteja tullut tuossa nyt noin 700h ja vaikka välillä ranked modessa menee hermot, niin silti yksi parhaista peleistä joita olen pelannut!

Pahoittelut jos teksti on epäselvää, mutta välillä katosi punainen lanka LOL-hymiö

0 tykkäystä
Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎17-02-2015
Kirjoituksia: 112
25/34

@TeroRe Tuossa muutama kuva. Värit eivät täysin pääse oikeuksiin kun kuvia varten piti vähän olla apuvaloa.  Mittasuhteita voi hakea keskikuvasta, jossa näkyy keskikajari aika hyvin. Tykkinä on Benq W3000-tykki ja kankaana on Grandviewin harmaa 92" moottorikangas. Harmaa on kuulemma tälle tykille paras väri. XBox one on tietysti Forza edition - sininen laite, jossa tummemman sinisen stripe-raidat ja asiaan liittyvät käynnistysäänet Hymiö Onnellinen Äänet tulevat kotiteatterijärjestelmän kautta ja sivukajareista kuuluu kivasti kun joku täräyttää perään tai kylkeen. Ja Lady Penelope-rolssi on kiva auto ajaa läpi Prahan katuja muiden hullujen seassa Hymiö Onnellinen Aika usein menee jokkis-luokan touhuksi, lommojen suhteen

DSC_1406.JPGDSC_1407.JPGDSC_1409.JPG

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎26-06-2017
Kirjoituksia: 1
26/34

Noh! On pakko myöntää että nykyään tärkein asia on melkeinpä se "netti" pelaamisessa. Kaikki pelit nykyään tehdään vain nettipelaamiseen, paitsi tietysti tarina pelit, kuten kingdom hearts ja life is strange mistä itse tykkään todella paljon.

Pc:llä tulee pelailtua vähän kaikkea laidasta laitaan mutta Arma 3, cuphead ja south park pelit ovat ihan mahtavia.

0 tykkäystä
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
Rekisteröitynyt: ‎12-12-2014
Kirjoituksia: 3 472
27/34

Nyt on komiata @AsiakasY. Jos näissä blogikommenteissa olisi peukku niin painaisin siitä ainakin kaksi kertaa. Ajatko muuten ratti/poljin -yhdistelmällä ja istut kunnon ajotuolissa, sopisi niin hyvin tuohon setuppiin Hymiö Onnellinen

Pinkki rolssi on jotenkin kyllä härski Hymiö Onnellinen

⎮Telia Yhteisön capitán⎮Apple iPhone XS Max⎮Apple iPad Air 2⎮ Apple TV 4K⎮Apple MacBook Pro⎮

0 tykkäystä
Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎17-02-2015
Kirjoituksia: 112
28/34

@TeroReMinulla ei ole ratti/poljin-yhdistelmää vaan Xbox:n ohjaimella mennään ja ajotuolina toimii sohva Hymiö Onnellinen Tuo Xbox:n ohjain on kuitenkin sen verran hyvä, että sillä on hyvä päästellä. Ohjain antaa palutetta värisemällä esim ajoradan pinnan vaihteluista, luistoista, kolareista ja monesta muusta. Ja muutenkin tuo Forza6 tuntuu hyvin tehdyltä ja loppuun asti mietityltä peliltä. Jos ajat renkaita raiskaamalla, niin pito alkaa vähentymään. Ja märän kelin rata on todellakin märkä. Ja asvaltit ovat pidoltaan erilaisia. Pelissä on paljon eri vaihtoehtoja autoille ja niihin voi valita muiden pelaajien tekemiä värityksiä, esim Volvo 850R-farkku on mulla länsinaapurin viranhaltijoiden väreissä Hymiö Onnellinen

0 tykkäystä
Telialainen
Telialainen
Rekisteröitynyt: ‎10-06-2016
Kirjoituksia: 3
29/34

Ja saatoin unohtaa tietenkin vastata itse kysymykseen, eli mikä on tärkeintä pelaamisessa. Täytyy varmaan sanoa omalla kohdalla, että yhteisöllisyys. Itsellä on se tilanne, että muutin viime vuonna toiselle puolelle Suomea ja ollut aikalailla pelastus se, että voidaan vanhalla kaveriporukalla pelata samaan tyyliin kuin ennenkin ja pitää hauskaa. Joskus jopa tulee ns. "istuttua iltaa" kavereiden kanssa, vaikka kaikki ovatkin ympäri Suomea fyysisesti! Hymiö Erittäin onnellinen

0 tykkäystä
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎14-09-2017
Kirjoituksia: 39
30/34

Pelaan pelejä ajankuluksi. Varsinkin facebookissa menee tunti parikin kun siellä on pelejä laidasta laitaan. Vanhemmista peleistä mitä olen pelannut silmät ristissä on; Tomb Raider, Far Cry, Jagged Alliance muutaman mainitakseni. Nuo pelit kyllä veti puoleensa. Ja yksi jota kans pelasin oli Gran turismo, se oli kans hyvä peli sai erilaisilla autoilla ajella ja maisemat oli tosi hyvät, pidin kyllä siitä pelistä. Ja yksi toinen peli jota olen myös pelannut oli NHL, en ihan muista koko pelin nimeä mutta muutenkin tykkään jääkiekosta niin tuo peli veti kyllä puoleensa. koitin kyllä pelata myös jalkapallo pelejä mutta ne oli tosi vaikeita pelata, sai nappeja painella vaikka kuinka paljon ja välillä menin sekaisin nappuloista. Olen pelannut erilaisilla alustoilla, Commodore, Amiga, Playstation, PC ja joillaiin teeveeseen suoraan kytkettivällä pelikoneilla.

0 tykkäystä