peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
142554 Kirjoitusta
48602 Jäsentä
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Telia Prepaid-liittymä

Highlighted
Maanviljelijä
Rekisteröitynyt: ‎26-02-2016
Kirjoituksia: 12
1/22

Telia Prepaid-liittymä

Voisiko joku valaista tietämätöntä miksi Telia ei kerro.

Telia Prepaid-liittymän Netin käyttö 0,01 €/ Mt (max.veloitus 0,99 €/päivä)

ja käytössäsi on vain 100 Mt netin käyttöä / vrk?

Olen testannut tämän moneen kertaan.

Muilla operattoreilla tämä toimii siten, että käyttöpäivän aikana (0,99 € ) nettiä voi käyttää rajattomasti täydellä nopeudella, kun Telia rajoittaa nettipakettienkin nopeutta!

21 vastausta
VIP & Data-Jehu 2018
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
Kirjoituksia: 1 376
2/22

Vs: Telia Prepaid-liittymä

@TraWell  kirjoitti:

Voisiko joku valaista tietämätöntä miksi Telia ei kerro.

Telia Prepaid-liittymän Netin käyttö 0,01 €/ Mt (max.veloitus 0,99 €/päivä)

ja käytössäsi on vain 100 Mt netin käyttöä / vrk?

Olen testannut tämän moneen kertaan.

Muilla operattoreilla tämä toimii siten, että käyttöpäivän aikana (0,99 € ) nettiä voi käyttää rajattomasti täydellä nopeudella, kun Telia rajoittaa nettipakettienkin nopeutta!

Kieltämättä erikoinen homma. Ei tuota max-veloitusta kyllä mieltäisi toimivan siten, että iskee leikkuri 100Mt kohdalla. Varsinkin kun kilpailijoilla tuo toimii siten, että on max-päiväveloitus, jolla datansiirtoa rajattomasti. Minulla itselläni ei ole prepaid-liittymää, jolla testata tuota, mutta jos oikein muistan, on toisilla foorumeilla raportoitu samasta asiasta. Katsotaan, mitä Telian edustajilla on tähän vastata, sillä aihe on erittäin kiinnostava. Jotenkin vaikuttaa siltä, että tuohon olisi päässyt lipsahtamaan jokin lapsus taikka kuvaukseen epäjohdonmukainen kirjoitusasu.

Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 1 345
3/22

Laitoin tästä tiedustelua menemään eteenpäin! 
Palataan asiaan jahka saadaan tarkennusta. Hymiö Onnellinen 

Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!

VIP
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 324
4/22

Hei @TraWell!

Missä sanotaan että käytössäsi on vain 100 Mt nettiä/vrk?

Minulla on yksi prepaid liittymä ja ehdoissa lukee että 100 Mbit nopeudella 0,01€/Mt (max veloitus 0,99€/vrk). Olisiko pikemmin niin kun 100 Mt nettiä on kulutettu/vrk niin netin käytöstä veloitetaan sen jälkeen tuo 0,99€/vrk?

https://www.telia.fi/dam/jcr:a67a7193-f0e9-4a03-9ffd-a2a669afe971/Prepaid_kaytto_opas_web_FI.pdf

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Seppä
Rekisteröitynyt: ‎13-01-2015
Kirjoituksia: 149
5/22

Mulla on käytössä Telia Prepaid, ja kyllä siinä on ihan rajaton käyttö päiväsaldolla. Joten aloittajalla täytyy olla jotain häikkää liittymässä, tai jossain muualla, jos ei ole rajatonta nettiä.

Maanviljelijä
6/22

@jannyman  kirjoitti:

Mulla on käytössä Telia Prepaid, ja kyllä siinä on ihan rajaton käyttö päiväsaldolla. Joten aloittajalla täytyy olla jotain häikkää liittymässä, tai jossain muualla, jos ei ole rajatonta nettiä.

Olen kokeillut kolmella eri Telian Prepaid liittymällä ja tulos on aina ollut sama.

Kyselin viiko sitten miksi liittymä antaa vain 100 Mt vuorokaudessa niin vastaus oli: Vuorokautinen käyttö ilman nettipakettia on vain 100 Mt.

Nopeuskin on 4G verkossa huimaava 15 / 5 Mbit/s tosin Easton Helsingin kauppakeskuksen Teliapisteellä nopeutta mitattiin 170 / 50 Mbit/s ja sitten tuli 100 Mt raja vastaan eikä sen jälkeen liikkunut bitin bittiä.

Pojat totes, että näin toimii Telia niin suomessa kuin virossakin joissa on myös 0,99 € / 100 Mt päiväveloitus ilman nettipakettia.

0 tykkäystä
Seppä
Rekisteröitynyt: ‎13-01-2015
Kirjoituksia: 149
7/22

Kuulostaa todella oudolta. Mulla on ollut kaksi Telia prepaidia käytössä viimeisen vuoden aikana, ja kummassakin on ollut rajoittamaton päivädata. Eihän tuossa ole oikein mitään järkeä että olisi vain 100Mt päivässä, eihän se riitä mihinkään. Kuten totesit itsekin, niin yksi nopeusmittaus, ja se on siinä. Eihän tuo ole mitenkään kilpailukykyinen muiden operaattoreiden kanssakaan, joten vaikea uskoa todeksi. Nythän tuo prepaid on vielä tarjouksessa, vain 3,90. Jokainen voi itse kokeilla, jos ei usko..

Seppä
Rekisteröitynyt: ‎13-07-2017
Kirjoituksia: 120
8/22

@TraWell  kirjoitti:

Pojat totes, että näin toimii Telia niin suomessa kuin virossakin joissa on myös 0,99 € / 100 Mt päiväveloitus ilman nettipakettia.

No jopas nyt jotakin. Ei ne Telian tiskillä tiedä näköjään yhtään mitään.  Hymiö Erittäin onnellinen

Minulla on parasta aikaa käytössä Telian prepaid ilman mitään paketteja eli päiväveloituksella. Hinta on 0,99€ / vrk ja nopeus on mitä LTE-A:sta irti lähtee eikä mitään datamäärärajoituksia.

PS. Kannattaisi varmaan tarkistaa , ettei sen laitteen,  millä nettiä käytetään , asetuksissa ole mitään rajoituksia päällä.

VIP
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 324
9/22

Tulipa tuossa mieleen että kuinka vanha prepaid liittymä sinulla on, sillä vanhemmissa Sonera easy prepaid liittymissä netin käyttö voi olla kalliimpaa hinnaltaan kuin 0,99€/vrk. Tosin en usko että niissäkään on ollut vain 100 Mt/vrk 🤔

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Maanviljelijä
10/22

@kiisseli67  kirjoitti:

Tulipa tuossa mieleen että kuinka vanha prepaid liittymä sinulla on, sillä vanhemmissa Sonera easy prepaid liittymissä netin käyttö voi olla kalliimpaa hinnaltaan kuin 0,99€/vrk. Tosin en usko että niissäkään on ollut vain 100 Mt/vrk 🤔

Nämä on vähän vanhoja prepaid liittymiä. Etu on voimassa 12/2017 asti. Hankittu kuitenkin toukokuussa 2017.

Voi harmi! Chatin jono juuri  täynnä,

emmekä voi antaa sinulle vuoronumeroa

Kerron heti, kun jonosta vapautuu paikka.

29.5.2018 pääsin chattiin ja sieltä kerrottiin, että prepaid liittymien päivän käyttö on rajoitettu 100 Mt ja maksaa 0,99€ kun kyselin miksi liittymäni ei toimi.

Tänään tämä prepaid liittymä antoi käyttää nettiä rajattomasti jopa 5 / 5 Mbit/s. Olisivatko korjanneet jotakin.

Korjaisivatkohan myös Eestin Telian prepaidit?

Superiga on andmeside arve alati kontrolli all, sest vaikimisi rakendub päevalagi 1€ (kuni 200 MB). Uue kalendripäeva alguses piiramatu kiirus taastatakse.

0 tykkäystä