Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64394
Kirjoituksia 175119

Eurosport saatavilla nyt Mix S pakettiin

Ex-telialainen
Viestejä 139 kpl

1/15

Noniin, tästä ollaan saatu kyselya ja palautetta. Vihdoinkin Eurosport on saatavilla myös Mix S paketissa. Koko kanavapakettitarjonta löytyy täältä .

14 vastausta
Highlighted

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 349 kpl

2/15

Voisin jatkaa mielelläni Viihteen tilausta jos kanava lisättäisiin myös siihen. Ainut katsomisen arvoinen kanava mun mielestä. Ja jos/kun Viihde siirtyy HTML5 aikaan.

Edit: Tämä sivu olisi myös hyvä päivittää ajantasalle.

http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea/ajankohtaista/asiakastiedotteet/Uusia+kanavia+kaapeli+tvssa/

0 tykkäystä
Highlighted

Ex-telialainen
Viestejä 734 kpl

3/15

@Windstapper Kiitos huomiosta, laitoin eteenpäin että korjataanpa sivun informaatiota Hymiö Onnellinen

Mutta tuosta Eurosportista, eikös se Viihteeseenkin Mix S-paketin kautta ole saatavilla? Vai ymmärsinkö minä nyt jotain väärin?

0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 349 kpl

4/15

Tarkotin nyt tuota MTV Total pakettia, ei yksi lisäkanava pahaa tee, koska muutenkin urheilu painotteinen kanavapaketti on kysessä, voisi lisätä MTV Total kanavan kysyntää.

0 tykkäystä
Highlighted

Ex-telialainen
Viestejä 734 kpl

5/15

@Windstapper Varmasti lisäisi kysyntää entisestään Hymiö Onnellinen Täältä me ei voida muutoksia tuohon Totalin paketin sisältöön tehdä, mutta toivotaan, että ohjelmayhtiö ottaisi vinkistä vaarin Hymiö Silmänisku

Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 59 kpl

6/15

Hieno homma urheilun ystäville tuo Eurosportin ottaminen Mix S -paketin valikoimaan! Tosin tämän seurauksena irtisanoin oman S-paketin parin vuoden tilauksen jälkeen: kovasti nääs vaikuttaa siltä, että itselleni mieluisia kanavia ei valikoimaan tulla minun elinaikanani Viihde-puolelle lisäämään.  Ja kyllä, kerroin tämän syyn myös asiakaspalvelulle.

0 tykkäystä
Highlighted

Ex-telialainen
Viestejä 734 kpl

7/15

@hillevii Miten nämä meidän muut kanavapaketit, löytyykö näistä mieluista tarjontaa? Minkälaista sisältöä kaipaisit?

0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa
Viestejä 101 kpl

8/15

Olen ehkä käsittänyt tämän otsikon alaisen keskustelun eri tavalla.
 Mutta jos on kiinnostunut vain Eurosport-kanavasta, riittää kun tilaa kaapelikortin, niin näkee SD ja HD-version kanavasta muutaman muun kanavan lisäksi Hymiö Onnellinen

[quote]Kaapelikortti 2,90 €/kk, sisältää kuukausittain vaihtuvan Bonuskanavan, Travel Channel ja Eurosport -kanavan. Lisäksi kaapelikortilla näkyvät veloituksetta MTV3 HD, Nelonen HD, Eurosport HD ja FOX HD.[/quote]

Highlighted

Vakiokalustoa
Viestejä 118 kpl

9/15

Kaapelitelevisiossa voi tehdäkin niin, mutta Sonera Viihteen puolella ei ole tällaista mahdollisuutta.

Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 59 kpl

10/15

Saatiinpa muutoksia "S-kanaviin", heippa Showtime!

0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.