Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
puppelitupuna
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Liigapaketti + C More Sport

Väittäisin tässä viikonlopun aikana kuulleeni tai nähneeni mainoksia, joissa luvataan Liigapaketin omistajalle kylkeen C More Sport 15e hintaan?

Nyt kun itsellä on Laajakaista+TeliaTV+täysi Liigapaketti, niin asiakaspalvelija chatissa ilmoitti C More Sportin hinnan olevan minulle 29,90?

Minulla oli kyllä kiireinen viikonloppu, niin en ole ehtinyt tutustua pienellä painettuihin teksteihin tai rajoitteisiin - tai ehkä olen vain nähnyt unta tällaisesta tarjouksesta.

Mites tää nyt menee?

12 vastausta
ReOlivia
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 295 custom-general.kudos
  • 471 custom-general.replies
  • 20 custom-general.solutions

@PenttiHilkuri  kirjoitti:

Moi. Miten tuossa combossa onnistuu Cmoren katkaisu kesän ajaksi ja kuitenkin niin että Liiga passi jää voimaan , kun ei siitä laskua kuitenkin tule?

Kombossa tuo laskutus on koko ajan sama ja sopimus pätee myös kesäaikaan

PenttiHilkuri
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

@ReOlivia  kirjoitti:

Moi. Miten tuossa combossa onnistuu Cmoren katkaisu kesän ajaksi ja kuitenkin niin että Liiga passi jää voimaan , kun ei siitä laskua kuitenkin tule?

Kombossa tuo laskutus on koko ajan sama ja sopimus pätee myös kesäaikaan

Eli combo on irtisanottava jotta välttyy laskulta kesän aikana? 

SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 371 custom-general.kudos
  • 590 custom-general.replies
  • 74 custom-general.solutions

Eli combo on irtisanottava jotta välttyy laskulta kesän aikana? 

Kyllä! Toki tällöin Cmore ei ole myöskään katsottavissa kesällä, ja sieltähän tulee paljon ohjelmaa ihan koko kesän ajan. Muun muassa ainakin Formulat ja yleisurheilua Hymiö Onnellinen Kannattaa myös tarkistaa ettei paketissasi ole määräaikaista sopimusta voimassa, mutta se voidaan vilkaista asiakaspalvelumme kauttakin, ja näet sen myös laskultasi.

Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Vivomove | Lukutoukka | TV-sarjat