Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
ZiorZio
Uusi keskustelija
  • 13 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telia TV tallennusten näkymä

No nyt - käytössä Arris VP2853 digiboksi ja nyt Telia TV tallennukset eivät enää näy listana vaan kuvakkeina, iso fail.

 

Aiemminkin välillä tökkinyt tallennusten selaus meni nyt aivan mahdottomaksi. Kovalevyllä olevat tallennukset näkyy yhä listana. Verkossa olevat tallennukset ja tulevat tallennukset näkyvät vain kuvakkeina ja niiden selaaminen on todella hidasta, hankalaa ja tökkivää.

 

Palauttakaa nyt ihmeessä entiselleen, tai sitten asetuksista valittavaksi miten ne haluaa näkyviin. Tuli sen luokan heikennys käytettävyyteen ettei mitään mieltä.

64 vastausta
HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 124 custom-general.kudos
  • 649 custom-general.replies
  • 61 custom-general.solutions

Moikka @ZiorZio ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!

Tänään digiboksille julkaistiin uusi ohjelmistopäivitys, jonka myötä tallenteiden selauskin muuttui, sekä jatkuvan tallennuksen mahdollisuus lisättiin digiboksille. Oletko kokeillut jo digiboksin uudelleenkäynnistyksen, voisiko se auttaa hitaaseen toimintaan? Käyttämäsi digiboksin malli on jo vanhempaa mallia ja siksi ehkä päivitystä vailla. Ottaisitko meihin yhteyttä ja tarkastellaan vielä digiboksin toimintaa tarkemmin ja tarvittaessa voidaan tilata uusi digiboksi.

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.
ZiorZio
Uusi keskustelija
  • 13 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@HenriLie  kirjoitti:

Moikka @ZiorZio ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!

Tänään digiboksille julkaistiin uusi ohjelmistopäivitys, jonka myötä tallenteiden selauskin muuttui, sekä jatkuvan tallennuksen mahdollisuus lisättiin digiboksille. Oletko kokeillut jo digiboksin uudelleenkäynnistyksen, voisiko se auttaa hitaaseen toimintaan? Käyttämäsi digiboksin malli on jo vanhempaa mallia ja siksi ehkä päivitystä vailla. Ottaisitko meihin yhteyttä ja tarkastellaan vielä digiboksin toimintaa tarkemmin ja tarvittaessa voidaan tilata uusi digiboksi.


@HenriLie Uudelleenkäynnistys ei auttanut, tallenteiden selamiinen tahmeaa, kun vaihtaa riviä kaikki välähtää hetkeksi pimentoon. No ei teihin yhteyttäkään saa kun en pääse edes Chat jonoon. Onko nykyinen VP2853 kovalevyni sopiva uudempaan Arriksen purkkiin 4302(W)? 

HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 124 custom-general.kudos
  • 649 custom-general.replies
  • 61 custom-general.solutions


@ZiorZio  kirjoitti:

@HenriLie  kirjoitti:

Moikka @ZiorZio ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!

Tänään digiboksille julkaistiin uusi ohjelmistopäivitys, jonka myötä tallenteiden selauskin muuttui, sekä jatkuvan tallennuksen mahdollisuus lisättiin digiboksille. Oletko kokeillut jo digiboksin uudelleenkäynnistyksen, voisiko se auttaa hitaaseen toimintaan? Käyttämäsi digiboksin malli on jo vanhempaa mallia ja siksi ehkä päivitystä vailla. Ottaisitko meihin yhteyttä ja tarkastellaan vielä digiboksin toimintaa tarkemmin ja tarvittaessa voidaan tilata uusi digiboksi.


@HenriLie Uudelleenkäynnistys ei auttanut, tallenteiden selamiinen tahmeaa, kun vaihtaa riviä kaikki välähtää hetkeksi pimentoon. No ei teihin yhteyttäkään saa kun en pääse edes Chat jonoon. Onko nykyinen VP2853 kovalevyni sopiva uudempaan Arriksen purkkiin 4302(W)? 


Kyse on varmastikin siis boksin iästä/suorituskyvstä, se ei enää pysty sujuvasti toistamaan valikkoja, kun kuvien määrää on lisätty. Nykyinen kovalevy ei ole yhteensopiva uuteen Arriksen digiboksiin, vaan se tulee myös uusia.

Chat -palveluumme on juuri tällä hetkellä n. 13-15min jonotusaika. Tuleeko sinulle chatissa jotain häiriöilmoitusta vai ilmoittaako se sinun olevan jonossa?

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.
ZiorZio
Uusi keskustelija
  • 13 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@HenriLie  kirjoitti:

@ZiorZio  kirjoitti:

@HenriLie  kirjoitti:

Moikka @ZiorZio ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!

Tänään digiboksille julkaistiin uusi ohjelmistopäivitys, jonka myötä tallenteiden selauskin muuttui, sekä jatkuvan tallennuksen mahdollisuus lisättiin digiboksille. Oletko kokeillut jo digiboksin uudelleenkäynnistyksen, voisiko se auttaa hitaaseen toimintaan? Käyttämäsi digiboksin malli on jo vanhempaa mallia ja siksi ehkä päivitystä vailla. Ottaisitko meihin yhteyttä ja tarkastellaan vielä digiboksin toimintaa tarkemmin ja tarvittaessa voidaan tilata uusi digiboksi.


@HenriLie Uudelleenkäynnistys ei auttanut, tallenteiden selamiinen tahmeaa, kun vaihtaa riviä kaikki välähtää hetkeksi pimentoon. No ei teihin yhteyttäkään saa kun en pääse edes Chat jonoon. Onko nykyinen VP2853 kovalevyni sopiva uudempaan Arriksen purkkiin 4302(W)? 


Kyse on varmastikin siis boksin iästä/suorituskyvstä, se ei enää pysty sujuvasti toistamaan valikkoja, kun kuvien määrää on lisätty. Nykyinen kovalevy ei ole yhteensopiva uuteen Arriksen digiboksiin, vaan se tulee myös uusia.

Chat -palveluumme on juuri tällä hetkellä n. 13-15min jonotusaika. Tuleeko sinulle chatissa jotain häiriöilmoitusta vai ilmoittaako se sinun olevan jonossa?


Pääsin lopulta chat jonoon. Olen maksanut kovalevystä ja nyt softapäivityksen jälkeen sen arvoksi jää nolla euroa? 

HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 124 custom-general.kudos
  • 649 custom-general.replies
  • 61 custom-general.solutions


@ZiorZio  kirjoitti:

@HenriLie  kirjoitti:

@ZiorZio  kirjoitti:

@HenriLie  kirjoitti:

Moikka @ZiorZio ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!

Tänään digiboksille julkaistiin uusi ohjelmistopäivitys, jonka myötä tallenteiden selauskin muuttui, sekä jatkuvan tallennuksen mahdollisuus lisättiin digiboksille. Oletko kokeillut jo digiboksin uudelleenkäynnistyksen, voisiko se auttaa hitaaseen toimintaan? Käyttämäsi digiboksin malli on jo vanhempaa mallia ja siksi ehkä päivitystä vailla. Ottaisitko meihin yhteyttä ja tarkastellaan vielä digiboksin toimintaa tarkemmin ja tarvittaessa voidaan tilata uusi digiboksi.


@HenriLie Uudelleenkäynnistys ei auttanut, tallenteiden selamiinen tahmeaa, kun vaihtaa riviä kaikki välähtää hetkeksi pimentoon. No ei teihin yhteyttäkään saa kun en pääse edes Chat jonoon. Onko nykyinen VP2853 kovalevyni sopiva uudempaan Arriksen purkkiin 4302(W)? 


Kyse on varmastikin siis boksin iästä/suorituskyvstä, se ei enää pysty sujuvasti toistamaan valikkoja, kun kuvien määrää on lisätty. Nykyinen kovalevy ei ole yhteensopiva uuteen Arriksen digiboksiin, vaan se tulee myös uusia.

Chat -palveluumme on juuri tällä hetkellä n. 13-15min jonotusaika. Tuleeko sinulle chatissa jotain häiriöilmoitusta vai ilmoittaako se sinun olevan jonossa?


Pääsin lopulta chat jonoon. Olen maksanut kovalevystä ja nyt softapäivityksen jälkeen sen arvoksi jää nolla euroa? 


Jos et halua vaihtaa itse suoraan uutta digiboksia ja kovalevyä, tulee sinun jättää häiriöilmoitus palvelun toimimattomuudesta nykyisillä laitteilla. Ratkaisemme häiriön palvelun käytössä sen jälkeen parhaalla mahdollisella tavalla.

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.
jarkko35
Konkari
  • 300 custom-general.kudos
  • 526 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kiitos Telialle hyvästä Tallennuspalvelun kehityksestä! Vihdoin voi suoraan digiboksilta sekä sovelluksesta asettaa sarjat jatkuvaan tallennukseen. Mahtava juttu. Lisäksi tallennusnäkymä on paljon selkeämpi, kun tallenteissa on kuvat - hahmottaa hyvin mikä tallennus on kyseessä ja muutenkin miellyttää silmää paremmin. Kiitos! Ja nyt tallennusnäkymä on vihdoin yhteneväinen sovelluksen sekä digiboksin välillä. Toivoisin kuitenkin, että tallennukset- valikossa olisi ylimpänä "katselussa olevat"- lista, jossa olisivat ne tallennukset joiden katselu on kesken. Olisi niin kätevää jatkaa sieltä listasta katselua. Olisiko tällainen uudistus mahdollinen?

Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 809 custom-general.kudos
  • 1090 custom-general.replies
  • 73 custom-general.solutions


@jarkko35  kirjoitti:

 

Toivoisin kuitenkin, että tallennukset- valikossa olisi ylimpänä "katselussa olevat"- lista, jossa olisivat ne tallennukset joiden katselu on kesken. Olisi niin kätevää jatkaa sieltä listasta katselua. Olisiko tällainen uudistus mahdollinen?


Kiitoksia palautteesta. Viedään nämäkin terveiset ja toiveet eteenpäin. 

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More
jesse56
Kommentaattori
  • 17 custom-general.kudos
  • 73 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

En oikein tykännyt tästä kuvakkeellisesta...vähä hankalan oloinen ja ei näytä jäljellä olevia päiviä niiku entinen lista.No,ehkä siihen tottuu...

Katjane
Moderaattori
Moderaattori
  • 173 custom-general.kudos
  • 319 custom-general.replies
  • 27 custom-general.solutions


@jesse56  kirjoitti:

En oikein tykännyt tästä kuvakkeellisesta...vähä hankalan oloinen ja ei näytä jäljellä olevia päiviä niiku entinen lista.No,ehkä siihen tottuu...


Esikatselukuvakkeet ovat tosiaan linjassa ja jos tallenteita on paljon, niin linjan päästä löytyy "Katso kaikki. Sieltä aukeaa valikko, jossa tallenteita on kätevä selata.

Kun tallennetta klikkaa, saat tarkemman näkymän ja mm. tiedon miten monta päivää tallenteessa on tallennusaikaa jäljellä.
 
 
 
Telia Yhteisön moderaattori