Kirjoitettu
23-11-2021
19:31
Muokattu
24-11-2021
08:44
AaTanja
Onko oikein että yli vuoden pyyntöjen jälkeen saisimme uuden digiboksin kun edellinen ei toiminut. Mutta olemme siitä kumminkin maksaneet koko ajan. Ei saada hyvitystä eikä liittymän katkaisuun suostuta!!??? On jumalauta käsittämätöntä toimintaa!
Edit AaTanja: otsikkoa muokattua kuvaavammaksi.
Ratkaistu! Siirry kohtaan Ratkaisu.
09-12-2021 22:19
Minun Telia luvannut hoitaa liittymän omistajalle hoitaa asian. Ei ole,eikä uutta boxia näy eikä kuulu!! Mitä tää pelleily tarkoittaa????
10-12-2021 10:55
@Spuke1 kirjoitti:
Minun Telia luvannut hoitaa liittymän omistajalle hoitaa asian. Ei ole,eikä uutta boxia näy eikä kuulu!! Mitä tää pelleily tarkoittaa????
Varmistan vielä, eli olet saanut asiakaspalvelusta viestin, että sinulle lähetetään uusi boksi? Täällä Yhteisössä me ei nähdä tilauksia tai muitakaan yksilöiviä tietoja. Voidaan antaa yleisiä neuvoja. Jos uusi boksi on tilattu, eikä sitä kuulu niin sinun täytyy ottaa uudelleen yhteyttä asiakaspalveluun haluamallasi tavalla ja saada sitä kautta vastaus.
06-01-2022 21:56
Tää on täysin käsittämätöntä! Ei vastausta ei boxia! Sen verran vastasivat että lupasivat liittymän omistajalle hoitaa asian. Mutta *******at. Nyt oikeesti, mitä *******in pelleilyä tää on?????? Mihin yhteys kun laitetaan oikeuteen?? Tää *******n törkeä toiminta on loputtava!
07-01-2022 08:17
@Spuke1 kirjoitti:
Tää on täysin käsittämätöntä! Ei vastausta ei boxia! Sen verran vastasivat että lupasivat liittymän omistajalle hoitaa asian. Mutta *******at. Nyt oikeesti, mitä *******in pelleilyä tää on?????? Mihin yhteys kun laitetaan oikeuteen?? Tää *******n törkeä toiminta on loputtava!
Eli ymmärsinkö oikein, että tämä kyseinen Telia TV digiboksi -palvelu ei ole sinun omistuksessa? Ainoastaan liittymän/palvelun omistaja voi hoitaa liittymiin/palveluihin liittyviä asioita, ellei ole erikseen antanut valtuuksia jollekin toiselle niitä hoitaa. Jos tuo Telia TV on jonkun toisen henkilön omistuksessa, pyytäisitkö palvelun omistajaa olemaan meidän asiakaspalveluun yhteydessä, niin saadaan asia katsottua kuntoon. Kuten olemme muutamaan kertaan sanoneet, tämän Yhteisön kautta voimme vastata ainoastaan yleisellä tasolla asioihin, koska emme pääse asiakastietoihin. Siksi tosiaan pyydänkin, että Telia TV:n omistaja olisi yhteydessä asiakaspalveluumme.
| Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Sarjat | Musiikki | Kaikkea maan ja taivaan väliltä |
09-01-2022 18:17
Joo on puolison. Mutta kun hän on ollut yhteydessä!!! Sen olen täälläkin sata kertaa kertonut!! Ja mitään ei tapahdu. Miten *******in vaikeeta tää on ymmärtää??? Yli vuoden tapeltu tästä!! Ja maksettu siitä ettei nähdä telkkaria!! Eli kun laitamme haasteen oikeuteen mihin laitetaan??? Ja se vielä että on luvattu hoitaa. Eikä ole. Ihan *******in törkeetä! Ja nyt ei vastata yhteydenottoihin! Siinäpä asiakaspalvelua!
09-01-2022 18:35
@Spuke1 kirjoitti:
Joo on puolison. Mutta kun hän on ollut yhteydessä!!! Sen olen täälläkin sata kertaa kertonut!! Ja mitään ei tapahdu. Miten *******in vaikeeta tää on ymmärtää??? Yli vuoden tapeltu tästä!! Ja maksettu siitä ettei nähdä telkkaria!! Eli kun laitamme haasteen oikeuteen mihin laitetaan??? Ja se vielä että on luvattu hoitaa. Eikä ole. Ihan *******in törkeetä! Ja nyt ei vastata yhteydenottoihin! Siinäpä asiakaspalvelua!
Mutta toivottavasti myös ymmärrät, että meillä on tosi hankala täällä Yhteisössä näillä tiedoin asiaa tämän enempää selventää tai selvittää. Meillä ei ole asiakastietoja käytössämme, emmekä tarkemmin näe mitä vaimosi kanssa on asiakaspalvelussa keskustelu. Kuulostaa erikoiselta jos olisi sieltä vastattu vain että asia hoidetaan, mutta mitään tarkempaa tietoa ei olisi kerrottu että miten.
Yhteydenottoihin kyllä aina vastataan niiden saapumisjärjestyksessä. Jos olette hiljattain jättäneet suuntaamme yhteydenottopyynnön, niin kannattaa vielä hetki odotella vastausta. Parhaillaankin palvelemme asiakassivuilta löytyvän chatin kautta, jonne puolisosi voi missä vaiheessa vain laittaa viestiä. Tällainen asia ei ole sellainen, minkä haluaisimme jättää hoitamatta. Toki voitte aina pyytää myös mielipidettä asiaan kolmannelta osapuolelta, esimerkiksi kuluttajaneuvonnasta. Mutta toivotaan että asia tulee pian ratkaistua asiakaspalvelun toimesta!
Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Venu 2S | Lukutoukka | TV-sarjat
12-01-2022 23:11
Niin 3 viikkoa sitten otin yhteyttä, ei vastausta. Puoliso otti yhteyttä n. kuukausi sitten, ei vastausta. Ja sentään liittymän omistaja!! Ja boxia ei näy eikä toimi! Että sellaista asiakaspalvelua!! Ja tästä maksetaan!!
13-01-2022 09:52
@Spuke1 kirjoitti:
Niin 3 viikkoa sitten otin yhteyttä, ei vastausta. Puoliso otti yhteyttä n. kuukausi sitten, ei vastausta. Ja sentään liittymän omistaja!! Ja boxia ei näy eikä toimi! Että sellaista asiakaspalvelua!! Ja tästä maksetaan!!
Asiakaspalvelu on kuitenkin oikea taho, jota kautta myös tämä asia saadaan etenemään ja hyvä, että olette olleet sinne yhteydessä. Teihin ollaan kyllä yhteydessä, kun "työ" tulee työjonosta seuraavana purkuun. Siellä on vain ikävä kyllä nyt ruuhkaa, vallitseva tilanne laittaa nyt kapuloita rattaisiin. Pahoittelut tästä.
Tero, Yhteisömanageri
Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista
<<<<<<< UUTTA: Yhteisössä kerätään nyt pisteitä - voit voittaa palkinnon! >>>>>>>>
13-01-2022 16:44
Tää sonta on jatkunut yli vuoden!! Ruuhkan voi unohtaa!
20-01-2022 11:43
Niin asia ei etene yhtään. Sen verran että mulle soitettiin ja sanottiin ettei suostu keskustelemaan kanssani. Että oikeesti mitä tämmönen kyykytys tarkoittaa??? Nyt on vaihtoehtona enään oikeustoimet. Eli mihin yhteys????