Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63852
Kirjoituksia 173874

discovery ei näy



Highlighted

discovery ei näy

Kommentaattori
Viestejä 59 kpl

discovery ei näy

1/248

on vaan ruutu missä lukee kanava pois soneran jakelusta.?

montakohan päivää menee että discoveryn kanavat taas näkyy

sama homma animal planetin kohdalla ja eurosport

0 tykkäystä
247 vastausta
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

81/248

Entäpäs jos nämä korvaavat palvelut kuuluvat jo maksamiini paketteihin?

Eihän tässä rahallisesti suuresta asiasta ole kyse mutta nuo poistuneet kanavat olivat syy joiden takia paketit otettu eikä mitään korvaavaa tilalle.

Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 10 kpl

82/248

Oikeen ollaan taas palvelualttiilla päällä $onran puolelta, yritin irtisanoa koko p****n, mutta kaskummaa eipä onnistunutkaan, kun määräaikaisen sopimuksen olen yllätys ylätys joutunut tekemään! $onran mielestä viihdepaketin sopimus on edelleen sitova vaikka sattuivat anastamaan koko paketin sielun. Nyt nämä valopäät sitten keksivät tarjota korvauksena samoja kanavia mitä sattuu jo valmiiksi näkymään. Kätevästi napattu C-moren ja Viasatin paketista täytettä, jolloin saadaan pestyä kätevästi kädet, kun on tarjottu hyvinkin todennäköisesti edes yksi kanava käyttöön mikä ei ole ennen näkynyt, jolloin hinnan alennuksesta on varmaan aivan turha edes uneksia.

 

Kiitän $onra, voitte olla aivan varmoja, että muistan olla koskematta "palveluihinne" jopa tulevina dementtia vuosinani. Btw taitaapa tulla ennätyksellinen vuosi kilpailijoille, pitääpä toivoa että saavat rahansa mahtumaan pankkeihinsa. Oletettavasti ovi on käynyt ainakin niiden onnekkaiden osalta, jotka ovat jo kahleensa karistanut määräaikaisuuden osalta.

0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 1 468 kpl

83/248

Vaikka tällä hetkellä tilanne harmittaa toki kaikkia, niin on kuitenkin syytä säilyttää maltti. Näitä katkenneita kanavia ei suinkaan ole poistettu lopullisesti, vaan kaikki sopimukset pyritään saamaan kuntoon mahdollisimman pian ja kanavat takaisin käyntiin. Siispä kaikkien palveluiden irtisanominen tässä vaiheessa olisi hieman hätiköity toimenpide. Ensi viikolla saadaan varmasti taas uutta infoa asioista.

0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 37 kpl

84/248

@Slede kirjoitti:

Oikeen ollaan taas palvelualttiilla päällä $onran puolelta, yritin irtisanoa koko p****n, mutta kaskummaa eipä onnistunutkaan, kun määräaikaisen sopimuksen olen yllätys ylätys joutunut tekemään! $onran mielestä viihdepaketin sopimus on edelleen sitova vaikka sattuivat anastamaan koko paketin sielun. Nyt nämä valopäät sitten keksivät tarjota korvauksena samoja kanavia mitä sattuu jo valmiiksi näkymään. Kätevästi napattu C-moren ja Viasatin paketista täytettä, jolloin saadaan pestyä kätevästi kädet, kun on tarjottu hyvinkin todennäköisesti edes yksi kanava käyttöön mikä ei ole ennen näkynyt, jolloin hinnan alennuksesta on varmaan aivan turha edes uneksia.

 

Kiitän $onra, voitte olla aivan varmoja, että muistan olla koskematta "palveluihinne" jopa tulevina dementtia vuosinani. Btw taitaapa tulla ennätyksellinen vuosi kilpailijoille, pitääpä toivoa että saavat rahansa mahtumaan pankkeihinsa. Oletettavasti ovi on käynyt ainakin niiden onnekkaiden osalta, jotka ovat jo kahleensa karistanut määräaikaisuuden osalta.


Kyllä tämä soneran toilailu on selkeästi sillä tasolla, että määräaikaisenkin sopimuksen saa purettua. Ne tietää sen itsekin. Yrittävät vaan pelata aikaa ja toivovat, että asiakas rauhoittuu ja muuttaa mielensä, kunhan vetkuttelevat muutaman päivä. Tarvittaessa kuluttaja-asiamieheen yhteys, niin irtisanominen kyllä onnistuu viimeistään silloin.

 

Vielä muistutukseksi pätkä tuolta ketjun alkupäästä:

 

Kuluttaja voi yleensä maksu-tv-palveluita koskevien sopimusehtojen mukaan irtisanoa määräaikaisen sopimuksen kesken sopimuskauden, jos kanavapakettien sisältö ei pysy mahdollisimman samanlaisena ja riittävän monipuolisena, eikä enää vastaa kuluttajan alun perin hankkimaa palvelua.
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 30 kpl

85/248
Mielestäni kaikkien palvelujen irtisanominen ei ole yhtään hätiköityä verrattuna tähän tekemäänne harvinaisen törkeään temppuun. Ahneudellanne ei ilmeisesti ole mitään rajoja ja asiakkaita saa kohdella kuin käytettyä vessapaperia.
"Harmittaa" on erittäin alimitoitettu ilmaus tälle petetyksi tulleen v-xxx-xxx. Huomaa, että siellä ollaan erkaannuttu todellisuudesta pahasti. Mutta lienee paljon myös huonoa johtamista.

Edit Tero: poistin viestistä kirosanan.
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 10 kpl

86/248

NikoNo eiköhän se kuluttajan kusetus tule jatkossakin yhtä räikeästi esille, ihan mielenkiinnolla odotan seuraavaa iskua vyötärön alapuolelle minkä sonera tarjoilee, kyseinen tapaushan tuli käytännössä täysin varoittamatta. Mikäli tuppisuuna kaiken ottaa vastaan on turha odottaa jatkossakaan, että palvelunlaatu ainakaan paranisi. Toisekseen eiköhän se ole tehokkain tapa kertoa palveluidenlaadusta, että äänestää jaloillaan tyytymättömyyttään ja vaihtaa palveluntarjoajaa. Sattumoisin kyseiset kanavat ovat vielä kaiken huipuksi suosituimpien joukossa, täten täysin mahdottomia korvata edes tilapäisesti. Ihan kaupunkilaisjärjellä pohdittuna kyseiset tuotteet ovat käytännössä sisäänheitto tavaraa, joten ne voidaan vaikka myydä hieman pienemmillä katteilla, oletettavasti matkaan tarttuu jotain muutakin ennen kassaa. Otetaampa pieni ajatusleikki miten sonera korvaa minulle eilen esitetyn Trokarit jakson 1:mahdollisesti ei koskaan vaikka jäisin asiakkaaksi hamaan tappiin asti, 2:vaihdan palveluntarjoajaa ja täten pääsen mahdollisesti vielä katsomaan ohjelmakirjastosta jakson, 3:näen jakson joskus uusintana mikäli muistan sen katsoa eli tuskin. En todellakaan elättele toiveita kanavien pikaisesta paluusta, joten taidampa valita vaihtoehto kakkosen.

 

Anssi5 tuli jo yhteyttä otettua kuluttaja-asiamieheen aikaisemmin tänään, mutta hyvä nostella tuotakin tekstiä, että saadaan barrikaadeille enemmistö puolustamaan oikeuksiaan. Odottelen muutaman päivän josko sonerakin tajuaisi tilanteen ja helpottavan irtautumista määräaikaisista sopimuksista edes hetkellisesti kyseisen tapauksen johdosta, vaikka tuskimpa tälläistä ihmettä on tapahtumassa. Mikäli nyt ovat edes kiinnostuneet imagostaan ulospäin, voisivat tulla järkiinsä ja menettää vain kourallisen äänekkäimpiä huutelijoita, toisinkuin pitää väkisin asiakas kyydissä sopimusajan loppuun ja menettää lopullisesti entisen asiakkaan luotto firmaan. Jälkimmäisessä tapausessa jää vain enemmän puskaradion puolelle äänitorvia kailottamaan katkeruuttaan (tosiaan onhan nykyään sosiaalinenmediakin, joten p***amyrsky on toivottavasti valtaisa).

Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 18 kpl

87/248
Hyvityksenä ois vähintään pitänyt olla cable open, eikä sekään riitä lievittämään sitä tuskaa ja tyhjyyttä jonka discovery jättää.
Turhaan odottelin vkonlopun uusintoja..
Kyllä pitää olla tyhmä ku kerran jo sonerasta pääsin eroon ja vannoin etten enää ikinä sekaannu kyseiseen puljuun.
Niin vaan oli pakko ku väkisin tunkivat kuitunsa taloyhtiöön.
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 8 kpl

88/248

Soneralle lähtölasku edessä, otin jo Welholta paketin missä näkyvät kanavat jotka Sonera poisti.

En jää odottelemaan että josko joskus tulisivat takaisin, ja miten jaksot jotka tässä välissä olisivat jääneet näkemättä ??.

 

Viihde palvelun tulen myös sanomaan irti, vaikka kulutaja-asiamiehen kautta jos ei muu auta.

 

0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 37 kpl

89/248

Moni yritys Suomessa osaa asiakaspalvelun hyvin, toisin kuin sonera. Tässä yksi esimerkki facebookista. Tämä kirjoitus on kerännyt facebookissa tällä hetkellä 37 809 tykkäystä ja 3038 jakoa. sonera ei ole tainnut päästä tällaisiin postuksiin ikinä.

 

"Järjestimme hiukan yli viikko sitten tyttäremme nimiäiset kuten joku täällä fb:ssä saattoikin ehkä huomata. Juhlia varten tilasin etukäteen Itäkeskuksen Stockan herkusta (vihreän) prinsessakakun. Funny story...


Vieraat olivat tulossa kolmeksi. Noin klo 13:30 kävelen Stockan herkun kakkutiskille leivonnaista noutamaan ja reippaasti hymyillen ilmoitan että “mulla pitäis varmaan olla täällä kakku nimellä!”. Tyhjiä katseita. “Ei meillä täällä mitään kakkua ole.” - “Ihanko varmasti tilasit tänne sen kakun?”.

Elämä lipuu kuin filminä silmieni ohi. Vieraat tulossa, ainutkertaiset juhlat. Mä hoidin tän asian. KAIKKI MENI. Miten tän voi seivata? VOI JUMALAUTA. Miten tämän voi selittää?

Henkilökunta havaitsi varmaankin kalvenneista ja kiristyneistä kasvoistani että nyt on tosi kyseessä ja parissa minuutissa onnistuivat havaitsemaan että moka oli _heidän_. Olin jättänyt tilauksen ajoissa, tilauslappu oli seinällä ollut. Jotain vaan oli mokattu. No cake.

Tämän jälkeen alkoi tapahtua. Olin tilannut 25 hengen leivonnaisen. Henkilökunta selvitti muutamassa minuutissa millaisia kakkuja pääkaupunkiseudun kaikkien Stockmannien tiskeiltä löytyy. Sitten naamani eteen lyötiin kansio, josta sain vapaasti valita riittävän määrän kakkuja. Otin viisi, neljää eri sorttia. Sacher, suklaa-appelsiini, vadelmamousse ja vadelma.

Kotiovella ilman kakkua saapuessani Ainon ilme oli, miten sitä nyt kuvailisi, hmm, tiedättekö sen tv-sarja Wiren pormestarin? SHiiiiiiiiit. No. Sinne päin. Selitin tapahtuneen.

Ja klo 14:45 Stockmannin työntekijä tulee ovelle taksilla, takakontti täynnä kakkuja. Hinta kakuista kotiinkuljetettuna: 0€.

Näin. Vaikka mokasivat, tällaisesta asiakaspalvelusta haluan kiittää Itiksen Stockan herkun henkilökuntaa. Arvosanaksi 10+ tilanteen jälkihoidosta. Ja tästä laadukkaan asiakaspalvelun tunnistaakin. Kannatti varmasti heillekin. Nyt kiitän palvelusta julkisesti somessa sen sijaan että olisin mesonut viikkokausia siitä miten Stockan alamäkeen on syynsä. Ja asioinen liikkeessä jatkossakin.

Kiitos. Ja ne kakut? *******, että oli hyvä puhvetti!"

 

Tuleeko teille siellä soneralla koskaan mieleen, että miltähän tuntuis olla töissä firmassa, jossa asiakkaita arvostetaan ihan oikeasti?

0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 8 kpl

90/248

@Anssi5 kirjoitti:

@Slede kirjoitti:

Oikeen ollaan taas palvelualttiilla päällä $onran puolelta, yritin irtisanoa koko p****n, mutta kaskummaa eipä onnistunutkaan, kun määräaikaisen sopimuksen olen yllätys ylätys joutunut tekemään! $onran mielestä viihdepaketin sopimus on edelleen sitova vaikka sattuivat anastamaan koko paketin sielun. Nyt nämä valopäät sitten keksivät tarjota korvauksena samoja kanavia mitä sattuu jo valmiiksi näkymään. Kätevästi napattu C-moren ja Viasatin paketista täytettä, jolloin saadaan pestyä kätevästi kädet, kun on tarjottu hyvinkin todennäköisesti edes yksi kanava käyttöön mikä ei ole ennen näkynyt, jolloin hinnan alennuksesta on varmaan aivan turha edes uneksia.

 

Kiitän $onra, voitte olla aivan varmoja, että muistan olla koskematta "palveluihinne" jopa tulevina dementtia vuosinani. Btw taitaapa tulla ennätyksellinen vuosi kilpailijoille, pitääpä toivoa että saavat rahansa mahtumaan pankkeihinsa. Oletettavasti ovi on käynyt ainakin niiden onnekkaiden osalta, jotka ovat jo kahleensa karistanut määräaikaisuuden osalta.


Kyllä tämä soneran toilailu on selkeästi sillä tasolla, että määräaikaisenkin sopimuksen saa purettua. Ne tietää sen itsekin. Yrittävät vaan pelata aikaa ja toivovat, että asiakas rauhoittuu ja muuttaa mielensä, kunhan vetkuttelevat muutaman päivä. Tarvittaessa kuluttaja-asiamieheen yhteys, niin irtisanominen kyllä onnistuu viimeistään silloin.

 

Vielä muistutukseksi pätkä tuolta ketjun alkupäästä:

 

Kuluttaja voi yleensä maksu-tv-palveluita koskevien sopimusehtojen mukaan irtisanoa määräaikaisen sopimuksen kesken sopimuskauden, jos kanavapakettien sisältö ei pysy mahdollisimman samanlaisena ja riittävän monipuolisena, eikä enää vastaa kuluttajan alun perin hankkimaa palvelua.

Tosiaan hyvä muistutus tästä, joten perusteet irtisanomiselle ovat todellakin olemassa!

0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.