peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
53449 Jäsentä
153437 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

Sopimuksen purkaminen Telia Tv: ongelmien vuoksi



Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎04-03-2015
Kirjoituksia: 16
1/2

Sopimuksen purkaminen Telia Tv: ongelmien vuoksi

Tässä kun kanavat tökkivät kolmatta päivää peräkkäin, niin on herännyt mieleen, että kuinka paljon häiriöitä tuotteessa asiakkaan oon siedettävä, ennen kuin voi purkaa ja keskeyttää voimassa olevan sopimuskauden? Se vielä menettelisi, jos ilmaiskanavat eivät toimisi, mutta kun maksaa kuukausittain 100 euroa maksukanavista, ja katsominen ei onnistu, niin minkälainen haitta mahtaisi olla riittävä syy sopimuksen purkamiselle?

 

 

Edit RaMaria: Otsikko

0 tykkäystä
1 vastaus
SIM-guru
SIM-guru
Rekisteröitynyt: ‎21-02-2015
Kirjoituksia: 1 349
2/2

Vs: Sopimuksen purkaminen Telia Tv: ongelmien vuoksi

Ensin  tulee antaa mahdollisuus yritykselle korjata tilanne. Suosittelen siis tekemään vikailmoituksen jos digiboksin ja reitittimen resetoinnit ei auta.

 

Jos ei ratkaisua löydy vikailmoituksesta huolimatta sopimuksen purkaminen tai irtisanominen toki saattaa tulla kyseeseen.

Kaikki oikeudet pidätetään
All rights reserved