peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
142605 Kirjoitusta
48645 Jäsentä
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Tekstitykset eivät näy



Highlighted
Talonpoika
Rekisteröitynyt: ‎19-06-2017
Kirjoituksia: 1
1/2

Tekstitykset eivät näy

Tekstitykset ovat tänään kadonneet useilta kanavilta (Ylen kanavat, Sub, Ava, varmaan muitakin mutta en ole voinut varmistaa, kun on tullut vain suomenkielistä ohjelmaa; myöskään HBO Nordicin Twin Peaksissa ei ole tekstitystä). En tiedä vaikuttiko asiaan digiboksin päivittyminen tänään vai onko vika muualla.

0 tykkäystä
1 vastaus
Seppä
Rekisteröitynyt: ‎20-06-2016
Kirjoituksia: 86
2/2

Vs: Tekstitykset eivät näy

Olen itsekin törmännyt tuohon muutamaan otteeseen uuden Arris VIP 4302 digiboksin kanssa. Tekstitykset palaavat kun käynnistää boksin uudestaan Asetukset --> Järjestelmä --> Uudelleenkäynnistys-valinnan kautta.

 

Telialle tiedoksi, että ilmeisesti tämä on jonkinlainen bugi uudessa digiboksissa, oli jo aikasemmassakin ohjelmistoversiossa.

0 tykkäystä