peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
50988 Jäsentä
148084 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Telia TV sovellus ja tunnukset

Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎13-09-2018
Kirjoituksia: 4
1/9

Telia TV sovellus ja tunnukset

Elikkä tilasin tänään Telia TV liiga passin ja tunnukset sovellukseen.

En ole saanut vieläkään mitään tunnuksia sähköpostiin.

Tililtäkään ei ole mennyt yhtään rahaa (liiga passi 19.90€) joten mietin olenko edes onnistunut ostossa?

Pääsin kuitenkin kaikki 4 kohtaa suorittamaan ja lopussa tuli vielä kiitos tilauksesta ja se ilmoitus että ovat lähettäneet sähköpostiisi tunnukset/ jonkun linkin🤔

Auttakaa mua, huomenna alkaa pelit😔😅

0 tykkäystä
8 vastausta
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2018
Kirjoituksia: 48
2/9

Vs: Telia TV sovellus ja tunnukset

@SaanaKati, tervetuloa Yhteisöön!

Oletko saanut sähköpostiisi käyttöönottopostia meiltä? Sieltä löytyy linkki, jossa pääset luomaan tunnukset uuteen Telia TV -sovellukseesi. Voit siis itse keksiä tunnukset "omasta päästä"Hymiö Onnellinen Jos haluat varmistua onko tilaus kunnossa, niin kannattaa kirjautua joko pankki- tai Telia-tunnuksilla taikka mobiilivarmenteella telia.fi:lle ja siellä katsoa kaikki omat tilaukset. Kaikista näppärin tapa hallinnoida omia Telian tilauksia on ottaa käyttöön puhelimelle Minun Telia -sovellus, sillä pystyy hallinnoimaan ja muokkaamaan tilauksia parilla sormen pyyhkäisyllä. 

Jos tarvitset asiakaspalvelun apua, niin ollessasi selaimen kautta tuolla telia.fi:llä, saat oikeasta alareunasta yhteyden meidän chat-asiakaspalveluumme. Se on kellon ympäri avoinnaHymiö Onnellinen

Tässä vielä ohjeistusta Liigan katseluun Telia TV -sovelluksella, ja mikäli olet hankkinut tai hankkimassa Chromecast-laitteen katsellaksesi Telia TV:tä telkkarin ruudulta, tässä vielä sen asetuksista tarkemmin, jotta katselukokemus on mitä parhain 

Antoisaa Liiga-kautta!

0 tykkäystä
Uusi jäsen
3/9

Screenshot_20180915-140919.jpgMeni 15min ja ylikin, mutta mitään s-postia ei näy eikä kuulu. Tekee tilauksen pelkkiä tunnuksia varten tai sitten joukkue passin kanssa. Alkaa jo turhauttamaan.. Ensimmäisen kerran yrittänyt kuitenkin ostaa kyseisen palvelun 10.9.-18.. eli ei voi olla pelkästä ruuhkasta johtuvaa vikaa..

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎26-07-2018
Kirjoituksia: 67
4/9

Ruuhkasta tuo ei varmastikaan sitten johdu. Loppuviikon ruuhkatilanteessa aktivointiviestin lähettymisessä kesti joitakin tunteja. Katsoithan ettei viesti ole mennyt sähköpostisi roskapostikansioon? 

Mikäli olet tehnyt tilauksen jo aiemmin, niin voi olla myös mahdollista että siihen alkuperäiseen tilaukseesi luotuu nyt koko ajan vain lisätilejä tai ovat jotenkin juntturassa. Tämä olisi hyvä katsoa kuntoon nyt asiakaspalvelumme kautta! 

Voit kirjautua täältä asiakassivuillesi ja availla chattia kanssamme sivun oikeasta alanurkasta. Tarkistetaan sieltä missä tilassa tuo tekemäsi tilaus on ja hoidetaan kuntoon! Hymiö Onnellinen

Uusi jäsen
5/9

Roskapostit ja kaikki mahdolliset muutkin kansiot tarkistettu, mutta ei ole vain tullut linkkejä. Täytyy siis soittaa asiakaspaöveluun, kun ei sähköisesti näköjään onnistu tilaaminen😔

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
6/9

Asiakaspalveluun soittamalla saadaan kyllä tuohon myös selvyys, tai sitten mainitsemani chat-palvelu! Asiakaspalvelun puhelinnumero on 020690400. Toivottavasti asia ratkeaa pian, harmi että missasit ilmeisesti kauden aloituksen Hymiö Välinpitämätön

0 tykkäystä
Uusi jäsen
7/9

Tuli myös sellainen mieleen, että pitääkö olla siis joko matkapuhelin- tai laajakaista-asiakas että ne tunnukset pystyy luomaan/ostamaan kyseisen palvelun?

Tilannehan on se, että esimerkiksi minun puhelinliittymä on toisen nimissä ja minä olen siis vain käyttäjä. Käytän kyllä minun Telia sovellusta ja siellä kirjaudun omalla numerolla ja näen liittymäni tiedot, esim mikä liittymä puhelimessani on, sen hinnan ja paljonko olen käyttänyt nettiä yms.

Mutta tulisiko siis minulla olla omissa nimissä esim juuri tuo puhelinliittymä, jotta tunnuksien teko onnistuisi?

0 tykkäystä
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 602
8/9

@SaanaKati  kirjoitti:

Tuli myös sellainen mieleen, että pitääkö olla siis joko matkapuhelin- tai laajakaista-asiakas että ne tunnukset pystyy luomaan/ostamaan kyseisen palvelun?

Tilannehan on se, että esimerkiksi minun puhelinliittymä on toisen nimissä ja minä olen siis vain käyttäjä. Käytän kyllä minun Telia sovellusta ja siellä kirjaudun omalla numerolla ja näen liittymäni tiedot, esim mikä liittymä puhelimessani on, sen hinnan ja paljonko olen käyttänyt nettiä yms.

Mutta tulisiko siis minulla olla omissa nimissä esim juuri tuo puhelinliittymä, jotta tunnuksien teko onnistuisi?

Kyllä nimenomaan näin, vain liittymän omistaja voi luoda Telia tunnukset. Tai pikemminkin näin : Huom! Mikäli liittymä ei ole henkilökohtaisessa omistuksessasi, et voi liittää sitä asiakastietoihin. Eli tunnusten yhdistäminen ei onnistu.

Täällä lisää : https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/asiakkuus/kirjautuminen-liittyman-yhdistamine...

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
9/9

Kyllä, eli miten @kiisseli67 laittoikin niin Telia Tunnusten luonti onnistuu pelkästään liittymien/ liittymän omistajana. Hymiö Onnellinen

Jos tilaat kuitenkin omilla verkkopankkitunnuksillasi tunnistautuen verkkokaupastamme Telia TV -sovelluksen, niin silloin sinusta tulee kyseisen palvelun omistaja ja tällöin pitäisi tunnusten luonnin kyllä onnistua sekä Telia TV -sovellukseen, että Minun Telia -palveluun (josta tunnusten luonnin jälkeen löydätkin liittymistäsi ja palveluistasi Telia TV:n). 

Käytännössä siis tuo Telia TV -sovellus ei edellytä puhelinliittymää tai sen omistajuutta, eli sen tilauksen pitäisi siltä sinulta onnistua