peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
58784 Jäsentä
163244 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

The Affair, kausi 5, jakso 10 /HBO, Telia TV



Highlighted
Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎26-02-2015
Kirjoituksia: 88
1/5

The Affair, kausi 5, jakso 10 /HBO, Telia TV

Tuo mainittu jakso ja sen tiedot näkyvät Telia TV:n HBO ohjelmakirjastossa mutta ei tapahdu mitään kun laittaa, tai siis yrittää laittaa toiston päälle. Apple TV:n puolella lataus pallukka pyörii kun yrittää mennä sarja sivuille ja iPadin Telia TV:n puolella näkyy jakson tiedot mutta ei suostu toistamaan.

Voisiko joku vilkaista mikä mättää?

0 tykkäystä
4 vastausta
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎08-06-2017
Kirjoituksia: 64
2/5

Vs: The Affair, kausi 5, jakso 10 /HBO, Telia TV

Kokeilin ja lähti toistamaan. 

0 tykkäystä
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎12-10-2018
Kirjoituksia: 215
3/5

Vs: The Affair, kausi 5, jakso 10 /HBO, Telia TV


@Sampppa  kirjoitti:

Tuo mainittu jakso ja sen tiedot näkyvät Telia TV:n HBO ohjelmakirjastossa mutta ei tapahdu mitään kun laittaa, tai siis yrittää laittaa toiston päälle. Apple TV:n puolella lataus pallukka pyörii kun yrittää mennä sarja sivuille ja iPadin Telia TV:n puolella näkyy jakson tiedot mutta ei suostu toistamaan.

Voisiko joku vilkaista mikä mättää?


Tarkistitko, että Apple Tv:ssä on uusin päivitys käytössä? Tämä viittaisi siihen. Siinä voisi kokeilla myös Telia Tv-sovelluksen uudelleen asentamista. Näillä toimenpiteillä pitäisi lähteä toimimaan.

Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎26-02-2015
Kirjoituksia: 88
4/5

Vs: The Affair, kausi 5, jakso 10 /HBO, Telia TV

Eilen kun testailin kyllä muita ohjelmia pystyin toistamaan HBO-tarjonnasta joten se Applen päivitys ei varmaan ollut syynä.

No oli miten oli, nyt on päivitetty softa ja 10. jaksokin toistuu normaalisti.

0 tykkäystä
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎12-10-2018
Kirjoituksia: 215
5/5

Vs: The Affair, kausi 5, jakso 10 /HBO, Telia TV


@Sampppa  kirjoitti:

No oli miten oli, nyt on päivitetty softa ja 10. jaksokin toistuu normaalisti.


Loistava homma! Luultavasti taustalla on ollut tuo päivitys vaikka se ei ole vaikuttanutkaan muihin ohjelmiin. Hyvä, että tilanne saatiin kuntoon näinkin nopeasti.

0 tykkäystä