peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
53026 Jäsentä
152377 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Virheilmoitus Cv11:82003 Telia TV-sovelluksessa



Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎10-02-2019
Kirjoituksia: 1
1/2

Virheilmoitus Cv11:82003 Telia TV-sovelluksessa

Ko. ilmoitus tulee yhdistelmällä iPhone / DNA TV Hub. Siinä on sisäänrakennettu Chomecast. Erillisellä Chromecastilla toimii toisen TV:n kanssa. TV:n ruutuun tulee ilmoitus: Ongelma ohjelman käynnistymisessä. Ongelma voi johtua palvelusta tai huonosta internet-yhteydestä. 

 

Edit ReOlivia: Muokattu otsikkoa

0 tykkäystä
1 vastaus
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎30-08-2018
Kirjoituksia: 68
2/2

Vs: Virheilmoitus Cv11:82003 Telia TV-sovelluksessa

DNA hubi:n PlayReady ongelma aiheuttaa tämän. Korjaus tulee joskus jos tulee.

0 tykkäystä