Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Olzi54
Uusi keskustelija
  • 3 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Telian sähköposti Android-puhelimessa ja -tabletissa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Mikä vaivaa Telian sähköpostia Android-laitteissa? Tuon tuostakin tulee pyyntö Kirjaudu tiliin... , vaikka olen kirjautuneena. Kuittaamalla Ok ja palaamalla taaksepäin pääsee takaisin sähköpostiin.  Myös usean sähköpostin näyttäminen ei onnistu "Virhe viestin lataamisessa". Taannoin oli sama ongelma, mutta se poistui välillä ja on nyt tullut takaisin. Ohjelmana Microsoft Outlook, ja päivitettynä uusimmat versiot.

10 vastausta
PiaJo
Telialainen
Telialainen
  • 209 custom-general.kudos
  • 869 custom-general.replies
  • 67 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Palterohapero@  kirjoitti:

@PiaJo@  kirjoitti:

@Palterohapero@  kirjoitti:

@Palterohapero@  kirjoitti:

@PiaJo@  kirjoitti:

@Palterohapero@  kirjoitti:

@Olzi54@  kirjoitti:

@MikaelMu@  kirjoitti:

@Olzi54@  kirjoitti:

Mikä vaivaa Telian sähköpostia Android-laitteissa? Tuon tuostakin tulee pyyntö Kirjaudu tiliin... , vaikka olen kirjautuneena. Kuittaamalla Ok ja palaamalla taaksepäin pääsee takaisin sähköpostiin.  Myös usean sähköpostin näyttäminen ei onnistu "Virhe viestin lataamisessa". Taannoin oli sama ongelma, mutta se poistui välillä ja on nyt tullut takaisin. Ohjelmana Microsoft Outlook, ja päivitettynä uusimmat versiot.


Morjesta @Olzi54 ja Tervetuloa Yhteisöön!

 

Virhe vaikuttaisi siltä ettei Outlook pääse lataamaan sähköpostia palvelimelta. Lähtisin melkein poistamaan tilit kokonaan ja asentamaan ne alusta asti uudelleen. Tuolla tavalla pääset määrittelemään sähköpostiasetukset uudestaan tyhjältä pohjalta.


Kiitos!

 

Poistin tilin ja asensin uudelleen. Toimii!


Hei vaan. Minulla sama ongelma vaivannut ainakin pari kk. Jonkun päivityksen jälkeen alkoi OnePlus6:ssa. Outookissa tilin nollaaminen auttaa, mutta sen jouluu tekemään "joka" kerta. Yritin koko Outlookin uudelleen asennustakin, mutta ei auttanut. Gmail-tili porskuttaa.

loistavasti samassa sovelluksessa.


Oletko puhelinta käynnistänyt Outlookin uudelleenasennuksen jälkeen? Tästä tarvitsisi ohjelmistoversion laitteestasi, mikä käytössäsi. 


Nyt käynnistin uudelleen ja näyttää jo aika toiveikkaalta... Kiitos!

 


Ei auttanut laitteen uudelleen käynnistys eikä lopetuksen pakotuskaan. Android-versio on 10 ja OxygenOS-versio 10.3.7. Laite on OnePlus 6T. Vain tilin nollauksella saa postin synkronoitumaan palvelimen kanssa.

 


Tässä kannattaisi kysäistä oikeastaan myös Microsoftilta, onko heille tullut vastaan Outlookin ja Androidin kanssa olevia vastaavanlaisia tilanteita. 


Lähetin viestiä Microsoftille Oulookin tukeen. Hankalaa selittää englanniksi ongelmaa, yritin kuitenkin. Muistan jo muinoin ennen kännyköitä Soneran tilitietojen lisäys Outlookin oli vaikeampaa kuin muiden, kun ongelman aiheutti käyttäjätunnus, joka on eri asia kuin sähköpostiosoite. Nykyisessä Outlook mobiilissa ei ole lainkaan manuaalisen tiliasetuksen mahdollisuutta. Lieneekö siinä ongeleman ydin? Minä kuitenkin luovutin tällä erää ja vaihdoin Gmailin sovellukseen.


Hyvä kun kirjoitit Microsoftille tässä asiasta. Toivottavasti sieltä selviää, mikä siinä on syynä. Tuntuu oudolta ettei siellä ole manuaalisen tiliasetuksen mahdollisuutta. Ilmoittele mitä sieltä kirjoittavat takaisin.