tässä palautteeni 118:lle
Miten tällaisen palvelun voisi peruuttaa ystävällisesti???
Siis soitettiin Suomi118 yrityksestä ja kerrottiin, että minulta puuttuu PRH:n rekisteristä toimiala. Olen nimittäin perustamassa yrityksen.
- kerroin tämän, jonka jälkeen ilmoitettiin että tulee lasku 149 €.
- Puhelu kuullosti kuin jokin viranomaispuhelu, vaihtoehdoista ei ollut puhetta, ehkä olisin voinut sen perusmaksun jo mielessäni hyväksyä, mutta kun tuo VIP maksaa enemmän kuin minulla on käyttövaraa ensi kuussa.
- Myyjän olisi pitänyt tajuta, että on hakoteillä siinä vaiheessa kun päivittelin, että minusta yrityksen perustaminen maksaa vain 75 euroa, mutta siihen puhelu päättyikin.
Siis
- 118 ei ole minulla entuudestaan tuttu, eikä puhelimessa sitä minulle kerrottu.
- ei kerrottu mitä laskutetaan eikä mitä sillä voisi saada
- eikä että olisi erihintaisia ratkaisuja
- en todellakaan tarvitse palveluanne, koska minulla on yksi asiakas ja se riittää, koska olen jo eläkkeellä
- enkä muutenkaan käytä puhelinta muuten kuin hätätapauksessa, (vaan lähinnä messanger) johtuen sairaudestani.
Olen nyt tunnin yrittänyt löytää keino perua "tilaamani" palvelua ja ainoa yhteinen tekijä tähään mennessä on puhelinoperaattori. Telialla ystävällisesti auttoi minua yhteystietojen etsimisessä.
Soitettiin numerosta joka ei ole käytössä, eli 44 73 77017. Löysin toki palautelaatikon verkkosivulla www.118.fi, joka kuulemma on eri yrityksen ylläpitämä. Tänne meni myös pari vastaavaa viestiä.
Blogeista selvisi, että yritysasiakkailla on 7 päivää aikaa perua vastaavat tilauksensa. Itse yritin taavoittaaa heti minuutin puhelun päätyttyä.
Vaadin,
että minut ja yhteystietoni poistetaan kokonaan välittömästi rekisteristänne. Numerollanne on kohdallani soitonesto, ja mikäli vielä lasku saapuu, välitän sen suoraan poliisille ilmoituksen kera.
terveisin uusi_yrittäjä.