Uutiskirje

Yhteisön uutiskirje 11/2023

  • 9 November 2023
  • 0 kommenttia
  • 215 katselukertaa
Yhteisön uutiskirje 11/2023
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
  • Yhteisömanageri
  • 10361 kommenttia

Katsaus Yhteisön lokakuuhun sekä ajankohtaista asiaa; mm. Sony PlayStation Portal sekä Koodinimi: Annika -aiheiset kilpailut.

Jos haluat niin jätä kommentteihin jälleen palautetta kirjeen aiheista 🤗

Nähdään keskusteluissa!

Tero / Yhteisömanageri

 

Ajankohtaista

 

#1 Käynnistimme Sony PlayStation Portal -aiheisen kilpailun, jossa haemme testaajaa tänään alkaneen ennakkomyynnin kunniaksi. Portal-laitteella voit suoratoistaa PS5-konsolisi pelejä. Osallistu arvontaamme ja sinulla on mahdollisuus voittaa Portal testiin ja omaksesi.

#2 Skyshowtime Koodinimi: Annika -sarjaan liittyvä arvonta päättyy tänään, joten jos et ole osallistunut arvontaan niin vielä kerkeät. Arvonnassa on palkintona sarjan fanituotepaketti. 

#3 Kysely Yhteisön kävijöille uudistuu lähiaikoina. Jatkossa voit jättää meille palautetta aina ja niin usein, kuin haluat. Lue lisää Kyselystä Yhteisön kävijöille.

#4 Uudistettu Yhteisö starttasi 8.11.2022. Yhteisöalusta vaihtui vuosi sitten tähän Gainsight/inSided-yhteisöalustaan. Jos haluat niin kerro tämän kirjeen kommenteissa miltä tämä uusi on tuntunut käyttää verrattuna edelliseen 🤓

 

Lokakuussa tapahtunutta

 

#5 Etsimme lokakuun alussa testaajia Wilfan uutuus robottipölynimurille Wilfa Innobot RVC-D4000SL+:lle. Kilpailu ja testijaksokin on nyt päättynyt, käyhän lukemassa testiraportit. Kiitos kaikille testaajille hyvistä raporteista!

#6 Kehitysyhteisö Hiomossa käynnistettiin tehtävä, johon kaikkien hiomolaisten on mahdollista osallistua, milloin tahansa. Tehtävä on avoin keskustelu, jonne hiomolaiset voivat kertoa ajatuksiaan Hiomosta; oliko Hiomoon helppo liittyä ja miltä Hiomoa tuntuu käyttää ja niin edelleen. Meillä oli tässä yhteydessä myös arvonta kaikkien tiettyyn päivämäärään mennessä osallistuneiden kesken.

Jos et ole vielä Hiomossa, mutta olet kiinnostunut vaikuttamaan esimerkiksi käyttämiisi Telian palveluihin tutustu Hiomoon ja hae mukaan. Yhteisön jäsenenä sinulle on aina paikka varattuna Hiomossa 😊

#7 Avasimme uuden Huijaukset ja digiturvallisuus -osion, josta löydät käytännön vinkkejä huijauspuheluihin ja -viesteihin sekä siihen, miten suojaat laitteesi ja kodin yhteydet verkkouhilta. Ja kuten aina niin voit myös kysyä lisää, osaavat jäsenemme auttavat sinua asiassa eteenpäin.

 

#8 Lokakuun pisimmät keskustelut top 5

 

Syyskuun kolmanneksi pisin keskustelu oli nyt lokakuussa kaikista pisin, eli keskustelu Keminmaan (mobiiliverkon) parannustöiden aikatauluista. Keskustelussa pääsi tunteet vähän kuumenemaan, kun alueen parannustyöt ovat vähän viivästyneet ja (ymmärrettävistä syistä) odottavan aika on pitkä. 

Toiseksi pisin keskustelu oli otsikolla Onko Telia blockannut mahdollisuuden käyttää Skypeä?. Lyhyt vastaus tähän on: Emme ole. Ongelma johtuu siitä, että Traficom on yhteistyössä operaattoreiden kanssa estänyt ulkomailta tulevia huijauspuheluita ja tämä vaikuttaa myös tiettyihin Skype-puheluihin.

Kolmanneksi pisin keskustelu käytiin vähän vanhemman keskustelun kommenteissa: Telia X2 -päätelaitteen asetuksista ja ohjeista. Keskustelu jatkui nyt tuon sekä muiden reitittimien ohjelmistopäivityksiin liittyen. Aihe on nyt ajankohtainen, Supo suosittelee kaikkia pitämään reitittimien ohjelmistot ajan tasalla. Lue lisää aiheesta.

Neljänneksi pisimmässä keskustelussa heittäydyttiin vapaalle: Kaikkea mukavaa. Kuten vitsejä, kuvia..

Viidenneksi pisin keskustelu kosketti soittamista ulkomaan numerosta kotimaiseen numeroon. Kysymys oli että miten voi erottaa tuleeko puhelu ulkomailta vai ei. Lyhykäisyydessään vastaus on, että jos soittaja ei ole estänyt numeronsa näkymistä puhelun vastaanottajalle niin puhelinnumeron edessä, josta puhelu tulee on maannumero, joka kertoo minkämaalainen soittajan numero on.

 

#9 Hyödyllisimmät artikkelit top 5

 

Lista sisältää artikkeleita, joiden lopussa olevaan hyödyllisyysäänestykseen on painettu lokakuussa eniten hymyileviä hymiöitä.

 

#10 Lokakuun tilastoja

  • Kysyttyjä kysymyksiä: 44kpl, joista 16 on merkitty ratkaisu → ratkaisu-% 36,4%
    • Keskimääräinen ratkaisuaika: 1 päivä 10 minuuttia
  • Eniten kysymyksiä ratkaisseet jäsenet top 5
    • @kiisseli67
    • @kustaa1967
    • @irritus
    • @Yaria
    • @atol71
  • Kävijäkyselyn tuloksia
    • Syy tulla Yhteisöön
      • 49% kävijöistä tuli etsimään ohjeita ja ratkaisuja kysymykseensä
      • 19% kävijöistä tuli etsimään lisätietoja ostokseensa liittyen
      • 12% kävijöistä etsi henkilökohtaista asiakaspalvelua
      • 11% kävijöistä tuli jostain muusta syystä Yhteisöön
      • 8% kävijöistä etsi muiden kokemuksia Telian palveluista
    • Löysikö kävijä sen mitä tuli etsimään
      • 49% kävijöistä kertoo, että löysi sen mitä tuli etsimään
    • Oliko kävijä tyytyväinen vierailuunsa Yhteisössä
      • 61% kävijöistä kertoi, että vierailu oli ok tai sitä parempi kokemus

0 vastausta

Ei vielä vastauksia. Ole sinä ensimmäinen ja vastaa, kysy tai kommentoi!

Vastaa