Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 60320
Kirjoituksia 166052

Minun Telia -sovellus, palauteketju

Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎01-04-2015
Kirjoituksia: 9
71/78

Vs: Uusi Minun Telia päivitys saatavilla

No niin, nyt on viisi kuukautta kulunut - ongelmaa ei vieläkään ole saatu ratkaistua, eikä syytä selvitettyä.

Kai siellä näin ammattitaidottomat kehittäjät sekä heidät palkanneet henkilöt on jo laitettu kilometritehtaalle? Syytä ainakin tuntuisi olevan...

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi keskustelija
72/78

No niin, nyt on puoli vuotta kulunut - ongelmaa ei vieläkään ole saatu ratkaistua, eikä syytä selvitettyä.

Eteneekö asia?

0 tykkäystä
Highlighted
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 3 228
Kirjautuneena
73/78

@stuget@  kirjoitti:

No niin, nyt on puoli vuotta kulunut - ongelmaa ei vieläkään ole saatu ratkaistua, eikä syytä selvitettyä.

Eteneekö asia?

@Lubbis onko tähän asiaan tullut edistystä?

0 tykkäystä
Highlighted
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎16-12-2014
Kirjoituksia: 847
74/78

Moi @stuget! Selvittelin asiaa ja valitettavasti tilanne on se, että iPhone 5 tukea ei tulla enää tarjoamaan Minun Telia -sovellukselle. Tuki on tällä hetkellä vain iPhone 5S mallista ylöspäin.

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi keskustelija
75/78

Alle 12h iPhone 5-tuesta luopumisesta ja uusin versio Minun Telia-sovelluksesta (6.6.7) ilmestyi.

Ilmeisesti yhteensopivuusongelma on vahingossa ratkaistu, sillä tämän version saa nyt täysin ongelmitta asennettua myös iPhone 5:teen.

Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 827
Kirjautuneena
76/78

@stuget@  kirjoitti:

Alle 12h iPhone 5-tuesta luopumisesta ja uusin versio Minun Telia-sovelluksesta (6.6.7) ilmestyi.

Ilmeisesti yhteensopivuusongelma on vahingossa ratkaistu, sillä tämän version saa nyt täysin ongelmitta asennettua myös iPhone 5:teen.

Jahas, laitoin tämän nyt selvitykseen, jotta tiedetään kuuluuko homma sittenkin mennä näin. Toisaalta hyvähän se on jos vihdoin toimii Hymiö Onnellinen

edit: @stuget Alustavan selvityksen mukaan Applen puolella on tehty jotain muutoksia päivityksen yhteydessä ja tästä syystä olet saanut sovelluksen toimimaan myös iPhone 5 puhelimella. 

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎09-05-2018
Kirjoituksia: 4
77/78

Vs: Minun Telia -sovellus, palauteketju

Enkä lainaa. Minkä *******in takia Minun Telia-sovellus kysyy käyttäjätunnuksia, vaikka näette puhelinumeroni. Onko käyttöliittymäkoulutus käymättä?

0 tykkäystä
Highlighted
Velho
Velho
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
Kirjoituksia: 2 237
78/78

Vs: Minun Telia -sovellus, palauteketju

@Arska27@  kirjoitti:

Enkä lainaa. Minkä *******in takia Minun Telia-sovellus kysyy käyttäjätunnuksia, vaikka näette puhelinumeroni. Onko käyttöliittymäkoulutus käymättä?

Eipä nyt pelkällä puhelunnumerolla ole kovin turvallista kirjautua mihinkään... Ei pankkikaan anna rahaa tililtä, vaikka näyttäisit tisklillä tilinumeroa, pitäisi ainakin tunnistaa asiakas henkkareista. Sen sijaan mobiilivarmenteella kirjautuminen pitäisi saada toimimaan, jos on käytössä häirinnänestokoodi.