peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
53441 Jäsentä
153418 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

Tuotteiden tilaus



Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎20-11-2018
Kirjoituksia: 1
1/2

Tuotteiden tilaus

Moi! Tein uutena asiakkaana tilauksen Telian verkkokaupasta viime torstaina(15.11). Edelleen tilaussivullani lukee:"Tilaus on käsittelyssä".Kauanko siis joudun odottamaan että saan tavarat kotiini?

0 tykkäystä
1 vastaus
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2017
Kirjoituksia: 176
2/2

Vs: Tuotteiden tilaus

Moi @Isoanzka73 ja tervetuloa Yhteisöön! Hymiö Onnellinen

 

Käsittelyvaiheessa tavarat eivät vielä ole lähteneet ja voi olla, että tilauksessa oleva tuote on päässyt loppumaan varastolta tai tilauksen käsittely on viivästynyt ja sen vuoksi tilaus ei ole edennyt toimitusvaiheeseen. Lähetämme sinulle seurantakoodin, kun tilaus lähtee varastolta.

 

Tätä kautta en näe tilauksesi tilannetta tarkemmin, koska Yhteisössä emme voi käsitellä asiakastietoja. Asiaa voidaan selvittää tarkemmin asiakaspalvelun avustuksella. Yhteydenottokanavamme löydät täältä Hymiö Onnellinen


paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg
0 tykkäystä