peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
57241 Jäsentä
160184 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Voita ja testaa uusi Apple Watch Series 4 GPS + Cellular -kello (2.7 – 14.7.2019)

Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎15-01-2018
Kirjoituksia: 14
121/216

Vs: Voita ja testaa uusi Apple Watch Series 4 GPS + Cellular -kello

Noniin vihdoin niitä uutuuksia on saatavilla! Tällä kertaa odotan parempaa akunkestoa kuin viimeksi ja sellaisia ominaisuuksia, millä erottua älykellojen joukosta. Vedenpitävyys kuulostaa erittäinkin hyvältä sekä barometrinen korkeusmittari varsinkin, joka olisi itselle se kiinnostavin ominaisuus. Tottakai myös kiinnostaa miten uusi suoritin pärjää vanhaan verrattuna ja muut perusominaisuudet ihan noin käytännön puitteissa, saa nähdä kuinka kovaa käyttöä kello oikein kestää ja se onko hitti vai huti tällä kertaa! Hymiö Onnellinen

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎10-07-2019
Kirjoituksia: 1
122/216

Minä odotan eniten kellolta miten akku kestäisi kun puhelin olisi kotona pidemmän aikaa sekä kuinka todellisen sykkeen seurannan kello pystyy tekemään.

myös esim olisi mielenkiintoista päästä testaamaan. Sekä kellon näyttö kiinnostaa että onko se parempi kun tämän hetkinen käytössäni oleva.

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Kirjoituksia: 2
123/216

Nyt olisi todella mieluinen testaus blondillekin. Omistan 4 ipadia ja 2 iphonea, joten todellinen Apple fani kyseesä. Kelloa olen himoinnut jo kauan...GPS testattaisiin heti marjametässä, siinä sivussa tulisi vedenpitävyyskin kokeiltua jos sattuu hupsahtamaan lampeen. Muutenkin kun mulle sattuu ja tapahtuu, niin kellon ehdottomasti oltava vesitiivis 50m asti.

Wifi ja Bluetooth 5.0 tulisi heti kokoaikaiseen käyttöön, ja toivottavasti olisi mainoksen värtit. Puhun niin paljon, että nyt pääsisi uloskin ilman puhelinta ja sais kädet vapaaks. Olisipas luksusta!

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Kirjoituksia: 3
124/216

EI OLE KOSKAAN OLLUT ÄLYPUHELINTA, MUTTA HARKITTU ON. HELPOTTAA ERILAISIA MAKSUJA YMS. 

Edit NikoNo: poistettu nimitieto, tämän voi halutessaan lisätä profiilin kautta allekirjoitukseen

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎21-06-2019
Kirjoituksia: 4
125/216

Kiinnostaisi tietää millaiset mahdollisuudet tuolla kellolla on seurata omaa liikuntaansa.

0 tykkäystä
Uusi jäsen
126/216

Kello vaikuttaa hyvin monipuoliselle ominaisuuskaartinsa vuoksi. Erityisesti kiinnostaviksi nousivat hyvinvointiin ja urheiluun keskittyvät ominaisuudet, kuten askeltiheyden mittaus.

Odotan kellolta myös hyvää akunkestoa, sillä monia älykelloja joutuu lataamaan jo lähes yhtä usein kuin älypuhelintakin. 

Myös vannoutuneena Applen puhelimen käyttäjänä oletan, että tiedot siirtyvät kellon ja puhelimen välityksellä helposti.

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎16-01-2018
Kirjoituksia: 11
127/216

Eniten kiinnostaa tuo sykemittari jonka anturi seuraa ja ilmoittaa sykkeen vaihteluista. Vedenpitävyys on must juttu ja treeniohjelmat kiinnostavat suuresti. Olisi mahtavaa päästä testaamaan tätä "super" kelloa ja tekemään siitä arvosteluja 😊

0 tykkäystä
Uusi jäsen
128/216

Minulla on ollut Apple Watch series 3 käytössä nyt puolitoista vuotta ja se on ollut aivan mahtava. Mutta uudelta Apple Watchilta odotan mahdollisuutta soittaa puheluita ja käyttää nettiä ilman puhelinta. Mm kuunnella musiikkia kävelyllä tai vastata puheluihin kun puhelin on jäänyt vahingossa kotiin. Uuden version isompi näyttö ja EKG:n mahdollisuus kiinnostaa myös. Vanhoista ominaisuuksista Apple Pay on edelleen lyömätön. 

0 tykkäystä
Uusi jäsen
129/216

Applen käyttäjänä olen halunnut jo kauan kokeilla noita kelloja, mutta ikinä ei ole raaskinut ostaa semmoista. Olisi kiva jos tästä sellaisen saisi kokeiluun. 👍 varsinkin tuota GPS ominaisuutta olisi kiva testailla, kun lähtee metsään vaeltamaan. 

0 tykkäystä
Uusi jäsen
130/216

Tätä olen odottanut kauan että milloin Suomeen saada e-SIM Apple watch. Itsellä tällä hetkellä apple watch 3. 1gen watch tuli hommattua Hollannista heti Euroopan julkaisu viikolla ja tätä e-SIM versiota olen odottanut pitkään että pääsen lenkille ja voi ottaa pelkän apple watch mukaa.  IPhone 8 plus turhan iso mukana lenkillä. Ehdottomasti 4gen parannettu sykemittaus on mitä odotan eniten. 3gen on todella millä apple voin saada sen vielä paremmaksi 

0 tykkäystä