Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
nimron_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Cisco EPC3825 modeemi siltaavaksi?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Saatuani päivityksen kaapeli-modeemiini huomasin etta valittavana oli siltaava tila, yritin aktivoida mutta en tiennyt että siihen pääsee käsiksi osoitteesta 192.168.100.1, oli myöhä ja en ehtinyt kokeilla sen enempää, joten palautin tehdasasetukset ja nyt sitä valintaa ei enää ole olemassa.

Olisko mahdollista saada takaisin, tai että te aktivoisitte siltaavan tilan?
226 vastausta
Kalle-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 312 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi Johataja,

Laitoin modeemin päivityksestä pyynnön verkonhallintaan. Saat txt-ilmoituksen, kun modeemi on sillattavissa. Jos ongelmat yhteyden kanssa jatkuu, suosittelen ottamaan vielä yhteyttä vikapalveluumme joko Omilta sivuilta tai soittamalla numeroon 0206 90101.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
JiiM_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kalle- kirjoitti:
Hei JiiM,

Laitahan vielä asiakasnumerosi tietoihisi niin saadaan päivitystä tulemaan.
(Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero)


Moi,
laitoin asiakasnumeron vajaa pari viikkoa sitten mutta ei ole päivitystä kuulunut. Laitatteko viestiä eteenpäin että saan tuoreen version modeemille.
Kalle-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 312 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi JiiM,

Edelleenkään asiakasnumeroasi ei näy meille. Käyhän vielä tarkistamassa Omista tiedoistasi, että numero on oikein tallennettu. Voit laittaa vielä tähän ketjuun viestiä, kun asiakasnumero on kunnossa niin saadaan modeemi päivitettyä.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
penskuz_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi!

Saisiko tännekki Cisco EPC3825 ohjelmisto päivityksen siltaukseen varten. Kiitos!
Jaakko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 96 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi penskuz

Laitoin tuosta pyyntöä eteenpäin. Saat vielä kuittauksen tekstiviestitse, kun modeemin siltaus tulisi taas onnistua modeemin hallinnasta.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/ Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy -palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Rambouh_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Sama ongelma täällä, haluaisin laittaa Cisco EPC3825 modeemin takaisin sillattavaksi kun se ei reitittävänä pysy vakaana vaikka mikä olisi. Muutama viikko sitten olin pyytänyt apua samaan asiaan millä se oli saatu korjattua, mutta parin vastoinkäymisen (ja oman typeryyden) takia täytyi palauttaa modeemi tehdasasetuksille, ja tilanne on taas sama.

Kiitos ja anteeksi tästä ylimääräisestä vaivasta, tällä firmiksellä en vain saa enää itse vaihdettua tätä asetusta niinkuin ennen.
Juha-_
Vakiokalustoa ☆
  • 0 custom-general.kudos
  • 153 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moro Rambouh!

Laitoin verkonhallintaan viestiä että päivittävät modeemin jotta saat sillattua sen.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
th3beggar
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Sain tänään kyseisen modeemin ja siittä ei löytynyt kyseistä vaihtoehtoa.? Saisinko sen siltaavaksi mahdollisimman pian? 🙂

RaMaria
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 459 custom-general.kudos
  • 1346 custom-general.replies
  • 100 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moikka @th3beggar ja tervetuloa Klaaniin! 🙂

 

Voisit Omien Sivujen kautta laittaa palvelupyyntöä asian tiimoilta niin saat tuon hoidettua.

Täällä Klaanissa emme käsittele asiakastietoja, autamme toki asiassa kuin asiassa kunhan eivät näitä vaadi.

 

Suosittelen myös tutustumaan Klaanin sääntöihin sekä tähän kirjoitukseen. 🙂

Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!

Jonzu
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tännekki vois laittaa ciscon siltavaan ja jos uutta firmistä ois nii vois senki laittaa samalla ku ei tämä nykynen meinaa toimia