Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Lanka5
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Huonokuntoinen pylväslinja

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Törmäsin tuossa sellaiseen ongelmaan, johon ratkaisu on varmaan piilotettu varsin tehokkaasti, ettei vain asianomaisia missään tapauksessa häirittäisi. 😜

Pellolla kulkee pylväissä kaapelilinja, jonka laatua, jo varmaan yli vuosikymmenen eläkkeellä ollut asentaja kuvaili, että niinkuin kiviraunion päällä oleva ruosteinen piikkilanka. 😉 ( joka ei ole käytössä, kun viimeinen ADSL käyttäjä siirrettiin käyttämään langatonta) jonka  pylväs, joka sijaitsee lammessa/suossa, lahottuaan on kallistunut ja siitä johtuen kaapeli roikkuu turhan matalalla.... kun pellolla on muita kunnostustöitä menossa ja koneita paikalla niin tuntuisi järkevimmältä sipaista linja pois pellon kohdalta. Mutta vaikka sille ei 99,9999% varmuudella ole käyttöä tulevaisuudessa, mutta meneppä koskemaan toisen omaan. Joku saa varmasti hepulin...

Mutta missään ei näy linjoista vastaavien yhteystietoja? Tunnetustihan tuollaisilla ei pidetä kiirettä... Ihan samaa valitteli paikallisen sähköyhtiön vastaava, vaikka luulisi olevan Telian intsesseissä että edes sellaiset pidettäisiin ajantasalla, kun kuitenkin yhteistyöllä/tiedolla olisi hyötyä! Löytyisikö tätä kautta yhteyttä johonkin, joka asioista voisi mahdollisesti jotain tietää? Paikka Etelä-Karjalassa Simpeleellä.

 

 

EDIT katjane: muokattu otsikkoa

1 vastaus
PiaJo
Telialainen
Telialainen
  • 222 custom-general.kudos
  • 971 custom-general.replies
  • 72 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Lanka5  kirjoitti:

Törmäsin tuossa sellaiseen ongelmaan, johon ratkaisu on varmaan piilotettu varsin tehokkaasti, ettei vain asianomaisia missään tapauksessa häirittäisi. 😜

Pellolla kulkee pylväissä kaapelilinja, jonka laatua, jo varmaan yli vuosikymmenen eläkkeellä ollut asentaja kuvaili, että niinkuin kiviraunion päällä oleva ruosteinen piikkilanka. 😉 ( joka ei ole käytössä, kun viimeinen ADSL käyttäjä siirrettiin käyttämään langatonta) jonka  pylväs, joka sijaitsee lammessa/suossa, lahottuaan on kallistunut ja siitä johtuen kaapeli roikkuu turhan matalalla.... kun pellolla on muita kunnostustöitä menossa ja koneita paikalla niin tuntuisi järkevimmältä sipaista linja pois pellon kohdalta. Mutta vaikka sille ei 99,9999% varmuudella ole käyttöä tulevaisuudessa, mutta meneppä koskemaan toisen omaan. Joku saa varmasti hepulin...

Mutta missään ei näy linjoista vastaavien yhteystietoja? Tunnetustihan tuollaisilla ei pidetä kiirettä... Ihan samaa valitteli paikallisen sähköyhtiön vastaava, vaikka luulisi olevan Telian intsesseissä että edes sellaiset pidettäisiin ajantasalla, kun kuitenkin yhteistyöllä/tiedolla olisi hyötyä! Löytyisikö tätä kautta yhteyttä johonkin, joka asioista voisi mahdollisesti jotain tietää? Paikka Etelä-Karjalassa Simpeleellä.


Hei @Lanka5 ja ensimmäisenä sinut toivotan lämpimästi tervetulleeksi meidän Telia Yhteisöön! Pääset tätä kautta seurailemaan mielenkiintoisia ja ajankohtaisia aiheita sekä osallistumaan keskusteluihimme. 

 

Voisit olla suoraan meidän Häiriöilmoituksiin yhteydessä ja vapaamuotoisesti kerrot asiasta. Tästä meillä tehdään häiriöilmoitus eteenpäin ja sinuun ollaan yhteydessä mahdollisimman pian.