peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
52043 Jäsentä
150192 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Hybrid laajakaista



Highlighted
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎26-04-2017
Kirjoituksia: 28
1/8

Hybrid laajakaista

Sain 17.9.2018 soiton Telian myyntipalvelusta koskien kohta päättyvää Kodin Yhteys laajakaista ja Telia Tv pakettia. Minulle myytiin uusi Kodin Yhteys L laajakaista, Telia TV SM-liiga joukkuepassilla 39,90€/kk, hybrid modeemilla. Samalla luvattiin toimittaa uusi digiboksi. No Hybrid modeemi toimitettiin n. viikko sitten, mutta sim-korttia ja digiboksia ei näy eikä kuulu. Olen ollut tästä kahdesti yhteydessä asiakaspalvelun chatissä. Tilausvahvistus on päivätty 18.9.2018 enkä ole päässyt laitetta testaamaan. Asiakkaallahan on 14 vuorokautta aikaa perua puhelimitse tehty kauppa, jos ei ole tyytyväinen ostokseen. Mistä hetkestä tämä aika lasketaan alkavaksi? ps. Telian asiakaspalvelu ei oikein vakuuta osaamisellaan!

0 tykkäystä
7 vastausta
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2018
Kirjoituksia: 56
2/8

Vs: Hybrid laajakaista

Hei @Jopela66, kurja kuulla tästä venyneestä tilauksesta ja käyttöönoton ongelmasta! 14 vrk peruutusoikeus lähtee raksuttamaan siitä päivästä, kun palvelu on saatu kokonaisuudessaan toimitettua / asennettua, eli se on vielä voimassa.

 

Joudun ohjaamaan sinut edelleen takaisin meidän asiakaspalveluun, jotta päästään näkemään tilausta tarkemmin ja näkemään mikä on sim-kortin tilauksen tilanne sekä kokonaiskuva. Mitä aiemmin chatissa kerrottiin sinulle?

 

Tästä pääset chatiin. 

 

 


paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg
0 tykkäystä
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎26-04-2017
Kirjoituksia: 28
3/8

Vs: Hybrid laajakaista

Ok! Kiitos peruutusoikeuden tiedosta. Olin taas uudelleen (3 kerta viikon sisällä) yhteydessä asiakaspalveluun ja siellä sanottiin laitettavan sim-kortin postiin välittämästi. Eli kortti ainakin olisi tulossa. Asian hoitamista on hankaloittanut myös se ettei aiemmat asiakaspalvelun kanssa käydyt keskustelut chatissä ole tallentuneet minulle eikä näköjään Teliallekaan. 

0 tykkäystä
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎26-04-2017
Kirjoituksia: 28
4/8

Vs: Hybrid laajakaista

Eipä onnistunut Telia toimittamaan edes sim-korttia viikonlopuksi. Suomen Postin syytä varmaan, jos simmiä ei saa toimitettua asiakkaalle 10:ssä päivässä! 

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎26-07-2018
Kirjoituksia: 113
5/8

Vs: Hybrid laajakaista

Vaikuttaa siltä että se ensimmäinen sim-kortin tilaus on johonkin jäänyt / hukkunut, koska muutaman arkipäivän sisällä kortit ovat tavallisesti aina postissa! 

 

Jos asiakaspalvelija teki uuden tilauksen nyt 26.9., sim-kortin tulisi olla sinulla alkuviikosta.Ymmärrän että tällainen viivästys harmittaa, toivotaan että sim-kortti on sinulla heti maanantaina ja olet uuteen palveluun sitten tyytyväinen! 


paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg
0 tykkäystä
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎26-04-2017
Kirjoituksia: 28
6/8

Vs: Hybrid laajakaista

Kyselin taas tänään Telian asiakaspalvelun chatissä sim-kortin ja digiboksin perään. Ei kuulemma tietoa, mutta Pinja lupasi selvittää! Ei hyvää päivää! Omilla sivuilla liittymät osiossa sopimuksen voimassa olo päivä on vaihdettu jatkuvaksi aina 18.9.2020asti, mutta laajakaista tyyppi on edelleen 11-16mbit/s. 

0 tykkäystä
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎26-04-2017
Kirjoituksia: 28
7/8

Vs: Hybrid laajakaista

Eilen saapui vihdoin sim-kortti ja pääsin testaamaan hybrid modeemia. Helposti "tulille" ja nopeuskin oli yllättävän hyvä (43 mbit/s) luettuani muiden hybrid-laajakaista nopeuksista. Vielä kun digiboksi saapuisi, niin homma olisi bueno. Hymiö Onnellinen

Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎26-04-2017
Kirjoituksia: 28
8/8

Vs: Hybrid laajakaista

Digiboksi tuli tänään ja homma loppujen lopuksi kunnossa!