peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
51514 Jäsentä
149071 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Asiakaspalvelu chat Minun Telia sovellukseen

Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎11-06-2018
Kirjoituksia: 8
1/8

Asiakaspalvelu chat Minun Telia sovellukseen

Näin me puhelimen käyttäjät tavoitettaisiin helpommin asiakaspalvelu sillä chatilla. Selaimella käyttäminen on tosi kökköä. Olisi helpompaa tavoittaa asiakaspalvelu sovelluksella. Tästä on jo kuullemma tullu palautetta mut annetaan lisää et moni haluu asiakaspalvelu chatin sovellukseen.

Miksi Telia haluu ohjata ihmisiä soittaa maksulliseen numeroon kuin et annetaan tavoittaa chatissa ilmaiseksi? Tuntuu et Telia ei halua panostaa asiakaspalvelu chattiin eikä kehittää sitä.

0 tykkäystä
7 vastausta
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 635
2/8

Vs: Asiakaspalvelu chat Minun Telia sovellukseen

Terve @Antsa92Hymiö Erittäin onnellinen

Onko kyseessä yksityishenkilöiden chat-palvelu? Miten haluaisit parantaa tuota nykyistä Omien Sivujen 24/7 chat-asiakaspalvelua selainversiossa tai millä tavalla haluaisit sitä kehittää esim. riisuttu versio, jossa tavoittaa asiakaspalvelijan suoraan? Testasin tuon chatin ja ainakin itselläni toimii kuten ennenkin. Jos käytät mainosesto-ohjelmaa, niin nämä voivat tulkita tuon chat-palkin mainokseksi, joten sivusto kannattaa lisätä valkoiselle listalle tai kytkeä ohjelmisto pois vierailun aikana.

Omat_Sivut_chat.png

Telia kyllä parantaa jatkuvasti yhteyksiä ja toiveita kuunnellaan. Niitä ei vain toteuttaa sormia napsauttamalla. Uskon, että tuo Minun Telia -sovellus chat-ominaisuus on kirjattu ylös. Ainakin itse pidän uutuuspalvelun Dot asiakaspalvelun chatista tosi paljon, joten odotan samanlaista myös Minun Telia -sovellukseen. Varmaan jotain tämän tapaista tarkoitat?

app-screenshot-customer-service.png

Niin, asiasta kolmanteen eli Telian virallisia yhteydenottoväyliä on lisäksi muun muassa:

Voit valita itsellesi sopivimman tavan tavoittaa - ihan ilmaiseksi. Nämä kaikki väylät löydät tutusta osoitteesta: https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot

Toivottavasti näillä vinkeillä löydät yhteyden Teliaan myös jatkossakin! Hymiö Onnellinen

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

Uusi keskustelija
3/8

Juuri sitä tarkoitan ja tarkoitan myös sitä että tuo yksityishenkilöiden chat-palvelu löytyisi Minun Telia sovelluksista https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sonera.selfservice&hl=fi ja https://itunes.apple.com/fi/app/minun-telia/id434697268?l=fi&mt=8

Olisi hyvä asia jos asiakaspalvelijan tavoittaisi myös sen kautta.

0 tykkäystä
Data-Jehu 2018
Data-Jehu 2018
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
Kirjoituksia: 1 653
4/8

Kannatetaan, olisi kätevää tai ainakin jos olisi nappi, josta aukeisi suoraan uuteen selainikkunaan tuo chat.

Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 635
5/8

@Purnipsi  kirjoitti:

Kannatetaan, olisi kätevää tai ainakin jos olisi nappi, josta aukeisi suoraan uuteen selainikkunaan tuo chat.

Sama täällä. Jätin Minun Telia -sovelluksessa ehdotuksen uudelleen "Anna palautetta"-osiossa Hymiö Onnellinen

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎29-01-2015
Kirjoituksia: 49
6/8

Laitoin tästä myös meidän päässä kyselyä eteenpäin, että missä mennään tämän kanssa. Kieltämättä chat olisi mukava lisä sovellukseen ja muistelen, että tästä on ollut aiemmin puhetta, mutta varmistellaan asiaa vielä!

Uusi keskustelija
7/8

Ilmoita sit mitä ne vastasi.

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 670
8/8

Hyviä uutisia! Saimme tiedon että chat on tuloillaan myös sovelluksen puolelle ja se on tarkoitus julkaista vielä tämän vuoden puolella. Ei siis tarvitse enää kauan odotella.

Tykkäsitkö? Paina peukkua! | Hyväksy viesti ratkaisuksi jos asia ratkesi tällä. | Apua saat myös Telia.fi -sivuilta.