Hei,
Olen tosiaan saanut liittymän -50% hintaan siksi, että taloudessamme on ollut vähintään 2 Telefinlandin liittymää, itseasiassa 4 jo useamman vuoden ajan ja nykyisin siis 5. Vaihdoimme dataliittymän Saunalahdelta 3g liittymästä vain tämän tarjouksen vuoksi. Olisin saanut myös max 21 Mbit liittymän muistaakseni 7,5 eurolla/kk, korjaa toki, jos muistan väärin. Turhaa siis verrata hintaa listahintaiseen 1 Mbit liittymään. Olenko missään maininnut haluavani vaihtaa 3g liittymään? Ketjua luetaan huomattavan paljon, perempi kirjoitaa asiaa ja jättää lukijoille oma harkinta?
Vertaan nyt vain aikaisemmin käytössä olleeseen Saunalahden liittymään, joka antoi aivan samoja nopeuksia. Olen kuitenkin käytössä olevaa liittymää varten ostanut uuden reitittimen ja LTE-tikun. Fakta on se, että olen maksannut turhaan palstalta saaduista pitämättömistä lupauksista/ennustuksista. Laitteetkin kehittyvät ja halpenevat koko ajan. Kartannekin esittävät edelleen hyvää LTE kuuluvuutta tänne meille ja monelle muulle virheellisen tiedon perusteella hiljattain vaihtaneelle.