Huoltokatko: Telia Prepaid -lataussivulla ja -lataussovelluksessa tehdään huoltotöitä ke 28.10.2020 klo 06.00–08.00. Huoltotyön aikana liittymien latauksissa voi olla ajoittaisia katkoja ja viiveitä. Pahoittelemme huoltotyöstä aiheutuvaa haittaa.
Huoltokatko: Telia Prepaid -lataussivulla ja -lataussovelluksessa tehdään huoltotöitä ke 28.10.2020 klo 06.00–08.00. Huoltotyön aikana liittymien latauksissa voi olla ajoittaisia katkoja ja viiveitä. Pahoittelemme huoltotyöstä aiheutuvaa haittaa.
Huoltokatko: Telia Prepaid -lataussivulla ja -lataussovelluksessa tehdään huoltotöitä ke 28.10.2020 klo 06.00–08.00. Huoltotyön aikana liittymien latauksissa voi olla ajoittaisia katkoja ja viiveitä. Pahoittelemme huoltotyöstä aiheutuvaa haittaa.
Millä tavalla liittymä näkyy sovelluksessasi? Näkyykö nykyistä saldoa ollenkaan siellä vai eikö se vain muutu?
Olethan sen jo lisännyt sovellukseen yhtenä liittymänä? Sitä varten tätä lämmittimen SIM-korttia täytyy käyttää puhelimessa, jotta voi sen vahvistusviestin vastaanottaa liittymälle.
Vastaa
0
tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää?
Kirjaudu sisään
tai
liity jäseneksi
osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.