02-10-2020 21:03
Minulla on ollut sangen kauan käytössä 4 kpl BolyGuard SG880MK-18M HD -kameroita ja niissä Telian Prepaid -liittymät. Lähettäneet kuvat normaalisti sähköpostiin. Eilen 1.10.2020 vielä kaikki kamerat toimivat moitteettomasti, mutta tänään 2.10.2020 ei mikään kameroista enää toimi. Kokeilin myös kuvien lähettämistä puhelimeen tai toiseen sähköpostiosoitteeseen, mutta sekään ei toimi.
03-10-2020 14:11
Heippa @JussiAPakkanen ja tervetuloa tänne Yhteisöön! Kiva, kun löysit paikalle😊Täällä usein saa kysymyksiin vastauksia ja kaiken päälle löytää paljon muutakin kiinnostavaa luettavaa.
Oletko hankkinut liittymät saman aikaan? Ihan ensin tulee mieleen, että olisiko prepaidien voimassaoloaika päättynyt ts. onko edellisestä latauksesta mennyt vuosi? Liittymä on käytettävissä 6 kuukautta käyttöönotosta tai 12 kuukautta viimeisimmästä latauksesta. Jos et lataa saldoa tai netinkäyttöä 12 kuukauteen, liittymä sulkeutuu.
Oletko kokeillut toimivatko liittymät joissain toisissa laitteissa? Näin saisimme tietää johtuuko tuo vika liittymistä vai kameroista.
03-10-2020 16:33
@AaTanja@ kirjoitti:
Heippa @JussiAPakkanen ja tervetuloa tänne Yhteisöön! Kiva, kun löysit paikalle😊Täällä usein saa kysymyksiin vastauksia ja kaiken päälle löytää paljon muutakin kiinnostavaa luettavaa.
Oletko hankkinut liittymät saman aikaan? Ihan ensin tulee mieleen, että olisiko prepaidien voimassaoloaika päättynyt ts. onko edellisestä latauksesta mennyt vuosi? Liittymä on käytettävissä 6 kuukautta käyttöönotosta tai 12 kuukautta viimeisimmästä latauksesta. Jos et lataa saldoa tai netinkäyttöä 12 kuukauteen, liittymä sulkeutuu.
Oletko kokeillut toimivatko liittymät joissain toisissa laitteissa? Näin saisimme tietää johtuuko tuo vika liittymistä vai kameroista.
Hei! Liittymät on hankittu eri aikoihin ja niissä on yhä käyttöaikaa latausten ansiosta. Toimivat myös muissa laitteissa.
03-10-2020 17:27
@JussiAPakkanen@ kirjoitti:
@AaTanja@ kirjoitti:Heippa @JussiAPakkanen ja tervetuloa tänne Yhteisöön! Kiva, kun löysit paikalle😊Täällä usein saa kysymyksiin vastauksia ja kaiken päälle löytää paljon muutakin kiinnostavaa luettavaa.
Oletko hankkinut liittymät saman aikaan? Ihan ensin tulee mieleen, että olisiko prepaidien voimassaoloaika päättynyt ts. onko edellisestä latauksesta mennyt vuosi? Liittymä on käytettävissä 6 kuukautta käyttöönotosta tai 12 kuukautta viimeisimmästä latauksesta. Jos et lataa saldoa tai netinkäyttöä 12 kuukauteen, liittymä sulkeutuu.
Oletko kokeillut toimivatko liittymät joissain toisissa laitteissa? Näin saisimme tietää johtuuko tuo vika liittymistä vai kameroista.
Hei! Liittymät on hankittu eri aikoihin ja niissä on yhä käyttöaikaa latausten ansiosta. Toimivat myös muissa laitteissa.
Voiko riistakameran sähköpostiasetuksissa asettaa lähtevän sähköpostipalvelimen asetuksiin tietoturva-asetukset eli SSL-suojauksen ja SMTP-autentikoinnin? Ohjeet Telian asetuksiin löydät Asiakastuki -sivustoltamme.
03-10-2020 19:34
@AnneAn@ kirjoitti:
@JussiAPakkanen@ kirjoitti:@AaTanja@ kirjoitti:Heippa @JussiAPakkanen ja tervetuloa tänne Yhteisöön! Kiva, kun löysit paikalle😊Täällä usein saa kysymyksiin vastauksia ja kaiken päälle löytää paljon muutakin kiinnostavaa luettavaa.
Oletko hankkinut liittymät saman aikaan? Ihan ensin tulee mieleen, että olisiko prepaidien voimassaoloaika päättynyt ts. onko edellisestä latauksesta mennyt vuosi? Liittymä on käytettävissä 6 kuukautta käyttöönotosta tai 12 kuukautta viimeisimmästä latauksesta. Jos et lataa saldoa tai netinkäyttöä 12 kuukauteen, liittymä sulkeutuu.
Oletko kokeillut toimivatko liittymät joissain toisissa laitteissa? Näin saisimme tietää johtuuko tuo vika liittymistä vai kameroista.
Hei! Liittymät on hankittu eri aikoihin ja niissä on yhä käyttöaikaa latausten ansiosta. Toimivat myös muissa laitteissa.
Voiko riistakameran sähköpostiasetuksissa asettaa lähtevän sähköpostipalvelimen asetuksiin tietoturva-asetukset eli SSL-suojauksen ja SMTP-autentikoinnin? Ohjeet Telian asetuksiin löydät Asiakastuki -sivustoltamme.
Kokeilin laittaa SSL-suojauksen, mutta sillä ei ollut vaikutusta. SMTP-autentikointia ei ilmeisesti pysty asettamaan.
04-10-2020 15:27
@JussiAPakkanen@ kirjoitti:
@AnneAn@ kirjoitti:
@JussiAPakkanen@ kirjoitti:@AaTanja@ kirjoitti:Heippa @JussiAPakkanen ja tervetuloa tänne Yhteisöön! Kiva, kun löysit paikalle😊Täällä usein saa kysymyksiin vastauksia ja kaiken päälle löytää paljon muutakin kiinnostavaa luettavaa.
Oletko hankkinut liittymät saman aikaan? Ihan ensin tulee mieleen, että olisiko prepaidien voimassaoloaika päättynyt ts. onko edellisestä latauksesta mennyt vuosi? Liittymä on käytettävissä 6 kuukautta käyttöönotosta tai 12 kuukautta viimeisimmästä latauksesta. Jos et lataa saldoa tai netinkäyttöä 12 kuukauteen, liittymä sulkeutuu.
Oletko kokeillut toimivatko liittymät joissain toisissa laitteissa? Näin saisimme tietää johtuuko tuo vika liittymistä vai kameroista.
Hei! Liittymät on hankittu eri aikoihin ja niissä on yhä käyttöaikaa latausten ansiosta. Toimivat myös muissa laitteissa.
Voiko riistakameran sähköpostiasetuksissa asettaa lähtevän sähköpostipalvelimen asetuksiin tietoturva-asetukset eli SSL-suojauksen ja SMTP-autentikoinnin? Ohjeet Telian asetuksiin löydät Asiakastuki -sivustoltamme.
Kokeilin laittaa SSL-suojauksen, mutta sillä ei ollut vaikutusta. SMTP-autentikointia ei ilmeisesti pysty asettamaan.
Käytätkö Telin inet.fi-päätteistä sähköpostia vai jotain muuta sähköpostia? Jos käytät inet.fi -päätteistä sähköpostia niin toimiiko se esim. webmailin kautta, jos lähetät itsellesi sähköpostia?
04-10-2020 17:50
@AnneAn@ kirjoitti:
@JussiAPakkanen@ kirjoitti:
@AnneAn@ kirjoitti:
@JussiAPakkanen@ kirjoitti:@AaTanja@ kirjoitti:Heippa @JussiAPakkanen ja tervetuloa tänne Yhteisöön! Kiva, kun löysit paikalle😊Täällä usein saa kysymyksiin vastauksia ja kaiken päälle löytää paljon muutakin kiinnostavaa luettavaa.
Oletko hankkinut liittymät saman aikaan? Ihan ensin tulee mieleen, että olisiko prepaidien voimassaoloaika päättynyt ts. onko edellisestä latauksesta mennyt vuosi? Liittymä on käytettävissä 6 kuukautta käyttöönotosta tai 12 kuukautta viimeisimmästä latauksesta. Jos et lataa saldoa tai netinkäyttöä 12 kuukauteen, liittymä sulkeutuu.
Oletko kokeillut toimivatko liittymät joissain toisissa laitteissa? Näin saisimme tietää johtuuko tuo vika liittymistä vai kameroista.
Hei! Liittymät on hankittu eri aikoihin ja niissä on yhä käyttöaikaa latausten ansiosta. Toimivat myös muissa laitteissa.
Voiko riistakameran sähköpostiasetuksissa asettaa lähtevän sähköpostipalvelimen asetuksiin tietoturva-asetukset eli SSL-suojauksen ja SMTP-autentikoinnin? Ohjeet Telian asetuksiin löydät Asiakastuki -sivustoltamme.
Kokeilin laittaa SSL-suojauksen, mutta sillä ei ollut vaikutusta. SMTP-autentikointia ei ilmeisesti pysty asettamaan.
Käytätkö Telin inet.fi-päätteistä sähköpostia vai jotain muuta sähköpostia? Jos käytät inet.fi -päätteistä sähköpostia niin toimiiko se esim. webmailin kautta, jos lähetät itsellesi sähköpostia?
Hei! Käytän fimnet.fi -sähköpostia. Kokeilin vaihtaa asetuksiin gmail.com -sähköpostin, mutta sekään ei toiminut.
05-10-2020 08:04
@JussiAPakkanen@ kirjoitti:
@AnneAn@ kirjoitti:
@JussiAPakkanen@ kirjoitti:
@AnneAn@ kirjoitti:
@JussiAPakkanen@ kirjoitti:@AaTanja@ kirjoitti:Heippa @JussiAPakkanen ja tervetuloa tänne Yhteisöön! Kiva, kun löysit paikalle😊Täällä usein saa kysymyksiin vastauksia ja kaiken päälle löytää paljon muutakin kiinnostavaa luettavaa.
Oletko hankkinut liittymät saman aikaan? Ihan ensin tulee mieleen, että olisiko prepaidien voimassaoloaika päättynyt ts. onko edellisestä latauksesta mennyt vuosi? Liittymä on käytettävissä 6 kuukautta käyttöönotosta tai 12 kuukautta viimeisimmästä latauksesta. Jos et lataa saldoa tai netinkäyttöä 12 kuukauteen, liittymä sulkeutuu.
Oletko kokeillut toimivatko liittymät joissain toisissa laitteissa? Näin saisimme tietää johtuuko tuo vika liittymistä vai kameroista.
Hei! Liittymät on hankittu eri aikoihin ja niissä on yhä käyttöaikaa latausten ansiosta. Toimivat myös muissa laitteissa.
Voiko riistakameran sähköpostiasetuksissa asettaa lähtevän sähköpostipalvelimen asetuksiin tietoturva-asetukset eli SSL-suojauksen ja SMTP-autentikoinnin? Ohjeet Telian asetuksiin löydät Asiakastuki -sivustoltamme.
Kokeilin laittaa SSL-suojauksen, mutta sillä ei ollut vaikutusta. SMTP-autentikointia ei ilmeisesti pysty asettamaan.
Käytätkö Telin inet.fi-päätteistä sähköpostia vai jotain muuta sähköpostia? Jos käytät inet.fi -päätteistä sähköpostia niin toimiiko se esim. webmailin kautta, jos lähetät itsellesi sähköpostia?
Hei! Käytän fimnet.fi -sähköpostia. Kokeilin vaihtaa asetuksiin gmail.com -sähköpostin, mutta sekään ei toiminut.
Onko kameran muistikortti tarkistettu, ettei se ole täynnä? Tunnistaako kamera SIM-kortin sen näytössä vai näyttääkö se ettei siinä ole SIM-korttia? Eihän kamera ole vain videointi tilassa, silloin se ei ohjeen mukaan lähetä mitään dataa kameralta.
Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa
osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.