Moikka @rapiolla ja tervetuloa mukaan Klaaniin! 🙂
Kuten tässä ketjussa jo käytiinkin keskustelua, ei meidän asiakaspalvelussa pystytä laitetukea tarjoamaan, vaan Helpson pystyy auttamaan näissä jutuissa.
Mikäli jokin laite ei toimi oikein jonkin toisen laitteen kanssa, esimerkiksi tässä tapauksessa ZTE:n mokkula ei toimi Samsungin tai Sonyn kanssa, emme suoraan operaattorin toimesta pysty ratkaisemaan.
Yleensä nämä pystytään hoitamaan jommankumman valmistajan korjauspäivityksellä, riippuen kummanko puolella tuo ongelma piilee. 🙂
Helpson pystyy ohjaamaan ja neuvomaan näissä laiteasioissa, sekä he pystyvät antamaan ensiapuvinkkejä, mikäli esimerkiksi ratkaisu johonkin ongelmaan on tulon päällä, mutta ei heti saatavilla.
Kertoisitko tarkemmin mikä on telkkarisi malli, niin vinkkaan tästä eteenpäin? 🙂