Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63986
Kirjoituksia 174266

Uusi sopimus tehty, mutta modeemi ei ole saapunut



Highlighted

Uusi sopimus tehty, mutta modeemi ei ole saapunut

Uusi keskustelija
Viestejä 7 kpl

Uusi sopimus tehty, mutta modeemi ei ole saapunut

1/7

Hei! Puolitoista kuukautta sitten oli tehty uusi sopimus. Teiltä täytyy tulla modemi ja digiboksi, mutta modemi ei tullut. Kolme kertaa olin teidän toimistossa ja jokaa kertaa minulle sanotaan, että modemi tulee muutamaa päivää kuluttua. Modemi ei tullut, mutta iso lasku on tullut. Mitä se on. Koska modemi ei tullut sopimus ei tulee voimaan. Koska sopimus ei tule voimaan täytyy lopettaa tamän tyhmä sopimus, peruuttaa tyhmä lasku ja jatkaa vanha sopimus ja tehdää uusi lasku. Minä vien teille digiboksi toimistoon vai postiin.

Lopetamme tämän epävoimaan sopimus heti!!!

 

Edit SannaMKoo: Poistettu nimi viestin lopusta. Halutessasi voit lisätä nimitiedon allekirjoitukseen käyttäjäprofiilin asetuksista
Edit katjane: muokattu otsikkoa

0 tykkäystä
6 vastausta
Highlighted

Velho
Velho
Viestejä 2 376 kpl

2/7

Hei ja tervetuloa Telia Yhteisöön!

 

Tuossa on kyllä jokin mennyt mönkään. Harmillisesti täällä ei voida vastaanottaa ilmoituksia palvelun päättämisestä, vaan kohtaamasi epäselvyyden ratkaisu lähtee siitä, että olisitte yhteydessä Telian asiakaspalveluun. Yhteystiedot löytyvät täältä: https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot

 

Siellä voidaan tarkastella, miksi tuotetta ei teille ole tullut ja saada tilanne korjattua.

0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 7 kpl

3/7

Sano tarkka mihin lähettää tämää ilmoitus. En voi löydä.

0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 7 kpl

4/7

Teliahin??? Apuahin??? Vai??

0 tykkäystä

Uusi keskustelija
Viestejä 7 kpl

5/7

Onko tailla normaali sähköpostiosoite kenelle voin lähettää tämää ilmoitus?

0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 523 kpl

6/7

@a00alex  kirjoitti:

Onko tailla normaali sähköpostiosoite kenelle voin lähettää tämää ilmoitus?


Voit laittaa ilmoituksen esimerkiksi tämän yhteydenottolomakkeen kautta. (<- Klikkaa linkistä)

 

Myös jos kirjaudut täältä asiakassivuillesi, tavoitat meidät chat-asiakaspalvelusta vuorokauden ympäri! Sieltä voimme nopeasti selvittää tuon sinulle tulleen laskun, sekä sen miksi uutta modeemia ei ole sinulle tullut.

Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 7 kpl

7/7

Kiitos

Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.