Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Lauraattus
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Mobiililaajakaista ja Telia tv

Onko muilla pätkimisongelmia?

Normi tv kansvatkin jumii.

Miten saisin kuukauden kanavan näkymään, kun mistään asetuksien vaihtoehdoista ei löydy edes kanavan hakua.

Ei anna resetoida.

Rupee tosissaan hermot menemään!

32 vastausta
Lauraattus
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ei oo p√§tkinyt, ja wifiyhteydell√§ en ole koittanut ūü§Ē

Poistettu käyttäjä
 

Tuo jumiminen saattanee johtua juurikin tuosta mobiiliyhteydestä ja sen nopeuden heittelyistä. Mikäli huomaat selkeää eroa esim. päiväsaikaan ja illalla katsellessa, todennäköisin syy on mobiiliyheyden ruuhkautuminen kun useammat ihmiset käyttää verkkoa iltaisin. Tähän voi auttaa toisen operaattorin yhteyden kokeilu.

 

 

Mitä tulee reklamointiin, niin mikäli sinulle on myyty palvelu joka toimii identtisesti edellisen kanssa, niin sinulla tulisi olla oikeus purkaa sopimus. Mielestäni on olennaista kertoa, että palvelun sisältö muuttuu kanavien osalta. Esim. Nelosen kanavat täytyy tuolla mobiiliversiolla laittaa ensin tallennukseen ennenkuin niitä voi edes katsoa.

Sekunti
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1747 custom-general.kudos
  • 2228 custom-general.replies
  • 179 custom-general.solutions


@Lauraattus  kirjoitti:

Rupee vaikuttamaan siltä.

Oon reklamoinut, ja ohjeistettiin jättämään yhteydenottopyyntö, jonka jätin.

Vielä ei ole soittoa kuulunut...

 

Kuhan sais ees ton jumimisen loppumaan.

Kiva kattoo l√§tk√§√§ ūüôĄ

Ehtss√§kin meni pari maalia ohi ūüė£


Yhteydenottopyynnöissä menee usein pari arkipäivää. Jos ei vieläkään kuulu, niin kannattaa uusia reklamaatio:

https://www.telia.fi/kirjautuneille/lomakkeet/palvelupyynto

 

Toivottavasti l√∂ytyy molempia tyydytt√§v√§ ratkaisu n√§in joulun alla. 

¬ł¬ł.‚ÄĘ*¬®*‚ÄĘ‚ôęTelia 5G l√§hettil√§s 2021¬ł¬ł.‚ÄĘ*¬®*‚ÄĘ‚ôę
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
Lauraattus
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Toi nelosen nelosen kanavienkin h√§s√§√§minen tuli ihan puskista ūüė†

 

Lauraattus
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Osaisitko sanoa, mistä löydän kanavahaun?

Kuva listasta.

 

TeliaTV_mobiililaajakaista3.jpg

 

Edit SannaMKoo: Kuva upotettu

Lauraattus
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

J√§rjestelm√§n alta l√∂ytynee vain tuo 


@Lauraattus  kirjoitti:

Osaisitko sanoa, mistä löydän kanavahaun?

Kuva listasta.

TeliaTV_mobiililaajakaista4.jpg

 

Edit SannaMKoo: Kuva upotettu

Sekunti
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1747 custom-general.kudos
  • 2228 custom-general.replies
  • 179 custom-general.solutions


@Lauraattus  kirjoitti:

Toi nelosen nelosen kanavienkin h√§s√§√§minen tuli ihan puskista ūüė†

 


Ei ollut ennen muistaakseni tallennusta ennen katselua kaupallisilla kanavilla APTV-boksilla (mobiili). Sopimukset muuttuivat niin siihen tuli tuo ominaisuus. Palveluita Telialla kehitet√§√§n  edelleen ja odotan ett√§ tuosta p√§√§sisi viimeinkin eroon. Onneksi muuton yhteydess√§ sain adsl-yhteyden. Lis√§ksi Yhteisverkon alueella esiintyi eniten hitautta tukiasemilla, mutta nyt on oma Telian tukiasema k√§yt√∂ss√§ niin nopeudet ovat melko tasaisia. 

¬ł¬ł.‚ÄĘ*¬®*‚ÄĘ‚ôęTelia 5G l√§hettil√§s 2021¬ł¬ł.‚ÄĘ*¬®*‚ÄĘ‚ôę
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
Poistettu käyttäjä
 


@Lauraattus  kirjoitti:

Osaisitko sanoa, mistä löydän kanavahaun?

Kuva listasta.


Kanavahakua ei ole mahdollista tehdä. Kanavalistat tulevat Telian palvelimilta, jolloin ei ole erillistä tarvetta sille. Kanavalistan päivitys tapahtuu yleensä automaattisesti, mutta joskus vaatii boksin uudelleen käynnistämisen jonka voi valikosta tehdä tai irroittamalla virtajohto hetkeksi.

Lauraattus
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@Anonymous  kirjoitti:

Kanavahakua ei ole mahdollista tehdä. Kanavalistat tulevat Telian palvelimilta, jolloin ei ole erillistä tarvetta sille. Kanavalistan päivitys tapahtuu yleensä automaattisesti, mutta joskus vaatii boksin uudelleen käynnistämisen jonka voi valikosta tehdä tai irroittamalla virtajohto hetkeksi.


Aika erikoista, et silloin kun asiasta reklamoin, aspa tivasi multa olenko tehnyt kanavahaun ūüėā

H√§n viel√§ sanoi, ettei juuri muista suoraan mist√§ l√∂ytyy, mutta ett√§ l√∂ytyy se sielt√§ ūü§£

 

Edit SannaMKoo: Korjattu lainaus kohdilleen

Poistettu käyttäjä
 


@Lauraattus  kirjoitti:

 

Aika erikoista, et silloin kun asiasta reklamoin, aspa tivasi multa olenko tehnyt kanavahaun ūüėā

H√§n viel√§ sanoi, ettei juuri muista suoraan mist√§ l√∂ytyy, mutta ett√§ l√∂ytyy se sielt√§ ūü§£


 


No t√§ss√§ tapauksessa ei ole aspan tyyppi ollut juurikaan palvelusta perill√§ ūüėĄ Joskus tarvitsee useamman yhteydenoton, ett√§ l√∂ytyy henkil√∂ joka tuntee palvelun kunnolla, kokemusta on. T√§m√§ tosin p√§tee kaikkiin operaattoreihin.