Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63271
Kirjoituksia 172651

Tallennusten selaus Telia TV -palvelussa



Highlighted
Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎07-12-2015
Kirjoituksia: 436
11/44

Tallennusten selaus Telia TV -palvelussa

Voisiko Telia kertoa ja avata meille asiakkaille, miksi Telia tv:n Tallennuspalvelua ei kehitetä? Me maksavat asiakkaat sitä kovasti ihmetellään. Miksi jatkuvia tallennuksia ei voi tehdä suoraan digiboksin ohjelmaoppaan sekä sovelluksen kautta? Kilpailijoilla näin on ollut jo pitkään. Eikö osaaminen riitä, vai mistä oikein on kysymys. Kertokaa ja selvittäkää asia meille! Tuntuu vain niin oudolta. Luulisi, että Telia haluaisi tehdä Telia tv- palvelusta laadukkaan ja edes yhtä hyvän mikä kilpailijoiden vastaava palvelu on. 

Edit HannaMarikaL: Yhdistetty tämä viesti kyseiseen ketjuun, kun tässä ketjussa keskusteltu samasta aiheesta

Highlighted
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎14-03-2015
Kirjoituksia: 29
12/44

Vs: Tallennusten selaus Telia TV -palvelussa

Tallennusten selaaminen on tosiaan surkealla tasolla. Sellaisiakaan pientä asiaa ei ole saatu korjattua että jos laitat tallennukset aakkosjärjestykseen niin ne eivät ole enää aikajärjestyksessä vaan ihan sikin sokin. Jos on kymmeniä jaksoja samannimistä sarjaa niin on todella vaikea löytää vanhin jakso. Näin ainakin digiboksi + kiinteä laajakaista.

Highlighted
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎14-03-2015
Kirjoituksia: 29
13/44

Vs: Tallennusten selaus Telia TV -palvelussa


@HannaSu  kirjoitti:

Moi @Tumpa ja tervetuloa tänne Yhteisöön!

 

Käytettävissä oleva tekniikka vaikuttaa hieman tuohon tallennuspalvelun toiminnallisuuteen. Tällä hetkellä jatkuva tallennus toimii ainoastaan Telia TV digiboksi laajakaista-palvelussa. Voit tarkistaa kumpi digiboksipalveluistamme sinulla on käytössä kirjautumalla Omille Sivulle, missä jatkuva tallennuskin ja etätallennuskin on mahdollista.


En tiedä miten muilla, mutta ainakaan minulla ei ole enää vähään aikaan löytynyt ohjelmaopasta Omien Sivujen kautta. Suoralla linkillä toimii: https://www.telia.fi/palvelu/ohjelmaopas

0 tykkäystä
Highlighted
Telialainen
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 703
14/44

Vs: Tallennusten selaus Telia TV -palvelussa


@mpiki  kirjoitti:

@HannaSu  kirjoitti:

Moi @Tumpa ja tervetuloa tänne Yhteisöön!

 

Käytettävissä oleva tekniikka vaikuttaa hieman tuohon tallennuspalvelun toiminnallisuuteen. Tällä hetkellä jatkuva tallennus toimii ainoastaan Telia TV digiboksi laajakaista-palvelussa. Voit tarkistaa kumpi digiboksipalveluistamme sinulla on käytössä kirjautumalla Omille Sivulle, missä jatkuva tallennuskin ja etätallennuskin on mahdollista.


En tiedä miten muilla, mutta ainakaan minulla ei ole enää vähään aikaan löytynyt ohjelmaopasta Omien Sivujen kautta. Suoralla linkillä toimii: https://www.telia.fi/palvelu/ohjelmaopas


Kirjautumalla Omille Sivuille ja sieltä klikkaamalla Telia TV-kuvaketta (esim. Telia TV digiboksi laajakaistalla) tulee oikeassa reunassa Kanavaopas/tallennus -painike, mistä pääset samaiseen ohjelmaoppaaseen. 

0 tykkäystä
Highlighted
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎14-03-2015
Kirjoituksia: 29
15/44

Vs: Tallennusten selaus Telia TV -palvelussa


@PiaJo  kirjoitti:

@mpiki  kirjoitti:

@HannaSu  kirjoitti:

Moi @Tumpa ja tervetuloa tänne Yhteisöön!

 

Käytettävissä oleva tekniikka vaikuttaa hieman tuohon tallennuspalvelun toiminnallisuuteen. Tällä hetkellä jatkuva tallennus toimii ainoastaan Telia TV digiboksi laajakaista-palvelussa. Voit tarkistaa kumpi digiboksipalveluistamme sinulla on käytössä kirjautumalla Omille Sivulle, missä jatkuva tallennuskin ja etätallennuskin on mahdollista.


En tiedä miten muilla, mutta ainakaan minulla ei ole enää vähään aikaan löytynyt ohjelmaopasta Omien Sivujen kautta. Suoralla linkillä toimii: https://www.telia.fi/palvelu/ohjelmaopas


Kirjautumalla Omille Sivuille ja sieltä klikkaamalla Telia TV-kuvaketta (esim. Telia TV digiboksi laajakaistalla) tulee oikeassa reunassa Kanavaopas/tallennus -painike, mistä pääset samaiseen ohjelmaoppaaseen. 


Tuo linkki kanavaoppaaseen tosiaan katosi jokin aika sitten Omilta Sivuilta. Luulin että se on jostain syystä poistettu yleisesti käytöstä. Mutta jos sen pitäisi edelleen löytyä Omilta Sivuilta ja muilla toimii ok niin täytyy tehdä vikailmoitus.

0 tykkäystä
Highlighted
Telialainen
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 703
16/44

Vs: Tallennusten selaus Telia TV -palvelussa

Kannattaa @mpiki kokeilla toista selainta, jos ei toisessa toimi. Selaimen välimuistin tyhjennystä kehiin, jos se auttaisi asiaan. 

0 tykkäystä
Highlighted
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎20-01-2020
Kirjoituksia: 83
17/44

Vs: Tallennusten selaus Telia TV -palvelussa


@jarkko35  kirjoitti:

Voisiko Telia avata asiakkailleen, että miksi tätä tallennuspalvelua ei vihdoin ja viimein saada kehitettyä niin, että jatkuvia tallennuksia voisi tehdä suoraan digiboksin kautta sekä sovelluksella? Kilpailijoilla näin on ollut jo pitkään. Eikö osaaminen riitä vai mistä on kyse? Miksi palvelua ei haluta parantaa? Kertokaa meille!


Kehitämme palveluitamme koko ajan niin, että ne palvelisivat asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla. Tallennuspalvelun osalta kehitystyö on kesken ja onkin tärkeää, että annatte palautetta sen suhteen, mitkä ominaisuudet ovat toivottuja/haluttuja. Kuten kaikessa kehitystyössä, kaikki ei tapahdu hetkessä, eli muutoksia joutuu odottamaan. Näistä ilmoittamistanne asioista ja huomioista olemme laittaneet viestiä eteenpäin Tallennuspalvelun kehityksestä vastaaville, joten heillä asiat ovat tiedossa. Kiitos siis näistä palautteista, ne ovat arvokkaita meille. Jatkuvan tallennuksen osalta vastasinkin jo tänne keskusteluun. Eli tällä hetkellä tosiaan jatkuva tallennus ei toimi suoraan digiboksin tai sovelluksen kautta. Asia on kehitysporukalla tiedossa, mutta aikataulua ei sen suhteen ole antaa, milloin se noihin kyseisiin alustoihin saadaan.

0 tykkäystä
Highlighted
Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎02-10-2017
Kirjoituksia: 96
18/44

Vs: Tallennusten selaus Telia TV -palvelussa

TÄYTTÄ VALEHTELUA TELIA EI KEHITÄ YHTIKÄS MITÄÄ 

Highlighted
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎18-06-2020
Kirjoituksia: 28
19/44

Vs: Tallennusten selaus Telia TV -palvelussa


@HannaMarikaL  kirjoitti:

@jarkko35  kirjoitti:

Voisiko Telia avata asiakkailleen, että miksi tätä tallennuspalvelua ei vihdoin ja viimein saada kehitettyä niin, että jatkuvia tallennuksia voisi tehdä suoraan digiboksin kautta sekä sovelluksella? Kilpailijoilla näin on ollut jo pitkään. Eikö osaaminen riitä vai mistä on kyse? Miksi palvelua ei haluta parantaa? Kertokaa meille!


Kehitämme palveluitamme koko ajan niin, että ne palvelisivat asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla. Tallennuspalvelun osalta kehitystyö on kesken ja onkin tärkeää, että annatte palautetta sen suhteen, mitkä ominaisuudet ovat toivottuja/haluttuja. Kuten kaikessa kehitystyössä, kaikki ei tapahdu hetkessä, eli muutoksia joutuu odottamaan. Näistä ilmoittamistanne asioista ja huomioista olemme laittaneet viestiä eteenpäin Tallennuspalvelun kehityksestä vastaaville, joten heillä asiat ovat tiedossa. Kiitos siis näistä palautteista, ne ovat arvokkaita meille. Jatkuvan tallennuksen osalta vastasinkin jo tänne keskusteluun. Eli tällä hetkellä tosiaan jatkuva tallennus ei toimi suoraan digiboksin tai sovelluksen kautta. Asia on kehitysporukalla tiedossa, mutta aikataulua ei sen suhteen ole antaa, milloin se noihin kyseisiin alustoihin saadaan.


Ikävä kyllä tuo kirjoittamasi on aikamoista sanahelinää. Valitettavasti. Tästä jatkuvien tallennuksien tekemisestä suoraan boksilta sekä sovelluksesta on puhuttu vuosien ajan eikä asiassa ole tapahtunut minkäänlaista kehitystä! Telian olisi järkevää erottaa Telia tv:n kehitystiimi ja palkata sellainen porukka joka saa jotain aikaan! Tuo on niin tehotonta toimintaa, että miten kannattaa maksaa tuollaisille työntekijöille palkkaa. Mitä Telian tv- tiimi tekee työpäivinään kun vuosiin ei kehitys asiakkaille näy?

Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎17-02-2020
Kirjoituksia: 13
20/44

Vs: Tallennusten selaus Telia TV -palvelussa


@jasu40  kirjoitti:

@HannaMarikaL  kirjoitti:

@jarkko35  kirjoitti:

Voisiko Telia avata asiakkailleen, että miksi tätä tallennuspalvelua ei vihdoin ja viimein saada kehitettyä niin, että jatkuvia tallennuksia voisi tehdä suoraan digiboksin kautta sekä sovelluksella? Kilpailijoilla näin on ollut jo pitkään. Eikö osaaminen riitä vai mistä on kyse? Miksi palvelua ei haluta parantaa? Kertokaa meille!


Kehitämme palveluitamme koko ajan niin, että ne palvelisivat asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla. Tallennuspalvelun osalta kehitystyö on kesken ja onkin tärkeää, että annatte palautetta sen suhteen, mitkä ominaisuudet ovat toivottuja/haluttuja. Kuten kaikessa kehitystyössä, kaikki ei tapahdu hetkessä, eli muutoksia joutuu odottamaan. Näistä ilmoittamistanne asioista ja huomioista olemme laittaneet viestiä eteenpäin Tallennuspalvelun kehityksestä vastaaville, joten heillä asiat ovat tiedossa. Kiitos siis näistä palautteista, ne ovat arvokkaita meille. Jatkuvan tallennuksen osalta vastasinkin jo tänne keskusteluun. Eli tällä hetkellä tosiaan jatkuva tallennus ei toimi suoraan digiboksin tai sovelluksen kautta. Asia on kehitysporukalla tiedossa, mutta aikataulua ei sen suhteen ole antaa, milloin se noihin kyseisiin alustoihin saadaan.


Ikävä kyllä tuo kirjoittamasi on aikamoista sanahelinää. Valitettavasti. Tästä jatkuvien tallennuksien tekemisestä suoraan boksilta sekä sovelluksesta on puhuttu vuosien ajan eikä asiassa ole tapahtunut minkäänlaista kehitystä! Telian olisi järkevää erottaa Telia tv:n kehitystiimi ja palkata sellainen porukka joka saa jotain aikaan! Tuo on niin tehotonta toimintaa, että miten kannattaa maksaa tuollaisille työntekijöille palkkaa. Mitä Telian tv- tiimi tekee työpäivinään kun vuosiin ei kehitys asiakkaille näy?


Kakki valuu aina alaspäin? Syytä aina mosuria? Eiköhän "tiimi" tee juuri sitä, mitä tiikkipöydän takaa käsketään. Ja niillä resursseilla, jota konsernijohto tarjoaa.