Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 45 custom-general.kudos
  • 112 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telia TV - kerro mikä toimii ja mikä ei

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei kaikille ja terveisiä Telia TV:n tuotekehitystiimiltä!

 

Minun nimeni on Maria, ja työskentelen Telia TV:n asiakaskokemustiimissä. Jatkossa osallistun keskusteluihin kanssanne tuomalla tuoreimpia uutisia tuotekehityksestä. Tavoitteenani on lisätä avoimuutta ja yhteistyötä, jota olette toivoneet. Toivon teiltä kuitenkin hiukan kärsivällisyyttä, sillä tämä uusi tapa toimia varmasti hakee muotoaan jonkin aikaa.

 

Olette esittäneet paljon kehitystoiveita erityisesti tässä ketjussa, ja palaute on tullut perille kehitystiimille. Kiitokset kaikesta mahtavasta palautteestanne, voitte kirjoittaa lisää palautetta esimerkiksi tähän ketjuun. 🙂

 

Olette myös toivoneet lisätietoa siitä, mitä uusimmat Telia TV:n päivitykset ovat pitäneet sisällään. Telia TV Sovelluksen viimeisimmät tiedot päivityksistä löytyvät aina sovelluskaupasta, ja jatkossa tieto Telia TV digiboksin viimeisimmistä päivityksistä löytyy omasta ketjustaan täältä Yhteisöstä. Ketju on lukittu pelkille päivitystiedoille, jotta niihin on helppo palata jatkossakin. Jos siis mieleenne tulee kysymyksiä tai kommentteja viimeisimpään päivitykseen liittyen, voitte kommentoida tähän ketjuun.

 

Kuulisin mielelläni ajatuksianne ja toiveitanne tulevaisuutta ajatellen: mitä toivoisitte keskusteltavan, ja miten haluaisitte Telia TV:n ja muiden meidän viihdepalvelujen kehittyvän jatkossa? 

 

--

 

Muokkaus TeroRe 22.9.2021

 

Tuoreimmat kuulumiset Telia TV -tiimistä:

 


@LuMaria  kirjoitti 21.8.2021:
Tallennuspalvelussa on parhaillaan häiriötilanne, jonka vuoksi tallenteita häviää Telia TV -palvelusta. Kaipaisimme tähän ketjuun havaintojanne kadonneista tallenteista. 


@LuMaria  kirjoitti 12.8.2021:

Päivitämme tallenteiden listanäkymää lähiaikoina niin, että sarjatallenteet eivät enää näy yksittäisten tallenteiden joukossa. 

 

Toiseksi: Telia TV sovellus on tulossa Android TV:lle loppuvuoden aikana! 
Olette toivoneet tätä paljon ja olemme työstäneet sovellusta kulisseissa. 

Tarkkaa aikataulua en ikävä kyllä pysty kertomaan, sillä työ jatkuu vielä. Palaan heti asiaan, kun aikataulut tarkentuvat. Tämä kuitenkin tiedoksi tässä vaiheessa, että toiveenne on kuultu ja siihen ollaan myös vastaamassa. 🙂


@LuMaria  kirjoitti 27.5.2021:

Tavoitteenamme on, että Telia TV digiboksista muodostuu tulevan kehityksen myötä kodin viihdekeskus, joka Telia TV sovelluksen myötä kulkee mukana myös taskussa.

Tämän vuoden aikana olemme tuomassa digiboksille uusia sovelluksia, ja valmistelemme samalla isompaa Telia TV palvelun uudistusta, joka mahdollistaa laajemman sovelluskattauksen tulevaisuudessa. Kerromme myöhemmin mitä sovelluksia digibokseille on luvassa. 🙂

Olemme varsin pitkällä suunnitelmissa, joiden toteutuessa nykyinen Telia TV palvelun kokonaisuus yhtenäistyy ja käyttökokemus yhdenmukaistuu.

 

Tallennuspalvelun listanäkymän kehitys on edennyt hyvin, ja saamme uuden näkymän ensimmäisen version tuotantoon tämän hetken tiedon mukaan lähiviikkoina.

Lisäksi HD-laatuinen tarjontamme on laajentunut tämän kevään aikana. Telia TV sovelluksessa ja Telia TV digibokseilla kanavat, jotka ovat saatavilla HD-laatuisina, näkyvät HD:na. Vuokraamon puolella loputkin leffat muuttuvat HD-laatuisiksi kesäkuun aikana.


332 vastausta
Ocxid
Kommentaattori
  • 38 custom-general.kudos
  • 72 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Vain heinäsirkan siritystä kuuluu kehitysosastolta. Taitaa kuulua myös Telian johto-osastoltakin.

Katti37
Uusi keskustelija
  • 9 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Mennyt aivan mahdottomaksi tallenteiden kanssa. Osa puuttuu listoilta/katoaa. Tallennelistalla tyhjiä aukkoja alusta loppuun, ei vain esim. jonkin tietyn päivän kohdalla. Toivottavasti kadonneet tallenteet palautuvat takaisin! Ei auttanut järjestelmän uudelleen käynnistys. Miten ihmeessä tästä on tullut näin epäluotettava. Vanha tallennenäkymä pitäisi palauttaa takaisin vähintään siksi aikaa, että uusi saadaan toimimaan kuten sen kuuluisi toimia ja ilman että asiakkaat joutuvat kärsimään jatkuvista bugeista.

IMG_20210426_213745.jpg

kshji
Kommentaattori
  • 26 custom-general.kudos
  • 31 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Näitä ongelmia tuntuu riittävän. Kaikki mainitut tuttuja. Liian.

Virhe 722 viime aikoina tutuksi. Joitakin ohjelmia ei vaan voi katsoa. Tallentaa voit 🙂 kai ?.

 

Mitä Teliassa on suunnitelmia asian korjaamiseksi ?

Moni kokenut "valtiomies" , anteeksi "valtiohenkilö", on esittänyt vakavasti: palautus 2020 joulukuun tilanteeseen. Silloin kaikki oli hyvin, jos vertailuna sen jälkeinen aikakausi. Karmeeta.

4 kk:tta aivan karmeeta. Ja tuntuu vain syvemmälle suohon menevän.

LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 45 custom-general.kudos
  • 112 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@jarkko35 Katsotko C Morea digiboksilla ilman Telian laajakaistaa vai Telian laajakaistalla? Esimerkit puuttuvista jaksoista voisivat auttaa ongelman selvittämisessä. 

 

@jarkko35 ja @Katti37, mainitsitte molemmat että tallenteita on kadonnut. Olemme huomanneet, että MTV3:lta, Avalta ja Subilta tehtyjä tallenteita on kadonnut. Aiheesta löytyy myös häiriötiedote. Onko teiltä kadonnut muilta kanavilta tehtyjä tallenteita? Jos on, esimerkit auttavat ongelman ratkaisemisessa. 

Juuso1980
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

En ymmärrä ollenkaan Telian logiikkaa tässä asiassa, jos oikeasti halutaan tehdä huippupalvelu jota ihmiset haluaa käyttää, miksi esim. pitää olla erikseen 

palvelu laajakaistalla tai ilman laajakaistaa? Sama juttu näissä että laajakaistan kanssa palvelussa peruskanavat lähetetään HD laadulla mutta ilman laajakaistaa ei lähetetä HD laadulla. Mikä idea?

LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 45 custom-general.kudos
  • 112 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@kshji@  kirjoitti:

Näitä ongelmia tuntuu riittävän. Kaikki mainitut tuttuja. Liian.

Virhe 722 viime aikoina tutuksi. Joitakin ohjelmia ei vaan voi katsoa. Tallentaa voit 🙂 kai ?.

 

Mitä Teliassa on suunnitelmia asian korjaamiseksi ?

Moni kokenut "valtiomies" , anteeksi "valtiohenkilö", on esittänyt vakavasti: palautus 2020 joulukuun tilanteeseen. Silloin kaikki oli hyvin, jos vertailuna sen jälkeinen aikakausi. Karmeeta.

4 kk:tta aivan karmeeta. Ja tuntuu vain syvemmälle suohon menevän.


Julkaisemme huomenna digiboksille päivityksen, raportoisitko toistuuko virhekoodi 722 vielä päivityksen jälkeenkin? 

madass
Kommentaattori
  • 17 custom-general.kudos
  • 28 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Juu, meiltäkin on kadonnut maikkarin ohjelmia ja on jäänyt tallentumatta ajastuksesta huolimatta. Rouva osoittaa sormella minua, vaikka olen syytön. Sormella pitääkin osoittaa Teliaa, ja jätän sanomatta millä sormella.

 

jarkko35
Konkari
  • 336 custom-general.kudos
  • 559 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Nyt alkaa mennä hermo! Yritin töiden jälkeen jatkaa tallenteen katselua, mutta nyt katsottavissa on pelkästään "yksittäisiä" tallenteita, ei enää ollenkaan "toistuvia tallenteita". Ne ovat hävinneet. Ja tästä me asiakkaat vielä maksamme!!

Wiikari
Vakiokalustoa
  • 22 custom-general.kudos
  • 80 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Nyt tallennuksiin ovat ilmestyneet kaikki tallennukset, mitkä mahtuvat siihen 3 kk sisään. Joka ainoa. Kaikki aikaa sitten poistetut. Kaikki jaksot jatkuvista tallennuksista, myös ne joiden jatkuva tallennus on poistettu. Ja nyt kun yrittää poistaa jotain jo "haamuna" palannutta jaksoa, ilmestyy tämä jakso välittömästi takaisin. Listalla on jopa jaksoja joiden 3kk raja on mennyt umpeen ja ovat automaattisesti poistuneet. 

Mano75
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Sama täällä näkyy 18 haamutallennetta vaikka pitäis olla 2. Sitten ku meet katsomaan niin kadonnu kaikki. Surkein palvelu ikinä