peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
59152 Jäsentä
163972 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

discovery ei näy

Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎19-12-2014
Kirjoituksia: 30
211/248

Vs: discovery ei näy

No nyt näkyy kanavat, olipa uskomaton palvelu/asiakaspalvelu-fiasko kolmannella vuosituhannella. Toivottavasti näkyvät moitteetta seuraavat 387 päivää, jolloin sopimukseni päättyy. Jos hyvitys on ruhtinaallinen ja palvelu toimii tulevaisuudessa loistavasti niin voin ehkä harkita jatkoa. Mutta silti, mihin osoitteeseen boxin ja modeemin voi palauttaa? Kai Sonera maksaa postitus- ja pakkauskulut. 

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎16-04-2015
Kirjoituksia: 9
212/248

Itse sain ainakin vaihdettua kanavat uudelleen vaikka olin jo kerran vaihtanut kanavat hermostuksissani tässä kuussa.

Olin tosin ennen sitä yhteyksissä aspaan chatin kautta ja nyt näkyvät Eurosportin kanavat ja Investigation Discovery uudelleen Hymiö Erittäin onnellinen

Niin ja käytössä Mix M -paketti. 

0 tykkäystä
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎03-01-2015
Kirjoituksia: 59
213/248

nyt näkyy, mutta ohjelma kirjastossa ei ole mitään?

tuleeko sinne menneen viikon ohjelmat vai miten on?

0 tykkäystä
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎01-03-2015
Kirjoituksia: 32
214/248

Miten Mix M kanavia pääsee vaihtamaan. Lupasitte että palautatte vaihto-oikeuden kun jouduimme vaihtamaan kanavasisällön?
0 tykkäystä
Uusi keskustelija
215/248

@Leonwilmer kirjoitti:
Miten Mix M kanavia pääsee vaihtamaan. Lupasitte että palautatte vaihto-oikeuden kun jouduimme vaihtamaan kanavasisällön?

Ole yhteyksissä aspaan esim chatin kautta. Niin minäkin tein ja heti sai itse vaihdettua Hymiö Onnellinen

Uusi keskustelija
216/248

@Maariani78 kirjoitti:

@Leonwilmer kirjoitti:

Ole yhteyksissä aspaan esim chatin kautta. Niin minäkin tein ja heti sai itse vaihdettua Hymiö Onnellinen

Ja olipahan uusi Frii-kanavakin tullut jo näkyviin kun käynnistin hetki sitten boksin uudestaan Hymiö Kieli

Poistettu käyttäjä

Kirjoituksia: 0
217/248

Mix M listalla ei ollut kun yksi Discovery kanava juuri äsken.

Kunhan tulee AnimalPlanet ja toivottavasti HD,  niin varmasti tilaan uudestaan Mix M paketin.

Minä niin rakastan dokkareita ja siksipä Mix M lisatalle olen valinnut vain dokkareita.

Minulla on HD kortinlukija ja siksi olisi sopivaa jos kanavapaketeissa olisi HD-kanavat. Hymiö Silmänisku

Edit. Kun sanoin irti sen kanavapaketin, niin siellä ennen muokkausta  lukee, että loppuu 30.4.15 Eli kestääkö irtisanominen yksi kuukausi? 

Nyt näin, että siellä on kaikki Discovery kanavat, mutta en tietenkään voi valitsea. 

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
218/248

@Puuneula kirjoitti:

Mix M listalla ei ollut kun yksi Discovery kanava juuri äsken.

Kunhan tulee AnimalPlanet ja toivottavasti HD,  niin varmasti tilaan uudestaan Mix M paketin.

Minä niin rakastan dokkareita ja siksipä Mix M lisatalle olen valinnut vain dokkareita.

Minulla on HD kortinlukija ja siksi olisi sopivaa jos kanavapaketeissa olisi HD-kanavat. Hymiö Silmänisku

Edit. Kun sanoin irti sen kanavapaketin, niin siellä ennen muokkausta  lukee, että loppuu 30.4.15 Eli kestääkö irtisanominen yksi kuukausi? 

Nyt näin, että siellä on kaikki Discovery kanavat, mutta en tietenkään voi valitsea. 

yhteyttä aspaan niin saat sen jälkeen valita kanavat uudestaan ☺. Itsekin otin chatin kautta yhteyttä.

0 tykkäystä
Poistettu käyttäjä

Kirjoituksia: 0
219/248

Yritin monta kertaa chatissa odottaa, mutta ketään ei tullut. Kuulemma jonoa on.

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎01-04-2015
Kirjoituksia: 16
220/248

Täällä discovery ilmoittaa vaan, että salattu kanava Hymiö Surullinen
Eurosport näkyy.
0 tykkäystä