peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
58065 Jäsentä
161717 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Yhteisön säännöt



Highlighted
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
Rekisteröitynyt: ‎12-12-2014
Kirjoituksia: 3 468
1/1

Yhteisön säännöt

Toimi näin

 

Olemme aina ystävällisiä, kohteliaita ja kiitämme saamastamme avusta. Ymmärrämme, että mitä enemmän annamme sitä enemmän myös saamme joten autamme muita aina jos vain suinkin pystymme. Perustelemme mielipiteemme, ja kunnioitamme myös muiden mielipiteitä vaikka ne olisivatkin kenties erilaisia kuin omamme.

  

Yhteisössämme jaetaan vain sellaista materiaalia johon materiaalia jakavalla itsellään on oikeus. Yhteisömme jäsen itse on vastuullinen varmistamaan tämän aina kun hän lataa Yhteisöön kuvia ja/tai videoita tai muuta materiaalia. Jos koet jonkun viestin olevan näiden sääntöjen vastainen, ilmoitathan siitä ylläpidolle ”Raportoi sopimattomasta sisällöstä” – linkin kautta.

 

Ei näin

 

Emme kiroile, kiusaa emmekä hauku ketään vaikka hänellä olisikin asioista mahdollisesti erilainen näkemys kuin minulla itselläni. Emme kirjoita rasistisia tai muutoin ihmisiä, yhteisöä, uskontoa tai rotua loukkaavia viestejä. Emme yllytä rikokseen ja muutenkin lainvastaiset viestit ovat kiellettyjä Yhteisössämme. Emme kirjoita seksistisiä viestejä ja/tai viestejä jotka sisältävät pornograafista materiaalia.

 

Emme floodaa emmekä spämmää. Eikä huudeta caps lock päällä. Emme availe useita nickejä per käyttäjä tai käytä hyvän tavan vastaisia nickejä.

 

Muista

 

Yhteisöön kirjoitetut viestit sisältöineen ja mielipiteineen edustavat aina henkilön omaa mielipidettä, eivät Yhteisön tai sen ylläpidon linjaa. Jos saamasi vinkki kuulostaa oudolta tai jopa väärältä, älä kokeile sitä. Jos joku pyytää sinulta henkilökohtaisia tietoja kuten esimerkiksi asiakasnumeroa, osoitetta, salasanaa tai luottokortin numeroa älä luovuta niitä hänelle vaan raportoi tilanteesta ylläpidolle.

 

Ennen kuin kysyt

 

Yhteisössämme jäsenet auttavat toinen toisiaan, kertomiesi tietojen ja oman osaamisensa sekä netistä löytyvien yleisten ohjeiden pohjalta. Jos asian ratkaisemiseksi tarvitaan henkilökohtaisia asiakas- tai tunnistetietojasi, ota yhteyttä 24/7 avoinna olevaan chat-asiakaspalveluun jonka löydät kirjautumalla telia.fi -sivustolle. Tai vaihtoehtoisesti ota yhteyttä asiakaspalveluun muiden kanavien kautta.

 

Huomioi nämä kun kysyt

 

Tutustu Yhteisömme eri keskustelualueisiin ja niissä käytyihin keskusteluihin ja mieti mille alueelle kysymyksesi kuuluu. Jos aiheesta on jo keskustelua, lisää keskustelusi olemassa olevan ketjuun tai aloita halutessasi uusi keskustelu. Otsikoi kysymyksesi ytimekkäästi, probleemaasi kuvaavalla tavalla. Lisää kysymykseesi mahdollisimman tarkat tiedot, mitä on tapahtunut ja miten asia/ongelma ilmenee ja niin edelleen.

 

Ethän lisää viestiisi asiakastietojasi kuten asiakasnumeroa, puhelinnumeroa, sähköpostiosoitetta etkä varsinkaan henkilötunnustasi. Laitteen IMEI-koodiakaan ei kannata laittaa näkyviin julkiselle foorumille.

 

Avun saatuasi

 

Klikkaa ratkaisun tarjonneen viestin kohdalla ”Hyväksy ratkaisuksi”, näin muut apua tarvitsevat tietävät miten vastaavanlainen ongelma voidaan ratkaista heidänkin kohdallaan. Keskustelut, joissa on hyväksytty ratkaisu löytyvät helpommin myös eri hakukoneilla.

 

Hyvien, informatiivisten, rakentavien ja sellaisten jotka vievät keskustelua eteenpäin, hauskojen, positiivisesti yllättävien viestien kohdalla kannattaa klikata "Tykkää", näin osoitat arvostusta viestin kirjoittajalle.

 

Moderointi

 

Moderaattorit voivat jälkikäteen muokata tai jopa poistaa yksittäisiä viestejä. Viestin, joka sisältää asiattomuuksia, henkilökohtaisia loukkauksia tai on muuten Yhteisön sääntöjen vastainen, moderaattorit voivat poistaa ilman eri varoitusta. Sääntöjen rikkomisesta, tai toistuvasta sääntöjen rikkomisesta moderaattori voi antaa käyttäjälle varoituksen. Tilanteesta riippuen käyttäjätunnus voidaan lukita tilapäisesti tai jopa pysyvästi.

 

Yhteisön pelisääntöjä voidaan päivittää tarvittaessa. Rekisteröitymällä Yhteisöön hyväksyt samalla myös yleiset käyttöehdot.

 

⎮Telia Yhteisön capitán⎮Apple iPhone XS Max⎮Apple iPad Air 2⎮ Apple TV 4K⎮Apple MacBook Pro⎮