Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63905
Kirjoituksia 174059

Telia tili helpottaa palveluidesi hallintaa



Highlighted

Telia tili helpottaa palveluidesi hallintaa

Moderaattori
Viestejä 19 kpl

Telia tili helpottaa palveluidesi hallintaa

1/1

Telia tilillä hallinnoit kaikkia palveluitasi.jpg

 

Hmm, mikäs se minun käyttäjätunnus taas olikaan? 

 

Kirjautuminen eri palveluihin ja etenkin käyttäjätunnusten sekä salasanojen muistaminen aiheuttaa toisinaan päänvaivaa. Arkesi helpottamiseksi olemme luoneet Telia tilin. Saat yhdellä kirjautumisella avattua näkymän sekä yrityksesi että henkilökohtaisiin palveluihisi. Myös asiakaspalvelu on apunasi chatin välityksellä kun kirjaudut Telia tiliin.

 

Mikä muuttuu Telia tilin myötä?

 

Olet ehkä aiemmin kirjautunut Yritysportaaliin sähköpostiosoitteella ja salasanalla. Voit jatkossa kirjautua mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksillasi luomalla Telia tilin. Kirjautumisen helpottuessa saat samalla kirjautumisella myös pääsyn henkilökohtaisiin palveluihisi ja asiointi on sujuvampaa. Sinun ei enää tarvitse muistaa eri käyttäjätunnuksia ja salasanoja.

 

Telia tiliin kirjautumisen jälkeen valitset, että haluatko hallinnoida omia vai yrityksesi/yritystesi palveluita. Valintasi mukaan sivusto ohjaa sinut halutun y-tunnuksen Yritysportaaliin tai Omille sivuille. Kaikki palvelut eivät siis näy samassa näkymässä ja tällä varmistut siitä, että palvelut eivät mene sekaisin keskenään.

 

Voit kirjautua Telia tiliin mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksilla, joten sinun ei tarvitse enää muistaa käyttäjätunnuksia tai salasanoja.Voit kirjautua Telia tiliin mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksilla, joten sinun ei tarvitse enää muistaa käyttäjätunnuksia tai salasanoja.

 

Useampi Yritysportaali yhden Telia tunnuksen takana

 

Tällä hetkellä

Onko sinulla hallinnassasi usean yrityksen palvelut ja sen myötä myös useammat Yritysportaalitunnukset? Useiden portaalitunnusten vaihtoehtona sinulla saattaa olla rakennettuna portaaliin hierarkia, johon on liitetty useampi yritys. Niillä saattaa myös olla eri henkilöt hallinnoivina käyttäjinä. Tällä hetkellä yhdellä käyttäjällä saattaa siis olla lukematon määrä eri tunnuksia eri yrityksiin, joita hän saa hallinnoida.

 

Telia tilin avulla

Saat Telia tilin avulla palveluiden hallinnan yhden tunnuksen taakse, jos sinulla on useampi yritys tai käyttöoikeus useampaan yritykseen. Jatkossa sinulle on yhdet tunnukset, joiden takaa löytyy kaikki hallinnoimasi yritykset. Näiden yritysten ei tarvitse olla samaa konsernia, kuten aiemmassa hierarkia-mallissa oli tapana. Tämä helpottaa palveluiden ja tunnusten hallintaa.

 

Sinulla tulee olla yrityksen allekirjoitusoikeus jotta saat Telia tilin yritykselle käyttöön. Muutoin allekirjoitusoikeudellinen henkilö voi kutsua sinut hallinnoimaan yritystä oman Telia tilinsä kautta.

 

Henkilökohtaiset palvelut Telia tilissä

 

Telia tiliin kirjautumisen jälkeen voit valita Yritysportaaliin siirtymisen sijaan henkilökohtaisten palveluiden hallinnoinnin Omilla sivuilla. Sinun ei siis tarvitse jatkossa kirjautua eri tunnuksilla Omille sivuille ja portaaliin. Saat yhteyden portaalin kautta yritysasiakaspalveluun ja Omien sivujen kautta kuluttaja-asiakaspalveluun helposti chatin kautta, jos tarvitset apua palveluiden hallinnan kanssa.

 

Saat Telia tilin yrityksellesi käyttöön tunnistautumalla pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella sivustollamme.

 

Joko yritykselläsi on Telia tili käytössä?

 

Lue myös: