peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
50919 Jäsentä
147912 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Operaattorimaksaminen Google Play Storessa

Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎28-03-2017
Kirjoituksia: 4
1/8

Operaattorimaksaminen Google Play Storessa

Hei,

Minulla on Telian matkapuhelinliittymä ja Nokia 6-puhelin. En saa valittua mobiilimaksamista vaihtoehdoksi Google Play Storessa. Asiakaspalvelu ja Helppi eivät osanneet auttaa.

Johtuuko tämä siitä että se on niin uusi juttu?

Puhelin on myös joskus rikottu hakkeroimalla sitä liikaa ja ohjelmiston olen saanut ladattua uudestaan puhelimeen. Ohjelmisto ei ole ehkä aivan oikea, mutta toimii täydellisesti ja päivitykset tulevat normaalisti Nokialta, voisiko tämä kuitenkin olla syynä?

0 tykkäystä
7 vastausta
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 586
2/8

Vs: Operaattorimaksaminen Google Play Storessa

@mtleppanen  kirjoitti:

Hei,

Minulla on Telian matkapuhelinliittymä ja Nokia 6-puhelin. En saa valittua mobiilimaksamista vaihtoehdoksi Google Play Storessa. Asiakaspalvelu ja Helppi eivät osanneet auttaa.

Johtuuko tämä siitä että se on niin uusi juttu?

Puhelin on myös joskus rikottu hakkeroimalla sitä liikaa ja ohjelmiston olen saanut ladattua uudestaan puhelimeen. Ohjelmisto ei ole ehkä aivan oikea, mutta toimii täydellisesti ja päivitykset tulevat normaalisti Nokialta, voisiko tämä kuitenkin olla syynä?

Hei @mtleppanen! Valitettavasti se ei onnistu, koska operaattorin suoralaskutuksen sopimus on tällä hetkellä käytössä ainoastaan DNAlla.

Lisätiedot: https://support.google.com/googleplay/answer/2651410?hl=fi

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ✋ Omat Sivut | ♲ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia

Telian virallinen asiakas jo vuodesta 2015

0 tykkäystä
Uusi jäsen
3/8

Sain tekstiviestin missä kerrottiin että 23.4.2018 alkaen tuo on mahdollista ja kysyin sitä myös Telian chatista ja sanoivat että se on tullut voimaan juuri. Soitin Helppiin ja sielläkin sanottiin että operaattorilaskutus-vaihtoehto näkyy. Minulla sitä ei vain näy. Onko muilla samanlainen ongelma?

0 tykkäystä
Herrasmies
Herrasmies
4/8

@mtleppanen  kirjoitti:

Sain tekstiviestin missä kerrottiin että 23.4.2018 alkaen tuo on mahdollista ja kysyin sitä myös Telian chatista ja sanoivat että se on tullut voimaan juuri. Soitin Helppiin ja sielläkin sanottiin että operaattorilaskutus-vaihtoehto näkyy. Minulla sitä ei vain näy. Onko muilla samanlainen ongelma?

Hei, tarkistin asian Google Play -kaupasta. Kyllä se pitää paikkansa. Tuota sivustoa ei vain ollut päivitetty ajan tasalle. Mikä Google Kaupan versio on käytössäsi? Auttaisiko sovelluksen päivitys? Jos kaikki OK, niin tuo maksuvaihtoehto näkyy Tili > Maksutavat -osiossa. Pääsetkö edes lisäämään tätä maksuvaihtoehtoa? Tuo oli itselläni automaattisesti Hymiö Onnellinen

Screenshot_20180425-120329.png

Käytän Nokia 8 (Android 8.1) -puhelinta ja suosin itse useammin pankki- ja luottokorttimaksua. Tosin eilen onnistui näppärästi esim. HSL-sovelluksella tuo operaattorin suoralaskutus. Tuli vain mieleen Hymiö Erittäin onnellinen

Screenshot_20180425-131111.png

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ✋ Omat Sivut | ♲ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia

0 tykkäystä
Herrasmies
Herrasmies
5/8

Huomio!

Operaattorin suoralaskutuksen vianetsintä

Jos sinulle ei näytetä operaattorin suoralaskutuksen vaihtoehtoa, muista seuraavat asiat:

• Operaattorin suoralaskutus on valittavana vain käytettäessä Google Play Kauppa ‑sovellusta. Maksutapaa ei voi käyttää Google Play ‑verkkosivustolla tietokoneella tai mobiiliselaimella.
  • Operaattorikohtaisella tililläsi on oltava hyvä maine.

Lisää YKK-tietoa ongelmanratkaisuun:

Uusi jäsen
6/8

Ongelmana oli että minulla oli jenkkien maksuprofiili Google Playssa ja vaihtamalla sen Suomeen, operaattoriveloituksen sai käyttöön.

Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
Rekisteröitynyt: ‎12-12-2014
Kirjoituksia: 2 835
7/8

Hienoa, että selvisi ja kiitos, että kerroit ratkaisun myös muille Hymiö Onnellinen

Herrasmies
Herrasmies
8/8

@mtleppanen  kirjoitti:

Ongelmana oli että minulla oli jenkkien maksuprofiili Google Playssa ja vaihtamalla sen Suomeen, operaattoriveloituksen sai käyttöön.

Aika kinkkinen ongelma, mutta hienoa että sait ratkaistua. Muuttujia on toisinaan monia Hymiö Erittäin onnellinen