peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
54155 Jäsentä
154613 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

Telia.fi sivujen toimivuudesta



Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎19-09-2018
Kirjoituksia: 10
11/12

Vs: Telia.fi sivujen toimivuudesta

Juuri äsken kokeilin, sama viesti, eli ei onnistu tilaus. En taida enää jaksaa vääntää, vaan tilaan saman tuotteen muualta ~50€ kalliimmalla. Kieltämättä olisi ollut hyvä tarjous, mutta eipä siitä paljon iloa ole kun sivut eivät toimi. Tuntipalkoille ei tässä olisi myöskään päässyt, sen verran paljon on ollut odottelua ja uudelleen naputtelua, mm. tuo salasanan vaihto on täysin käsittämätön case Telialla, vai enkö vain löydä kohtaa mistä se vaihdetaan. Nyt en ymmärrä miten sen voi tehdä muuten kuin luomalla uuden tunnuksen. Toki mobiilivarmennetta käyttämällä pääsee sisään, mutta aina ei jaksaisi hakea kännyä kartanon etelä siivestä tms.

Yllättävän vaikeaa, ja ei, osaamisesta ei pitäisi olla kiinni. Olen ollut www sivujen kanssa tekemisissä Mosaic ja Netscape ajoista asti, kaikki tekniikat ovat tuttuja ja käytännössä kaikki hankinnat olen tehnyt jo useita vuosia vain netistä. Kokemusta on useista kymmenistä nettikaupoista jo pelkästään tänä vuonna, Alibaba, AliExpress, Ebay, Amazon, Verkkokauppa, Elisa, Multitronic, Jimms jne vain muutamia mainitakseni, ja jokainen niistä pesee Telian sivuston niin ostamisen helppouden kuin käyttökokemuksen puitteissa. Nyt minulla on Telian epäselvään sivustokokonaisuuteen about neljä käytäjätunnusta - yhdellä pitäisi pärjätä! Mutta ei, salasanan vaihtohan ei onnistu. Ymmärrän kyllä salasanan ja eri vaihtokäytäntöjen tärkeyden, mutta joku tolkku pitäisi siinäkin olla, kyseessä ei kuitenkaan ole mikään Pentagonin administratorin tunnus. 

Kaiken kaikkiaan, Danny Thomasia lainatakseni, pitäkää tunkkinne! Palaan asiaan (mielenkiinnosta) mahdollisesti ensi vuonna Black Fridayna, josko olette saaneet siihen mennessä järkeistettyä sivustoanne, tai ylipäätään ne toimimaan. Siihen saakka aijon pysyä hyväksi havaituilla sivustoilla jotka eivät tuhlaa aikaani, jonka muuten arvostan huomattavasti korkeammalle kuin jokun viidenkymmenen euron säästö usean tunnin tappelusta.

 

Kiitos ja näkemiin.

 

Ainii, ei jotain huonoa että ei hyvääkin - Liigan osalta palvelunne on Huomattavasti parempi kuin Ruudun monta vuotta kestänyt räpellys. Jotain pientä sanomista sielläkin on hetkittäin ollut, mutta ei mitään fataalia. Kaiken kaikkiaan siitä on jäänyt hyvä maku suuhun, enkä tunne maksavani turhasta. 

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 1 266
12/12

Vs: Telia.fi sivujen toimivuudesta

Kiitokset tuosta Liigaan liittyvästä palautteesta, kiva kuulla että homma on toiminut hienosti!

 

Mitä laitetta yritit tilata verkkokaupasta? Juuri testailin itse ja sain jonkun läppärin laitettua ostoskoriin ja pääsin maksuvaiheeseen, mutta en viitsinyt viedä tilausta loppuun saakka. Missä vaiheessa ongelmat siis ilmenee?


paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg
0 tykkäystä