Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Elkuk
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Lahjakortti liittymästä vai asiakkuudesta?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Keväällä tilasin kolme liittymä ja tarjouksena oli lahjakortti 30€/liittymä. Telialta tuli vahingossa 4 lahjakorttia ja yhden piti perua mutta peruttiin kaksi. Nyt kun olisin ne kolme käyttänyt niin sanotaan että lahjakortti onkin asiakaskohtainen ja niitä on vain kaksi. Pyynnöstä huolimatta ei minulle sellaista tarjousta voitu näyttää ja minulla on nyt mennyt kohta kaksi viikkoa chattailussa kun ei asia hoituu ollenkaan. Viimeinen asiakaspalvelija lähti linjoilta pois kesken keskustelua.  Soittopyyntöihin kukaan ei vastaa, itse en soita sinne päin periaatteessa etten tuhlaa omaa rahaa, ainoastaan nyt on mennyt aikaa ja hermot kun päivittäin chatissa yritän asiani selvittää. Laitan liitteenä tarjouksesta otettu s

näyttökuva, mitä mieltä olette?

 

liittymäkampanja.jpg

 

Edit SannaMKoo: Upotettu kuva suoraan kommenttiin
JoonasLam: siirretty ketju toiseen osioon

16 vastausta
SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 405 custom-general.kudos
  • 687 custom-general.replies
  • 79 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Elkuk  kirjoitti:

Keväällä tilasin kolme liittymä ja tarjouksena oli lahjakortti 30€/liittymä. Telialta tuli vahingossa 4 lahjakorttia ja yhden piti perua mutta peruttiin kaksi. Nyt kun olisin ne kolme käyttänyt niin sanotaan että lahjakortti onkin asiakaskohtainen ja niitä on vain kaksi. Pyynnöstä huolimatta ei minulle sellaista tarjousta voitu näyttää ja minulla on nyt mennyt kohta kaksi viikkoa chattailussa kun ei asia hoituu ollenkaan. Viimeinen asiakaspalvelija lähti linjoilta pois kesken keskustelua.  Soittopyyntöihin kukaan ei vastaa, itse en soita sinne päin periaatteessa etten tuhlaa omaa rahaa, ainoastaan nyt on mennyt aikaa ja hermot kun päivittäin chatissa yritän asiani selvittää.

 


Tervehdys @Elkuk ja lämpimästi tervetuloa tänne Yhteisöön keskustelemaan. 

 

Tarkkoja ehtoja kevään kampanjoista voi tosiaan asiakaspalvelussa olla haastava etsiä, mutta mietin että voisikohan tässä kuitenkin olla kyseessä jokin väärinkäsitys. Ainakin tällä hetkellä jos meillä on ollut lahjakorttikampanjoita uusista liittymistä, niin tosiaan jokaiseen uuteen liittymään kuuluu yksi lahjakortti. 

Kerroit että tilasit kolme liittymää ja sait alunperin neljä lahjakorttia joista nyt on jäljelle jäänyt kaksi. Onhan sinulla kuitenkin kaikki kolme tilattua liittymää ollut yhä voimassa lahjakorttien lähetyshetkellä ja ensimmäiset laskut niistä maksettu? Mitä asiakaspalvelussa on tarkalleen ottaen sanottu? Nythän kun sinulla on kuitenkin kaksi lahjakorttia, niin asiakaskohtainen tuon edun ei pitäisi tässäkään tilanteessa olla.

 

Näin Yhteisön kautta pystymme asiaa tosiaan käymään läpi vain näin julkisesti, mutta jos sinulla on yhä kaikki kolme liittymää voimassa jotka olet ottanut tuolla kyseisellä kampanjalla ja silti vain kaksi lahjakorttia voimassa niin suosittelen sinua olemaan vielä asiakaspalveluumme yhteydessä. Pahoittelut tästä pompottelusta ja harmi ettei asia ole selvinnyt asiakaspalvelun kautta ensimmäisellä yhteydenotolla! 

Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Venu 2S | Lukutoukka | TV-sarjat

Elkuk
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kiitos sinulle vastauksesta.

Taidat olla ensimmäinen henkilö joka mainitsi liittymä/lahjakortti asia samalla tavalla niin kuin minäkin sen ymmärsin liittymien tarjouksesta. 

Kaikki 3 liittymä voimassa kolmella eri henkilöllä, laskut maksettu.

Asiakaspalvelussa sanotaan että yksi lahjakortti olisi kuulunut eli olisi asiakaskohtainen 😅 " Viimeisimmän selvittelyn tulos on että lahjakortit ovat asiakaskohtaisia eikä liittymäkohtaisia." Joka kerta uusi asiakaspalvelija jusahtaa viimeiseen selvittelyn tulokseen eikä kukaan tutkia asia pitemmälle kunnolla. 

 

Liittymäasiakas ei ole sama kuin asiakas.

Veloitettiinhan avausmaksukin kolme kertaa 5€, eli sekin on liittymäkohtainen. Muutenhan minun olisi pitänyt saada vain yhden avausmaksun kun on yksi asiakaskin.

Olen kuluttanut nyt jo oikeasti niin paljon aika sen 30€ takia mutta periaatteesta en anna periksi.

Seuraavaksi selvittelemään kuluttajasuojan kautta.

SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 405 custom-general.kudos
  • 687 custom-general.replies
  • 79 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Elkuk  kirjoitti:

 

Asiakaspalvelussa sanotaan että yksi lahjakortti olisi kuulunut eli olisi asiakaskohtainen 😅 " Viimeisimmän selvittelyn tulos on että lahjakortit ovat asiakaskohtaisia eikä liittymäkohtaisia." Joka kerta uusi asiakaspalvelija jusahtaa viimeiseen selvittelyn tulokseen eikä kukaan tutkia asia pitemmälle kunnolla. 

 

Liittymäasiakas ei ole sama kuin asiakas.

Veloitettiinhan avausmaksukin kolme kertaa 5€, eli sekin on liittymäkohtainen. Muutenhan minun olisi pitänyt saada vain yhden avausmaksun kun on yksi asiakaskin.

Olen kuluttanut nyt jo oikeasti niin paljon aika sen 30€ takia mutta periaatteesta en anna periksi.

Seuraavaksi selvittelemään kuluttajasuojan kautta.


Ymmärrän! Mitä enemmän olen täällä meilläkin asiaa selvitellyt niin olen saanut vastauksia että uusia liittymiä avatessa luvattu lahjakortti on liittymäkohtainen. Eli tätä asiaa olisi kyllä tarpeen vielä asiakaspalvelussamme katsoa. Varmasti asian hoitaminen jo turhauttaa kun olet ollut tästä useamman kerran yhteydessä, mutta tosiaan chatin kautta saat meidät vielä nopeaa kiinni ja voimme tätä vielä setviä. Toki sinulla on oikeus myös kuluttajaneuvojan kautta lähteä asiaa viemään eteenpäin meidän suuntaamme! 

 

Toivon todella että tähän saataisiin nopeasti ratkaisu, erittäin harmillinen tapahtuma kaiken kaikkiaan.

Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Venu 2S | Lukutoukka | TV-sarjat

Elkuk
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Heippa.

Asiakaspalvelussa sanotaan että olen jo ottanut yhteyttä ja että asia selvitellään.

On se kummaa että siellä päässä nähdään minun liittymästä että C More palvelu käyttämättä ja tyrkytetään sitä mutta ei nähdään lahjakorttia joka siihen liittymään olisi kuulunut 😅

Kun asioita selvitetään niin tuollainen asia ei vie paljoakaan aikaa. Mutta jos ei asiakkaista välitetään niin kaikkiin konstein yritetään asia viivytellä että asiakas antaa periksi. Siellä on jo ymmärretty ettei minusta jatkossa asiakasta saa niin ei silloin tarvitsekaan palvella.

Ikävä toiminta!

P.S. Löysin tilausvahvistus s-postista ja siinä jokaiselle liittymälle 30€ lahjakortti tarjous.

 

AaTanja
Moderaattori
Moderaattori
  • 175 custom-general.kudos
  • 413 custom-general.replies
  • 20 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Elkuk  kirjoitti:

Heippa.

Asiakaspalvelussa sanotaan että olen jo ottanut yhteyttä ja että asia selvitellään.

On se kummaa että siellä päässä nähdään minun liittymästä että C More palvelu käyttämättä ja tyrkytetään sitä mutta ei nähdään lahjakorttia joka siihen liittymään olisi kuulunut 😅

Kun asioita selvitetään niin tuollainen asia ei vie paljoakaan aikaa. Mutta jos ei asiakkaista välitetään niin kaikkiin konstein yritetään asia viivytellä että asiakas antaa periksi. Siellä on jo ymmärretty ettei minusta jatkossa asiakasta saa niin ei silloin tarvitsekaan palvella.

Ikävä toiminta!

P.S. Löysin tilausvahvistus s-postista ja siinä jokaiselle liittymälle 30€ lahjakortti tarjous.

 


Onhan tuo nyt kieltämättä tosi ikävää, kun jää tunne, että asiaa vatvotaan ja vatvotaan vaan eikä saa yhteneväistä selitystä ja vastausta asialleen. Mutta ymmärränkö oikein tuosta kommenttisi aloituksesta, että asia olisi nyt asiakaspalvelussa käsittelyssä ja hoidossa? 

 

Lahjakorttikampanjoihin liittyvät tiedot eivät näy aivan suoraan asiakasnäkymässä, kuten vaikkapa tilatut tai asiakkeelle soveltuvat tuotteet / palvelut, ja siksi  käsittelyyn menee jonkin verran aikaa. Tämän halusin siksi kertoa, että saisit osaltaan syyn sille, miksi tässä  kestää. Tokikaan se ei selitä sitä, että alkujaan on lähtenyt väärä määrä kortteja, ja kaikkea mitä matkan varrella on tapahtunut, saatikka epäselvää informointia lahjakorttien määrästä.

 

Toivon, ettei maku täysin mene meihin tämän myötä. Haluamme tietysti, että jatkat edelleen meidän asiakkaana, ja pyrkimys on aivan varmasti saada homma kuntoon. 

 

Yhteisön moderaattori | TV & dekkarit | Samsung |
Elkuk
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Heippa.

Eikö siellä teidän päässä kukaan osaa mitään? Minullahan löytyy 3 kpl sopimusta joissa asiasta kerrotaan ja teiltä päin ne on  lähteneet.

 

Nyt on taas tullut viesti että:"Hei Elena! Liittyen aikaisempaan yhteydenottoon koskien lahjakortteja. Lisäselvityksen tulos oli se, että olet oikeutettu 2kpl lahjakortteja. Lahjakortti on kuulunut netti-/online-kampanjaan. Kaksi puhelinliittymistä on tehty kyseisen kampanjan kautta, joista olet lahjakortit saanut. Kolmas liittymistä on tehty muista kanavista eikä ole tarjous ole näin ollen sisältänyt lahjakorttia. Kiitos yhteydenotostasi! Terveisin Telia asiakaspalvelu" 😡😡😡 Ei pidä paikkansa yksikään asia!!!

Elkuk
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Nythän minut on blokattu täysin chatista kun ei sinne edes vuoronumeroa saa. En pääsee enää mitään kautta asiani hoitamaan!

SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 405 custom-general.kudos
  • 687 custom-general.replies
  • 79 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Elkuk  kirjoitti:

Nythän minut on blokattu täysin chatista kun ei sinne edes vuoronumeroa saa. En pääsee enää mitään kautta asiani hoitamaan!


Ketään sieltä ei tietenkään blokata, mutta ajoittain voi käydä niin että jonossa on jo sen verran porukkaa ettei enempää enää oteta. Tämä senkin vuoksi, ettei jonotusaika paisu ihan tolkuttoman pitkäksi jolloin useimmat jo ennättävät poistua linjalta ennen kuin asiakaspalvelija liittyy mukaan keskusteluun. Chat on kuitenkin auki vuorokauden ympäri, eli kannattaa kohta kokeilla vielä uudelleen. 

 

Tuosta sinun saamastasi vastauksesta tuli muuten mieleen, että muistatko tuliko yhden näistä liittymistä numeronsiirron yhteydessä jotain mutkia matkaan? Esimerkiksi peruuntoiko liittymän siirto jostain syystä, jonka johdosta se oltaisiin käynnistetty uudelleen? Mietin siis sitä että onko siinä siirtoa uudelleen käynnistäessä sitten voinut tapahtua jotakin että tuo liittymä näyttäisi ettei ole onlinekampanjaan kuuluva. Tai onko liittymää päivitetty siirron jälkeen? 

 

 

Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Venu 2S | Lukutoukka | TV-sarjat

Elkuk
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Heippa.

Näin juuri tapahtui. Yksi liittymä oli yritysliittymä ja siirto ei onnistunut suoraan. Eli siirto hoidettiin puhelimitse sen jälkeen mutta kaikki 3 liittymä on samanarvoista, samoilla ehdoilla ja samoilla tarjouksilla. Se oli "salainen synttäritarjous" puh.numeron perusteella.