Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64380
Kirjoituksia 175097

Laitevakuutus



Highlighted

Laitevakuutus

Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

Laitevakuutus

1/7

Ostin puhelimen Ratinan telia kaupasta ja myyjä kysyi että haluanko laitevakuutuksen 1kk ilmaiseksi ja sitten 6,9€ kk, sanoin hänelle moneen kertaa ei kiitos mutta mitäpä vielä muutaman päivän päästä tuli vakuutuskirje sähköpostiin, menin sitten myymälään perumaan vakuutusta jossa he sanoivat että  minun pitää se itse perua mutta kun sanoin että teidän virhe te sen myös perutte. No sitten naismyyjä esimiehensä avulla täytti irtisanomislomakkeen jonka allekirjoitin ja he lupasivat sen lähettää eteenpäin. No eipä ole lähetetty ja jouduin itse äsken soittamaan aig::lle ja perumaan vakuutuksen mitä en todellakaan halua tai tarvitse. Oli rouva aig:lla melko tyrmistynyt kun asian hänelle kerroin

0 tykkäystä
6 vastausta
Highlighted

Ex-telialainen
Viestejä 69 kpl

2/7

@Markbay  kirjoitti:

Ostin puhelimen Ratinan telia kaupasta ja myyjä kysyi että haluanko laitevakuutuksen 1kk ilmaiseksi ja sitten 6,9€ kk, sanoin hänelle moneen kertaa ei kiitos mutta mitäpä vielä muutaman päivän päästä tuli vakuutuskirje sähköpostiin, menin sitten myymälään perumaan vakuutusta jossa he sanoivat että  minun pitää se itse perua mutta kun sanoin että teidän virhe te sen myös perutte. No sitten naismyyjä esimiehensä avulla täytti irtisanomislomakkeen jonka allekirjoitin ja he lupasivat sen lähettää eteenpäin. No eipä ole lähetetty ja jouduin itse äsken soittamaan aig::lle ja perumaan vakuutuksen mitä en todellakaan halua tai tarvitse. Oli rouva aig:lla melko tyrmistynyt kun asian hänelle kerroin


Hei @Markbay ja tervetuloa Telia Yhteisöön!

 

Kuulostaa kyllä erikoiselta. Mitään palveluita ei tietenkään tilata ilman asiakkaan lupaa. Se on aivan totta, ettemme täältä voi noita vakuutuksia irtisanoa, vaan se täytyy tehdä itse. Vaikuttaa, että olette kuitenkin sopineet asian hoitaa eri tavalla, eikä sekään ole mennyt meidän osalta ihan putkeen. Onko tuo nyt kuitenkin kunnossa, vai haluatko vielä selvittää asiaa tarkemmin? 

0 tykkäystä
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

3/7

He tulostivat irtisanomiskaavakkeen mihin he tietokoneella olivat täyttäneet tiedot vakuutuksesta ja mun tiedot, allekirjoitin paperin jonka he lupasivat postittaa eteenpäin . Asian pitäisi nyt olla selvä ja vakuutus irtisanottu. 

0 tykkäystä
Highlighted

Ex-telialainen
Viestejä 69 kpl

4/7

@Markbay  kirjoitti:

He tulostivat irtisanomiskaavakkeen mihin he tietokoneella olivat täyttäneet tiedot vakuutuksesta ja mun tiedot, allekirjoitin paperin jonka he lupasivat postittaa eteenpäin . Asian pitäisi nyt olla selvä ja vakuutus irtisanottu. 


Okei. Hyvä, että asia on nyt saatu vietyä kuitenkin loppuun. Hymiö Onnellinen

0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 247 kpl

5/7

@LauraWn  kirjoitti:

@Markbay  kirjoitti:

He tulostivat irtisanomiskaavakkeen mihin he tietokoneella olivat täyttäneet tiedot vakuutuksesta ja mun tiedot, allekirjoitin paperin jonka he lupasivat postittaa eteenpäin . Asian pitäisi nyt olla selvä ja vakuutus irtisanottu. 


Okei. Hyvä, että asia on nyt saatu vietyä kuitenkin loppuun. Hymiö Onnellinen


Ihan noin yleisesti ottaen, jos myyjä avaa asiakkaalle palvelun kolmannelle osapuolelle ilman asiakkaan suostumusta, niin kyllä se myyjä tai myyjäorganisaatio on se taho, joka ko. palvelun irtisanomisen hoitaa ilman kuluja - ja mielellään vaivaa - asiakkaalle. Jos asiakkaalle tästä koituu pieniäkin kustannuksia esim. polttoaineen, bussilipun tms. muodossa, niin myyjäorganisaatio vastaa myös muodostuneista kuluista.

0 tykkäystä

Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

6/7

Mä sain myös nyt tietää, että olen maksanut noin kahden vuoden ajan laitevakuutusta, jota en ole ikinä ottanut. Omaa tyhmyyttä tietysti, kun olen luottanut Telian myyjiin, enkä ilmeisesti ole lukenut sopimuksia tarpeeksi hyvin. 

0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 936 kpl

7/7

@alabbbbr  kirjoitti:

Mä sain myös nyt tietää, että olen maksanut noin kahden vuoden ajan laitevakuutusta, jota en ole ikinä ottanut. Omaa tyhmyyttä tietysti, kun olen luottanut Telian myyjiin, enkä ilmeisesti ole lukenut sopimuksia tarpeeksi hyvin. 


Voi eih, tuo on kyllä harmillista jos ei ole muistanut tarkistaa laskun sisältöä. Onhan kaikki nyt ok ja olet saanut vakuutuksen irtisanottua? Sehän hoituu vakuutusyhtiön kautta. 

0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.