Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64839
Kirjoituksia 176351

Minun Telia -sovellus, palauteketju

Highlighted

Yhteisömanageri
Viestejä 4 049 kpl

1/80

Myös Minun Sonera -appsi uudistui. Sen lisäksi että sen nimi muuttui Minun Telia:ksi niin löydät sieltä nyt ison tukun uusia ominaisuuksia ja toiminnallisuuksia.

Kerätään tähän ketjuun kommentteja uudistetusta appsista, mikä mielestäsi toimii mikä ei. Jos huomaat jotain outouksia siellä niin kerro myös niistä.

Kiitos kommenteista jo etukäteen 🙂

01_Screen696_iOS@2x.png

Vastaa
79 vastausta
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 9 kpl

71/80

No niin, nyt on viisi kuukautta kulunut - ongelmaa ei vieläkään ole saatu ratkaistua, eikä syytä selvitettyä.

Kai siellä näin ammattitaidottomat kehittäjät sekä heidät palkanneet henkilöt on jo laitettu kilometritehtaalle? Syytä ainakin tuntuisi olevan...

Vastaa

Uusi keskustelija
Viestejä 9 kpl

72/80

No niin, nyt on puoli vuotta kulunut - ongelmaa ei vieläkään ole saatu ratkaistua, eikä syytä selvitettyä.

Eteneekö asia?

Vastaa
Highlighted

Lady
Lady
Viestejä 3 444 kpl

73/80

@stuget@  kirjoitti:

No niin, nyt on puoli vuotta kulunut - ongelmaa ei vieläkään ole saatu ratkaistua, eikä syytä selvitettyä.

Eteneekö asia?

@Lubbis onko tähän asiaan tullut edistystä?

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Ex-telialainen
Viestejä 955 kpl

74/80

Moi @stuget! Selvittelin asiaa ja valitettavasti tilanne on se, että iPhone 5 tukea ei tulla enää tarjoamaan Minun Telia -sovellukselle. Tuki on tällä hetkellä vain iPhone 5S mallista ylöspäin.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 9 kpl

75/80

Alle 12h iPhone 5-tuesta luopumisesta ja uusin versio Minun Telia-sovelluksesta (6.6.7) ilmestyi.

Ilmeisesti yhteensopivuusongelma on vahingossa ratkaistu, sillä tämän version saa nyt täysin ongelmitta asennettua myös iPhone 5:teen.

Vastaa
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 943 kpl

76/80

@stuget@  kirjoitti:

Alle 12h iPhone 5-tuesta luopumisesta ja uusin versio Minun Telia-sovelluksesta (6.6.7) ilmestyi.

Ilmeisesti yhteensopivuusongelma on vahingossa ratkaistu, sillä tämän version saa nyt täysin ongelmitta asennettua myös iPhone 5:teen.

Jahas, laitoin tämän nyt selvitykseen, jotta tiedetään kuuluuko homma sittenkin mennä näin. Toisaalta hyvähän se on jos vihdoin toimii 🙂

edit: @stuget Alustavan selvityksen mukaan Applen puolella on tehty jotain muutoksia päivityksen yhteydessä ja tästä syystä olet saanut sovelluksen toimimaan myös iPhone 5 puhelimella. 

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 4 kpl

77/80

Enkä lainaa. Minkä *******in takia Minun Telia-sovellus kysyy käyttäjätunnuksia, vaikka näette puhelinumeroni. Onko käyttöliittymäkoulutus käymättä?

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Velho
Velho
Viestejä 2 415 kpl

78/80

@Arska27@  kirjoitti:

Enkä lainaa. Minkä *******in takia Minun Telia-sovellus kysyy käyttäjätunnuksia, vaikka näette puhelinumeroni. Onko käyttöliittymäkoulutus käymättä?

Eipä nyt pelkällä puhelunnumerolla ole kovin turvallista kirjautua mihinkään... Ei pankkikaan anna rahaa tililtä, vaikka näyttäisit tisklillä tilinumeroa, pitäisi ainakin tunnistaa asiakas henkkareista. Sen sijaan mobiilivarmenteella kirjautuminen pitäisi saada toimimaan, jos on käytössä häirinnänestokoodi.

Vastaa
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 5 kpl

79/80

Olisi hyvä sovelluksessa olla mahdollisuus maksaa lasku HETI,eikä vain pelkästään eräpäivän mukaan.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 302 kpl

80/80

@Pietu71  kirjoitti:

Olisi hyvä sovelluksessa olla mahdollisuus maksaa lasku HETI,eikä vain pelkästään eräpäivän mukaan.

Minun Telia -sovelluksessa voi maksaa laskun ja se onnistuu nimenomaan samantien, eli suoritus ei jää odottamaan eräpäivään asti, jos sen lähtee sovelluksen kautta maksamaan vaan kuittaantuu samantien. 

Vastaa
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.