@Mackeboy kirjoitti:
Telian luottorajan nostaminen ei onnistu edes soittamalla asiakaspalveluun, vaikka kaikki luottotiedot olisivat kunnossa. Ratkaisun tekee kuullemma tekoäly. Asiakaspalveun heput eivät pysty edes nostamaan luottorajaa tilapäisesti vaikka 500 eurolla pyydettäessä. Jäi laitteet ostamatta - vaihdan yrityksen sekä omat laite ostot Elisalle, jossa asiaan pystyvät vaikuttamaan ihmiset....
Moikka @Mackeboy ja tervetuloa Yhteisöön! Kiva, kun löysit tänne 😁 Täällä usein löytää vastauksen mieltä askarruttavaan kysymykseen ja paljon muutakin luettavaa.
Luottorajaa voi nostaa uuden oston yhteydessä. Automaattinen luottotarkistus ei tosiaan käy Telian asiakaspalvelun kautta jo ihan senkin vuoksi, että kyseessä on luotto- ja finanssialan erillinen Telia Rahoitus -sopimus. Tässä lainaus ote suoraan sivuiltamme:
"Luottokelpoisuuden arviointi tehdään, kun teet luotto-ostoksia ensimmäistä kertaa ja sitä myös päivitetään ajoittain. Jokaiselle henkilölle on olemassa maksimiluottomäärä, joka perustuu luottokelpoisuusarvioon ja maksuhistoriaan. Luoton maksimimäärää ei voida korottaa järjestelmän antamaa suuremmaksi."