Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
jokkeli22
Kommentaattori
  • 8 custom-general.kudos
  • 62 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Toimitusaika

Hei.

Tilasin sunnuntaina Samsung Galaxy Budsit, silloin Telian verkkokaupassa luki, että toimitukset alkavat arviolta 12.12. Sama lukee myös saamassani sähköpostissa.

Nyt verkkokaupassa lukee, että että niitä on saatavilla ja toimitusaika 1-2 päivää. 

 

Kuitenkin tilauksen seurannassa näkyy edelleen, että "Tilaus on käsittelyssä". 

 

Milloinkahan nuo nyt oikein lähtevät postiin sitten? Ilmeisesti Teliaan voi ottaa yhteyttä chatissa joka ei ole juuri nyt mahdollinen, sekä yhteydenottopyynnällä jolloin Telialta soitetaan. Miatä voin laittaa asiasta sähköpostia, olisi nyt kätevin ja helpoin tapa minulle?

3 vastausta
SaJoonas
Moderaattori
Moderaattori
  • 280 custom-general.kudos
  • 600 custom-general.replies
  • 68 custom-general.solutions

Verkkosivuilla on valittavissa kolmea eri väriä ja mustien Samsung Galaxy Budsien toimitukset alkavat arviolta 12.12. Valkoisia ja hopeita budseja näyttäisi olevan varastossa, kuten nettisivullakin lukee. Oletko tilannut minkäväriset kuulokkeet? Hymiö Onnellinen Asiakaspalvelulle ei ole suoraa sähköpostiosoitetta, joten kirjalliset viestit kannattaa laittaa yhteydenottolomakkeella.

Moderaattori | Salirotta | Esports | Apple |
jokkeli22
Kommentaattori
  • 8 custom-general.kudos
  • 62 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Juurikin mustat olen tilannut

SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 367 custom-general.kudos
  • 576 custom-general.replies
  • 73 custom-general.solutions


@jokkeli22  kirjoitti:

Juurikin mustat olen tilannut


Selvä, niiden osalta toimitukset jatkuvat siis arviolta tuolloin 12.12. Hymiö Onnellinen

Pieni hetki pitää siis odottaa, että saadaan mustia lisää varastoon!