10-02-2016 15:55
On jokin häiriö kun en pääse kirjautumaan omille sivuille?
Tuli e-lasku vaikkei ole edes e-lasku sopimusta soneran kanssa.
Pitäisi päästä tarkistamaan tuo lasku.
Ratkaistu! Siirry kohtaan Ratkaisu.
10-02-2016 16:11
Pikaisesti kokeiltuna toimi täällä ihan normaalisti.
10-02-2016 16:25
11-02-2016 08:36
Pääsitkö @avallte jo Omile Sivuille?
Onko sulla meidän liittymää? Jos ei ole, et pääse Omille Sivuille.
Tällöin suosittelen olemaan yhteydessä meidän asiakaspalveluun esimerkiksi soittamalla. Mikäli sulla on käytössä Facebook tai Twitter, onnistuu näissäkin kanavoissa. 🙂
Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!
11-02-2016 11:19
On sonera taloyhtiölaajakaista Kodin Netti Teho. Pääsin lopulta, mutta jäi pyörimään siellä
omien tietojen kohdalla. Yritin vaihtaa laskutus tapaa en onnistunut.
12-02-2016 19:36
tänään oli yhtä huono menestys jää pyörimään luuppiin,
ladataan omia tietoja.. tms.
Siinä se pyörii koskaan avautumatta.
Edelleen siellä on se vanha laskutus tieto jota en siis pääse muuttamaan.
E-lasku sopimusta ei ole, vaikka sivu niin väittää.
On kaksi vuotta vanha tieto tuo.Liittymä aukesi vasta 20.1.2016, joten en ole
voinut e-lasku sopimusta edes tehdä.
Kokeiltu on eri selaimilla ja eri alustoilla windows 8.1 ja linux mint.
Lopputulos on että ei toimi.
15-02-2016 13:52
E-lasku pitäs poistaa sieltä omasta verkkopankista, ootko sen poistanu? Jos sulla on aikoinaan ollut siellä E-laskusopimus meille, niin oisko se jäänyt tosiaan sinne verkkopankkiin ja nyt kytkeytynyt taasen voimaan liittymän avauksen yhteydessä?
Vaikea arvioida tosiaan tilannetta täällä, kun ei noita asiakastietoja nähdä.
Ei pitäs olla ongelmia tuolla Omilla Sivuilla noiden tietojen avautumisen suhteen, joten aika mystistä tämä on.
Ootko saanut yhteyden meidän asiakaspalveluun?
Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!
17-02-2016 17:44
Lähetin palvelupyynnön ja asia hoitui sitä kautta.
Nyt sinne on sentään laitettu tiedote, että ruuhkaa näkyy olevan.