Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 62393
Kirjoituksia 170466

Ainoana Suomessa: Virallinen OnePlus 8 -sarjan online pop-up-myyntiketju

Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎14-04-2020
Kirjoituksia: 6
681/784

Vs: Ainoana Suomessa: Virallinen OnePlus 8 -sarjan online pop-up-myyntiketju

Täällä kanssa jumitus ongelmaa,myös DNA:n liittymä 4g.

0 tykkäystä
Highlighted
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎09-04-2020
Kirjoituksia: 25
682/784

@TeroRe  kirjoitti:

@escore  kirjoitti:

@TeroRe  kirjoitti:

@Karvis79  kirjoitti:

Oliko niistä pop-up tavaroiden toimituksista mitään käryä?

Tilanne ei ole ikävä kyllä muuttunut perjantaista, odotamme edelleen että pääsemme toimittamaan puuttuvat varusteet. Pahoittelut tästä.

Puhutaanko nyt siis vielä Pop Up -laatikoista vai sen sisältämien tuotteiden lähettämisestä?

Hyvä tarkennus, tässä menee helposti asiat sekaisin. Tarkoitin molempia, eli itse laatikoita ja sekä tarvikkeita, meillä on molempia vielä toimittamatta. Odotimme puuttuvia tarvikkeita saapuvaksi jo viime viikolla, joten hetkenä minä hyvänsä ne saapuvat meille ja saamme loputkin lähetykset matkaan.

Vastausten mukaan nuo puuttuvat tarvikkeet ovat olleet alusta saakka saapumassa minä hetkenä hyvänsä. Oikeasti Telia myi verkkokaupassa puhelimia tarvikkeiden kanssa, mutta tarvikkeita ei ollutkaan saatavilla. Verkkokaupassa ei ollut mainintaa jälkitoimituksesta. Lisäksi puhelimessa piti verkkokaupassa olleen kuvauksen mukaan olla asennettu näytönsuoja, mutta ei ollutkaan. Ongelman ratkaisuna keskustelupalstalle välitetty video, jolla suoja pitäisi itse asentaa. Vaihtoehtoisesti pitäisi matkustaa Helsinkiin OnePlussan korjauspisteeseen, jossa se asennetaan. Lopulta tarjositte hyvityksenä selkäreppua ja juomapulloa? Selkäreppu ja juomapullo… 

"Jos tuotteessa on kuluttajansuojalain tarkoittama virhe, sinulla on oikeus hyvitykseen. Ensiksi voit vaatia virheen korjaamista tai tuotteen vaihtamista virheettömään. Jos se ei onnistu kohtuullisessa ajassa, voit vaatia hinnanalennusta. Jos virhe on niin merkittävä, ettei sitä voi hyvittää näillä keinoin, voit vaatia kaupan purkamista."

Highlighted
Uusi keskustelija
Kirjoituksia: 16
683/784

@MontyMole  kirjoitti:

@TeroRe  kirjoitti:

@escore  kirjoitti:

@TeroRe  kirjoitti:

@Karvis79  kirjoitti:

Oliko niistä pop-up tavaroiden toimituksista mitään käryä?

Tilanne ei ole ikävä kyllä muuttunut perjantaista, odotamme edelleen että pääsemme toimittamaan puuttuvat varusteet. Pahoittelut tästä.

Puhutaanko nyt siis vielä Pop Up -laatikoista vai sen sisältämien tuotteiden lähettämisestä?

Hyvä tarkennus, tässä menee helposti asiat sekaisin. Tarkoitin molempia, eli itse laatikoita ja sekä tarvikkeita, meillä on molempia vielä toimittamatta. Odotimme puuttuvia tarvikkeita saapuvaksi jo viime viikolla, joten hetkenä minä hyvänsä ne saapuvat meille ja saamme loputkin lähetykset matkaan.

Vastausten mukaan nuo puuttuvat tarvikkeet ovat olleet alusta saakka saapumassa minä hetkenä hyvänsä. Oikeasti Telia myi verkkokaupassa puhelimia tarvikkeiden kanssa, mutta tarvikkeita ei ollutkaan saatavilla. Verkkokaupassa ei ollut mainintaa jälkitoimituksesta. Lisäksi puhelimessa piti verkkokaupassa olleen kuvauksen mukaan olla asennettu näytönsuoja, mutta ei ollutkaan. Ongelman ratkaisuna keskustelupalstalle välitetty video, jolla suoja pitäisi itse asentaa. Vaihtoehtoisesti pitäisi matkustaa Helsinkiin OnePlussan korjauspisteeseen, jossa se asennetaan. Lopulta tarjositte hyvityksenä selkäreppua ja juomapulloa? Selkäreppu ja juomapullo… 

"Jos tuotteessa on kuluttajansuojalain tarkoittama virhe, sinulla on oikeus hyvitykseen. Ensiksi voit vaatia virheen korjaamista tai tuotteen vaihtamista virheettömään. Jos se ei onnistu kohtuullisessa ajassa, voit vaatia hinnanalennusta. Jos virhe on niin merkittävä, ettei sitä voi hyvittää näillä keinoin, voit vaatia kaupan purkamista."

Missä on tarjottu hyvityksenä pulloa ja reppua? Ei ole tullut sellaista viestiä missään vastaan. Hymiö Yllättynyt

Highlighted
Kommentaattori
Kirjoituksia: 25
684/784

@Var1ety  kirjoitti:

Missä on tarjottu hyvityksenä pulloa ja reppua? Ei ole tullut sellaista viestiä missään vastaan. Hymiö Yllättynyt

Yhteisömanageri lähetti yksityisviestin.

Highlighted
Uusi keskustelija
Kirjoituksia: 16
685/784

@MontyMole  kirjoitti:

@Var1ety  kirjoitti:

Yhteisömanageri lähetti yksityisviestin.

Mitähän hemmettiä nyt? Itellä kun on samat perusteet millä vaatia hyvitystä.

Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎07-04-2020
Kirjoituksia: 3
686/784

Joo eipä ollu mullakaan kalvot paikallaan eikä kylää ole näkynyt loppuja tarvikkeitakaan. Jäi kyllä *******a maku tästä hommasta. Sen verran kyrsinyt tämä että puhelinki on vielä paketissa!

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi keskustelija
Kirjoituksia: 10
687/784

OnePlus 8 12GB+256GB Interstellar Glow onko kyseinen malli saapunut telian varastoon, ihmetyttää ku kyseistä mallia on ainakin Elisan verkkokaupassa reilusti ja dna:aalla sama tilanne, ihan vaan sillä ku olisi kova hinku päästä käsiksi uuteen puhelimeen

Highlighted
Yhteisömanageri
Rekisteröitynyt: ‎12-12-2014
Kirjoituksia: 3 885
Kirjautuneena
688/784

Tuore tilannetieto tukun puolelta kertoo, että Interstellar Glow -puhelimia on saapunut varastoomme ja pääsemme pakkaamaan niitä matkaan Hymiö Onnellinen

Kuten tuossa yllä on kommentoitu niin tosiaan boxeja ja/tai vastaavia tarvikkeita on ikävä kyllä edelleen toimittamatta. Juuri nyt en pysty vahvistamaan niille aikataulua.

@MontyMole  kirjoitti:

Kyllä, juuri näin. Tällaiset tilanteet (virheen korjaaminen, tuotteen vaihto, hinnanalennus, kaupan purku) käsittelemme asiakaspalvelussamme, kuten muissakin mahdollisissa virhetilanteissa. Joten jos koet/koette tarvetta tällaiseen niin suosittelen tekemään meille reklamaation esimerkiksi soittaen tai jättämällä viesti telia.fi -sivuston kautta. Nämä molemmat löytyvät tämän linkin kautta. En kuitenkaan lupaa mitään tiettyä lopputulosta, reklamaatiot käsitellään aina tapauskohtaisesti.

@MontyMole:n mainitsemia hyvityksiä meillä ei riitä kaikille tilaajille, toisaalta osalla on mennyt kaikki ok. Tästä syystä olemme poimineet tähän ketjuun kommentoineista sekä minulle privaa lähettäneistä nickejä, joita olen lähestynyt privalla.

Highlighted
Uusi keskustelija
689/784

Jippii nyt vaan pitää jännittää tuleeko huomenna postiin

Highlighted
Uusi keskustelija
690/784

Tuleekohan tapahtumat tilauksen seurantaa viiveelläScreenshot_20200504_141206.jpg

Koska alkaa näyttää siltä että puhelin ja kuulokkeet ei tänään lähde mihinkään telian vatastolta 😭😭😢😢😭😭

0 tykkäystä