Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63791
Kirjoituksia 173740

Langattomien kuulokkeiden materiaalit

Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 9 kpl

1/5

Hei!

Onkohan noissa langattomissa kuulokkeissa sellaisia materiaaleja, joista ei tulisi allergiaa?

Joillekin ihmisille nikkeli ja kumi voi aiheuttaa allergiaa, jos materiaali pääsee vastaamaan ihoon.

Jabra Elite 65TJabra Elite 65T

0 tykkäystä
4 vastausta
Highlighted

Herrasmies
Herrasmies
Viestejä 2 065 kpl

2/5

Hyvää huomenta @JemiaHymiö Onnellinen

Tietojeni mukaan Jabra Elite 65T -kuulokkeiden käyttö on testattu ja turvallinen käyttää. Katselin Jabra kuulokkeiden teknisiä tietoja täältä ja siinä käytetään seuraavanlaisia materiaaleja:

• PC / ABS-muovi
  • Silikonikumi
  • PMMA-maali
  • Päällystetty metalli

Jos kuitenkin oireita iholla esiintyisi on suositeltavaa lopettaa tuotteen käyttäminen välittömästi. Tämä on sellainen perinteinen nyrkkisääntö.

Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 9 kpl

3/5

Hyvää huomenta! Hymiö Onnellinen

Kiitos tiedoista, nuo Jabra Elite 65T -kuulokkeet ovat yksi vaihtoehdoista, joita olen katsellut.

Mistä saa noita tietoja erilaisten kuulokkeiden materiaaleista, chatissa minulle kerrottiin, että pitää kysyä valmistajalta.

Highlighted

Velho
Velho
Viestejä 2 367 kpl

4/5

En tiedä mistä Sekunti nuo tiedot oli löytänyt, mutta yleisesti tuotteiden ohjekirjoissa kerrotaan allergisoivat materiaalit.

Highlighted

Herrasmies
Herrasmies
Viestejä 2 065 kpl

5/5

@Jemia  kirjoitti:

Hyvää huomenta! Hymiö Onnellinen

Kiitos tiedoista, nuo Jabra Elite 65T -kuulokkeet ovat yksi vaihtoehdoista, joita olen katsellut.

Mistä saa noita tietoja erilaisten kuulokkeiden materiaaleista, chatissa minulle kerrottiin, että pitää kysyä valmistajalta.

Valmistaja tämän tietää parhaiten. Nikkeliä se ei ainakaan sisällä, koska se ei ole ollut vuosiin käytössä tunnetuilla, virallisilla valmistajilla niiden suurien haittavaikutusten takia.

@Purnipsi  kirjoitti:

En tiedä mistä Sekunti nuo tiedot oli löytänyt, mutta yleisesti tuotteiden ohjekirjoissa kerrotaan allergisoivat materiaalit.

Tukisivusto:

https://www.jabra.com/supportpages/jabra-elite-65t-iet-6500#/#100-99000000-02

En ainakaan löytänyt tuota kohtaa sivustolta Hymiö Onnellinen

Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.