Tilasin lauantaina verkko kaupasta puhelimen enkä ole saanut tilaukseen minkäänlaista aktivointi koodia enkä muuta sähköpostia kuin tilausvahvistuksen miten tässä pitäisi toimia?
Hyvää huomenta! Niinhän se menee. Tarvittaesa Telian asiakaspalvelu pystyy selvittämään tilaustilanteesi. Lisää infoa löytyy Telian tukisivustolta täältä:
Telian tilausten seurannalla seuraat kätevästi tilauksesi etenemistä. Saat sähköpostitse tilausvahvistuksen mukana koodin, jolla voit seurata tilausta jo ennen kuin toimitus on Postin seurantatunnuksen piirissä. Kun paketti on lähetetty, saat sähköpostitse vielä Postin seurantatunnuksen. Tunnuksen avulla voit seurata paketin kulkua Postin verkkosivuilla.
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää?
Kirjaudu sisään
tai
liity jäseneksi
osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.