peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
50338 Jäsentä
146668 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

ADSL Asennus viivästynyt



Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎10-04-2018
Kirjoituksia: 1
1/2

ADSL Asennus viivästynyt

Hei!

 

Tilasin itselleni ADSL kiinteän laajakaistan 27.3.2018, ja sain samana päivänä viestin puhelimeen laajakaistan asennuspäivästä.

 

3.4.2018 tuli uudestaa viesti laajakaista asennuspäivästä.

 

"Hei, tilaamasi laajakaistayhteys asennetaan 5.4.2018 08:00-20:00. Sinun ei tarvitse olla      asennuksen aikana kotona, ellei siitä erikseen tiedoteta.... jne.."

 

6.4.2018 tuli pahoittelu viesti, jossa pahoiteltiin laajakaistaliittymän toimituksen viivästymistä. Kumminkin viestissä kerrottiin netin toimittamisesta mahdollisiman nopeasti..

 

Asiakaspalveluun otettu yhteyttä 8.4, jossa ensimmäinen palvelija väitti että minun tilaus ei ole vielä mennyt läpi.

ja uudestaan otin toiseen yhteyden chatissa, jossa hän neuvoi ottamaan uudestaan yhteyttä 9.4, kun asentajat ei ole viikonloppuna töissä.

 

9.4 soitin asiakaspalveluun, jossa kerrottiin viivästymisestä, jossa kaikki asentajat tekee ylitöitä 1-2viikkoa putkeen saadakseen ruuhkan purettua.

Asiakaspalvelija ei uskaltanut luvata asennusta 1-2viikon aikana ja minua ihmetyttää erittäin paljon.

 

Aikaa on mennyt yli sovitun mitä sopimuksessa lukee, sekä mitä minulle on kerrottu tilauksen yhteydessä, sekä tilauksen jälkeen.

 

Toivoisin, että joku pystyisi ottamaan yhteyttä tarkemmasta asennuksen ajankohdasta, tai yrittää vauhdittaa asennusta.

 

Tilausnumero: 10290416

 

 

 

 

 

 

0 tykkäystä
1 vastaus
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 643
2/2

Vs: ADSL Asennus viivästynyt


@OLZA8D kirjoitti:

Hei!

 

Tilasin itselleni ADSL kiinteän laajakaistan 27.3.2018, ja sain samana päivänä viestin puhelimeen laajakaistan asennuspäivästä.

 

3.4.2018 tuli uudestaa viesti laajakaista asennuspäivästä.

 

"Hei, tilaamasi laajakaistayhteys asennetaan 5.4.2018 08:00-20:00. Sinun ei tarvitse olla      asennuksen aikana kotona, ellei siitä erikseen tiedoteta.... jne.."

 

6.4.2018 tuli pahoittelu viesti, jossa pahoiteltiin laajakaistaliittymän toimituksen viivästymistä. Kumminkin viestissä kerrottiin netin toimittamisesta mahdollisiman nopeasti..

 

Asiakaspalveluun otettu yhteyttä 8.4, jossa ensimmäinen palvelija väitti että minun tilaus ei ole vielä mennyt läpi.

ja uudestaan otin toiseen yhteyden chatissa, jossa hän neuvoi ottamaan uudestaan yhteyttä 9.4, kun asentajat ei ole viikonloppuna töissä.

 

9.4 soitin asiakaspalveluun, jossa kerrottiin viivästymisestä, jossa kaikki asentajat tekee ylitöitä 1-2viikkoa putkeen saadakseen ruuhkan purettua.

Asiakaspalvelija ei uskaltanut luvata asennusta 1-2viikon aikana ja minua ihmetyttää erittäin paljon.

 

Aikaa on mennyt yli sovitun mitä sopimuksessa lukee, sekä mitä minulle on kerrottu tilauksen yhteydessä, sekä tilauksen jälkeen.

 

Toivoisin, että joku pystyisi ottamaan yhteyttä tarkemmasta asennuksen ajankohdasta, tai yrittää vauhdittaa asennusta.

 

Tilausnumero: 10290416

 

 

 

 

 

 


Hei @OLZA8D ja tervetuloa Yhteisöön! Tämä on tosiaan harmillinen tilanne ja asennus näemmä viivästynyt todella paljon. Se johtuu asennusurakoitisjan vaihdoksesta ja ruuhkasta. Lisäksi sähköalalla oli lakko joka entisestään hidasti hommia. Siitäpä tuo ruuhka pääsikin sitten syntymään. Todennäköisimmin asennusajankohta on ensiviikon alkupuolella. Asentajat varmasti tekevät kaikkensa jotta nämä saadaan hoidettua niin pian kuin mahdollista. Odottavan aika vaan on toki pitkä ja tässä tapauksessa melkoisen pitkään oletkin saanut odotella. Turhautunut-hymiö


Tykkäsitkö? Paina peukkua! | Hyväksy viesti ratkaisuksi jos asia ratkesi tällä. | Apua saat myös Telia.fi -sivuilta.