peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
54061 Jäsentä
154463 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

Hybrid laajakaista Wifi pätkii välillä

Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎20-11-2018
Kirjoituksia: 2
1/6

Hybrid laajakaista Wifi pätkii välillä

Hei kaikki. Onko muilla ollut ongelmia hommattuaan hybridilaajakaistan jälkeen käyttää laitteita WiFi- yhteydellä? Läppäri pätkii vähän väliä verkkoyhteyttä. Voihan olla että tämä läppäri on niin vanha että johtuu siitä, mutta koskaan kun ei tiedä. Ennen uutta hybridireititintä ei kyllä ollut ongelmia minkäänlaisia WiFi yhteyksissä.

0 tykkäystä
5 vastausta
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎12-10-2018
Kirjoituksia: 89
2/6

Vs: Hybrid laajakaista Wifi pätkii välillä

Morjesta @N1psul11n1 ja Tervetuloa Yhteisöön. Itse käytän Hybridiä enkä ole tällaista huomannut omissa laitteissa. Siinä voisi melkein kokeilla jotakin toista laitetta. Jos se toimii kuten pitääkin niin tiedetään heti häiriön jäävän siihen läppäriin. Toivottavasti läppäri ois kuitenkin ehjä. Suosittelen vielä kokeilemaan sen reitittimen resetointia jos et ole vielä sitä tehnyt?

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎18-09-2017
Kirjoituksia: 14
3/6

Mulla on tuntumä että tässä hybridimodeemissa on heikompi wifi kuin vanhassa (Thomson?). Ainakin palkin verran tipahtanut wifi signaalin taso ja nopeus noin puoleen parin huoneen päässä. Powerline adapteria olen googlaillut avuksi, tai wifi extenderiä.

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎03-08-2015
Kirjoituksia: 12
4/6

Olen huomannut saman sekä puhelimen ja tabletin kanssa vaikka matka todella lyhyt (5m)pätkäsee poikki ihan pieneksi hetkeksi ja Cromecast Ultra herjaa yhteys ongelmaa välillä.Edell tais olla Thomson tgv ei ongelmaa ollut

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎20-11-2018
Kirjoituksia: 2
5/6

Heippa rallaa. Kun julkaisin tämän viestin niin sen jälkeen ei ole ollut pätkimistä ollenkaan Hymiö Yllättynyt En tiedä mistä johtui. Joten ei enää mitään hätää Hymiö Onnellinen

Vakiokalustoa ☆
Rekisteröitynyt: ‎18-08-2009
Kirjoituksia: 211
6/6

Sagecomin wifi singaali on luokattoman huono. Viereisessä huoneessa tarvitsee vahvistimen, että saa vakaan singaalin.

0 tykkäystä